Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vind er eigenlijk niets aan.

Op de scoops zag hij er, zeker aan de achterkant, nog veelbelovend uit.

Nu vind ik het front, de lijn en de achterzijde echt maar bizar ogen en zelfs vrij lomp vanuit bepaalde punten.

Het interieur, tja dat konden we al verwachten maar is wel top.

X5 will do !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      Voor het interieur wel ja, voor het exterieur (de achterkant dan) niet.
      Net wél

Niets is zo vet achteraan dan een Cayenne

Comment

Voor mij blijft de achterkant het mooiste gedeelte van de X6!!!

Knap kleurtje trouwens, dat donkerrood.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten

Voor mij blijft de achterkant het mooiste gedeelte van de X6!!!

Knap kleurtje trouwens, dat donkerrood.
          Setting is not included.
          Zet dat eens in ons grauw landje en dat is een pak minder mooi.

Comment

Komaan, zo een gedrocht.

Veel liever een X5.

Comment

Ik denk dat Rangelove de eerste zal zijn op het forum met een X6 !

Comment

Je wéét dat zoiets niet mooi kan zijn.

Voor mij een X5 met die 4.4i TwinTurbo graag !

Zonder M-pack dan wel.

Comment

Ik ben geneigd Rabbit's mening te volgen..

....

'k Wil 'em eerst eens in real life zien!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                    RL's motto !

' Heb je tussen je benen een XS, compenseer dan met een X6 ! '

Comment

Ik vind eigenlijk niet mis, maar langs opzij gezien mankeert er toch wat aan die kont.
                      Het blijft een beetje vreemd een coupé met een SUV te willen mengen. Ik zou eerder een X5 of (nog liever) een 6' nemen.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                        Komaan, zo een gedrocht.

Veel liever een X5.

Zo denk ik er ook over.
                        Ik zie de zin ook niet in van dit model.

Comment

Love it or hate it. Zal hem eerst irl moeten zien. Voorlopig ben ik niet wild van het exterieur...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                            Love it or hate it. Zal hem eerst irl moeten zien. Voorlopig ben ik niet wild van het exterieur...
                            Ik ook écht niet, eerst eens in het echt zien met eventueel dakrails en grotere velgen, de Y-spaken van de X5 bijvoorbeeld, 20". Of zouden deze ook al 20" zijn...

Voorlopig vind ik de X5 stukken mooier.

Comment

De kans zit er trouwens dik in dat de 4.4i TT underrated is. Verwacht maar een 430-440 at the flywheel. Minstens.

Comment

Is er al iets bekend over de prijs? Bv voor de 3.0d...

Comment

Wat een zalige wagen!

Zou hij in Brussel staan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                    Hij gaat zijn Range toch niet wegdoen voor dit gedrocht?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      Hij gaat zijn Range toch niet wegdoen voor dit gedrocht?
                                      Gedrocht, gedrocht, gedrocht...

De Concept versie in Frankfurt sloeg iedereen met verstomming.
                                      De wagen is in het echt veel mooier dan op foto.

Of ik hem werkelijk ga kopen, dat weet ik nog niet.

Ik ga zeker nog een jaartje wachten tot het M pakket uit is en
                                      ik zeker ben dat er geen kinderziektes meer inzitten.
                                      Want er zit precies een hele hoop nieuwe technologie in.

Mijn BMW dealer zei trouwens dat er volgend jaar maar 2 exemplaren
                                      per verkoopspunt worden toebedeeld.
                                      Daar zullen ze zonder mij ook wel vanaf raken zekers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                        Gedrocht, gedrocht, gedrocht...

De Concept versie in Frankfurt sloeg iedereen met verstomming.
                                        De wagen is in het echt veel mooier dan op foto.

Of ik hem werkelijk ga kopen, dat weet ik nog niet.

Ik ga zeker nog een jaartje wachten tot het M pakket uit is en
                                        ik zeker ben dat er geen kinderziektes meer inzitten.
                                        Want er zit precies een hele hoop nieuwe technologie in.

Mijn BMW dealer zei trouwens dat er volgend jaar maar 2 exemplaren
                                        per verkoopspunt worden toebedeeld.
                                        Daar zullen ze zonder mij ook wel vanaf raken zekers.
                                        Je rijdt nu met een echte auto, die moet je hier niet voor in ruilen .

Is een TDv8 geen optie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                          RL's motto !

' Heb je tussen je benen een XS, compenseer dan met een X6 ! '

Als ik de Range zou inruilen voor een X6, dan ga ik wel naar een kleinere wagen, hé.

Comment

Working...
                                          X