Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
    Zeer knappe optie
    dit is inderdaad de optie 'DDD : extra moduleerbare airbags.'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
      Zeer knappe optie
      hoe komt dat ik dat weer niet gezien heb???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
        Omdat dat rl zijn vriendinnen zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brb Bekijk Berichten
          Bij Monserez in Kortrijk, aan het kvk stadion....

Een zwarte met 19inch, een zwarte met 21 inch en een grijze
          Die zwarte met 19 inch is de onze, allé van mijn pa. Binnen goeie 2 weken mogen we hem gaan ophalen. Bij de eerste in Belgie. De velgen worden alleen nog vervangen door een 21 inch. Een 35D genomen: moesten nemen wat er stond. En is ook al 290 PK ongeveer als ik me niet vergis. Voor snelheden hebben we de carrera 997. De x6 vervangt de BMW X5 model 2003.

Zal dan effe foto's posten voor jullie vanaf we hem thuis hebben staan.
          Last edited by ; 30/05/2008, 17:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten

Deze snoepjes kan je ook als optie bij een X6 krijgen.
            hallo dames

Comment

• De onze is besteld, het is een 35i geworden en hij komt wsl in september

Comment

• vet kerel , ik wist niet dat jullie er eentje hadden besteld... en komt hij naar belgie of blijft hij in de bergen?

Comment

• In de bergen, misschien dat ik er ooit wel eens mee rij en naar België kom...voorlopig niet echt veel zin in

Comment

• Vandaag X6 gezien in showroom bij Dejonckheere. Persoonlijk vind ik hem lelijk, maarja...
                    Was al verkocht (zoals alle 450 in heel de wereld). Van 't weekend testritten met X6 uit Bornem omdat ze zelf geen konden vastkrijgen...

Degene die me kwam helpen in de showroom zei zelf dat ze hem niet mooi vond...
                    I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                      Gij ziet zelfs niks als er ergens één in haar blote kut rondloopt.

Comment

• De onze is besteld, het is een 35i geworden en hij komt wsl in september
                        Hebt ge ook de optie van rangelove genomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                          Ik vind vooral de X5 machtig met die velgen, de X6 smeekt om dikke spaken.
                          ²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            De onze is besteld, het is een 35i geworden en hij komt wsl in september
                            VET! Klepjes eruit en dat zal ook wel serieus blazen hoor!!!

Comment

De mama heeft gewonnen?

Comment

• La mama had beter voor een RS6 gekozen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  La mama had beter voor een RS6 gekozen
                                  ????
                                  Er zal toch nog een serieus verschil zij qua kostenplaatje.

Comment

• Uiteraard, was maar om te zeveren. Maar ik vermoed niet dat die 35i onder de 70k zal zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Uiteraard, was maar om te zeveren. Maar ik vermoed niet dat die 35i onder de 70k zal zitten.
                                      Ik vrees er ook voor.

Comment

toch een dikke benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                          De mama heeft gewonnen?
                                          Mama's winnen altijd!

Comment

Working...
                                          X