Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 'k Begin de X6 meer en meer te appreciëren, moet ik eerlijk toegeven. Mits de juiste velgen helemaal niet lelijk. Ben benieuwd om 'm irl te zien. Het opzicht schuin-achter zal nog wennen zijn, zeker van onder gezien.
    nls2000

Comment

• Ik vind het jammer van zowel X5 als X6 deze altijd voor 70% in het zwart genomen (zal) worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
        Ik vind het jammer van zowel X5 als X6 deze altijd voor 70% in het zwart genomen (zal) worden
        Oh ja, ik ben pro dakrails op Touring's, SUV's, maar op een X6 zékers geen dakrails aub

Comment

Oh ja, ik ben pro dakrails op Touring's, SUV's, maar op een X6 zékers geen dakrails aub
          Kan dat dan? Heb nog maar enkel foto's gezien zonder de dakrails.
          nls2000

Comment

• 2nd to ROOX !

Voor mij ook liever de kleinere velgen ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              plak daar een hyundai logo op, wat zouden de reacties dan zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                Tuscani heeft het origineel gevonden. Zouden ze een chinees aangenomen hebben als designer bij BMW
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                  Tuscani heeft het origineel gevonden. Zouden ze een chinees aangenomen hebben als designer bij BMW
                  Ik had deze hier al eens eerder gepost!
                  Toen er hier een iets stond da BMW beweerde dat ze iets nieuws hadden uitgevonden, namelijk de kruising tussen een SUV en een coupe. Terwijl dat dus eigenlijk al langer bestaat!
                  Das een SsangYong Actyon, das Koreaans, niet Chinees.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• wie was dit weer hier op het forum die een X6 gekocht heeft bij Monserez en die al een Porsche in huis hebben ?
                    zijn jullie deze namiddag bij Monserez geweest ?
                    zoja dan heb ik jullie gezien ( en jullie mij)

Comment

• Ik ben nog steeds erg sceptisch tegenover dit model.

Maar uit ervaring weet ik dat elk bmw-model gewenning nodig heeft. Bij Audi heb ik bij elke release iets van " waw " en ik ben ze al even snel beu gezien
                      Bij bmw komt dat maar traag, maar als ik hem knap vind, dan vind ik hem ook blijvend knap.

Comment

• op foto's vond ik hem echt maar zozo , maar ik heb de X6 nu toch al een keer of 5 goe kunnen bekijken en ik word er meer en meer verliefd op ...
                        deze auto zal zeer veel bekijks hebben in real-life zij daar maar zeker van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                          Dat is gene auto/merk waard om te tonen

Ik denk ook al niet dat BMW zijn idee hiervan heeft laten leiden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexcars Bekijk Berichten
                            Die zwarte met 19 inch is de onze, allé van mijn pa. Binnen goeie 2 weken mogen we hem gaan ophalen. Bij de eerste in Belgie. De velgen worden alleen nog vervangen door een 21 inch. Een 35D genomen: moesten nemen wat er stond. En is ook al 290 PK ongeveer als ik me niet vergis. Voor snelheden hebben we de carrera 997. De x6 vervangt de BMW X5 model 2003.

Zal dan effe foto's posten voor jullie vanaf we hem thuis hebben staan.

waren jullie deze namiddag bij Monserez ?
                            rond 17uur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                              op foto's vond ik hem echt maar zozo , maar ik heb de X6 nu toch al een keer of 5 goe kunnen bekijken en ik word er meer en meer verliefd op ...
                              deze auto zal zeer veel bekijks hebben in real-life zij daar maar zeker van
                              Toen wij een testrit mochten doen, stonden we erges in Achel stil aan het rode licht vlak bij een lokaal café'tje,
                              En de mensen daar kwamen letterlijk naar buiten om te kijken! Was egt wel grappig
                              Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Zou hier dus voor geen reet verkopen.

Dat logo'tje hé...

I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten

Zou hier dus voor geen reet verkopen.

Dat logo'tje hé...

De wegligging zou ook niet zo goed zijn
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Ik had deze hier al eens eerder gepost!
                                    Toen er hier een iets stond da BMW beweerde dat ze iets nieuws hadden uitgevonden, namelijk de kruising tussen een SUV en een coupe. Terwijl dat dus eigenlijk al langer bestaat!
                                    Das een SsangYong Actyon, das Koreaans, niet Chinees.
                                    Ik zei chinees omdat die ervoor gekend staan schaamteloos te kopieren. Ik weet dat het voorbeeld hier al is is aangehaald.
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

Dat is gene auto/merk waard om te tonen

Ik denk ook al niet dat BMW zijn idee hiervan heeft laten leiden
                                      Daar gaat het niet om. Deze wagen is qua concept door heel velen als belachelijk bestempeld, wanneer BMW met hetzelfde idee komt aanhuppelen is het plots fantastisch.
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Maandag mogen we de onze ophalen bij Monserez om een dag met te rijden. Dan moet hij terug naar de garage. En een dikke week later mogen we hem ophalen.

Als ik kan zorg ik eens voor wat pic's. Alleen de 21 inch velgen komen er een paar weken later op, aangezien ze ze nog niet hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten

Zou hier dus voor geen reet verkopen.

Dat logo'tje hé...

Ja inderdaad... check ook vooral hoeveel karakter beide auto's hebben in het design van de frontpartij!

Comment

Working...
                                          X