Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij belien stonden 2 x6'n beide 35d,
buite die zwarte vn op de foto stond er ook zo nog een grijze (spacegrau denk'k),
maar as'k het goed voorheb, dacht ik dat die verkocht was en dat die dees week al weg zou zijn.
Wij hebbe dus met een 35d gereden, en die ging wel goed vooruit,
Momenteel rijdt mn pa in een 525d met chiptuning (+-220pk),
zie op foto naast x6 staat hem.
Maar we hadde schrik om naar een Suv te gaan omwille vn de hoge zitpositie,
maar dat valt best wel mee... de bedoeling is toch om de X6 na 2jaar te verkopen om dan een nieuwe 5 te kopen fzo...
Wij hebbe een goed uitgeruste x6 gekocht, 35d, zwart, sportpack, headupdisplay en dn wa prul... voorlopig hebbe we de 20 duims 5spaak velg, maar we overwegen nog om de 21 duims van op foto te plaatsen...
Normaal was levertijd voorzien voor eind maart 2009,
maar men had bij belien ng iets kunne regelen dat we hem eerder zouden hebben (zeker dit jaar) Maar we wachten nog op een juiste datum, die ze ons dees week zouden kunnen geven...
Ik ben zeer benieuwd naar de prestaties van de X6 x35d. Wij hebben op ons bedrijf een X5 sd en een 335d. Dezelfde motor maar een groot verschil qua prestaties. Ik weet natuurlijk dat de X5 een stuk zwaarder is maar ik had het verschil nooit zo groot verwacht. Ben dus wel benieuwd hoe de X6 het ervan af brengt
Als je een 335d gewoon bent, kan ik wel geloven dat je een X5 / X6 "traag" vindt.
De X6 is een zeer vlotte wagen, maar zeker geen raket...
Als je een 335d gewoon bent, kan ik wel geloven dat je een X5 / X6 "traag" vindt.
De X6 is een zeer vlotte wagen, maar zeker geen raket...
We hebbe dus met n x6 35d gereden, terwijl we een geshipte 525d hebben op't moment,
onze wagen doet zo'n 7.1-7.3 sec naar de 100 en de x6 zou op papier 6.9 sec. nodig hebben. En toen we met de x6 reden hadden we egt nit het gevoel van, die is sneller als de onze, integendeel zelf, De x6 leek net iets trager, maar hij was wel enorm bruut en had egt wel een bruut geluid...
En toch vind ik de achterkant afschuwelijk. Leg dezelfde velgen op die X5 en mijn keuze is snel gemaakt.
K hou persoonlijk niet zo van het design van een suv, meestal te 'recht' van achter...
En dan vind ik de X6 prachtig met die coupé lijn en hoge kont... oké tis iets gewaagd,
maar t'is een BMW! en Bmw mag en kan zoiets doen
Cayenne, dat zijn juist van die spypics, zo achter de planten in
Ik vind de X6 precies wel stijlvoller met deze (kleinere) velgen. Alleszins, die 5 dubbelspaaks-velgen hierboven vind ik absoluut niet mooi. Geef dan maar de 5-spaaks 20". Of de accesoire-velgen gelijk bt. zijn vader op zijn X5 heeft (die jammer genoeg weggaat voor een X6)
Idd BMW heeft geluk dat ze een reputatie hebben, waardoor gelijk welk model van hen toch verkoopt. Alleen maar lof over de voorkant, die net iets sportiever is dan die van de X5, maar de achterkant verkloot de auto helemaal.
plak daar een hyundai logo op, wat zouden de reacties dan zijn?
voor mij quasi dezelfde hoor
'wat een lelijk ding'
alleen kan ik gelukkig bij de BMW nog zeggen : 'wel knappe motoren, mooi interieurtje, goed afgewerkt en rijdt schitterend, en van binnenuit zie je die lelijke carosserie toch niet'.
Die dingen kun je bij hyundai waarschijnlijk niét zeggen
Eigenlijk is het een beetje gelijk de CLS. Rijdt goed, héél knap interieur, en als je er in zit zie je die buitenkant niet. Als je uitstapt moet je gewoon weglopen zonder om te kijken, dan is het in orde.
Comment