Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Je rijdt nu met een echte auto, die moet je hier niet voor in ruilen .

Is een TDv8 geen optie?
    Awel, enkele weken geleden heb ik de TDV8 mogen proefrijden van mn dealer
    en ik had er eigenlijk meer van verwacht.

OK, hij was natuurlijk sneller dan mn Td6, maar ik had verwacht dat een dikke V8 diesel toch nog sneller zou zijn.

En ik heb ook niet de gewoonte van mn oud exemplaar in te ruilen voor juist hetzelfde model. Dat vind ik een beetje onozel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten

OK, hij was natuurlijk sneller dan mn Td6, maar ik had verwacht dat een dikke V8 diesel toch nog sneller zou zijn.

En ik heb ook niet de gewoonte van mn oud exemplaar in te ruilen voor juist hetzelfde model. Dat vind ik een beetje onozel.
      Mijn pa vindt hetzelfde, hij had er ook meer van verwacht.

Ik vond hem eigenlijk geniaal lekker, ivm de TD6.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk Berichten
        Wat een zalige wagen!

Zou hij in Brussel staan?
        Ik hoop het.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Mijn pa vindt hetzelfde, hij had er ook meer van verwacht.

Ik vond hem eigenlijk geniaal lekker, ivm de TD6.
          Klinkt ook zalig niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
            Klinkt ook zalig niet?
            Weet ni, se.
            Ik werd daar toch niet wild van.

Comment

*cough*

Overfinch

*cough*

Comment

Weet ni, se.
                Ik werd daar toch niet wild van.
                Voor nen diesel hè. In vergelijking met ne Fiat...

Comment

Een leuk weetje:

"The new eight-cylinder is indeed truly impressive not only through its outstanding thrust and pulling force, but also through its compact dimensions. For this is the first eight-cylinder gasoline engine in the world to feature its turbocharger in the V-section between the two rows of cylinders."

Comment

volleder interieur is knap motoren zullen eveneens zalig zijn, en op de wegligging en het rijplezier zal er niets aan te merken zijn.

Maar steek deze 3 componenten in een X5 en ze mogen dit X6-gedrocht zo van de markt verwijderen

Comment

Voor mij blijft de achterkant het mooiste gedeelte van de X6!!!

Knap kleurtje trouwens, dat donkerrood.
                      Voor mij die weg zonder X6 graag!

Comment

Ik vind 'm op z'n zachtst gezegd zeer aanvaardbaar. 'k Heb natuurlijk nog altijd de fenomenale concept van Frankfurt in m'n hoofd: hoe lelijk ik die vond op foto, zo knap vond ik 'm live. Dus ik ga er van uit dat dit met deze auto net hetzelfde is en dat 'ie live enorm overtuigend zal zijn.

Langs één kant ben ik een beetje teleurgesteld dat de 4.4i biturbo eigenlijk 'n "softie" is, genre 3.0i biturbo. Ik had stiekem gehoopt op 't feit dat die motor de "sportversie" zou zijn. Anderzijds is 't wel logisch, zo'n smooth Donnerwetter.

I like it! En ja, ik denk dat ik 'm zou verkiezen boven de X5... tenzij misschien zo'n carbonzwarte X5 met M Pack ... toch 'n ultra-lekkere auto datte.

Comment

Esthetisch vind ik de X6 zo te zien geslaagder dan de traditionele SUV-bakken. Een groot praktische nadeel is de lange afhelling van de kofferklep. Dit is inderdaad mooi maar verminderd sowieso de kofferruimte. Nu hoor ik sommigen al denken; "iemand die zo'n wagen koopt heeft die ruimte niet nodig". Dacht ik ook met mijne koe-7 maar ... je moest eens weten hoeveel ik nu gebruik maak van die ruimte. Ik zweer er zelfs bij dat moest ik van SUV afstappen, ik mezelf verplicht voel om naar een break te gaan.

Ik zie meer het cliënteel van een X6 hetzelfde als die v/d CLS m.n. : handen niet vuil maken en rijden door Knokke.
                          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Instapprijs Nederland: 73.000 euro.

bron: autointernationaal.

Comment

Ik ga zeker nog een jaartje wachten tot het M pakket uit is .
                              wacht maar tot de Maserati Kubang uit is
                              en beslis dan
                              gene "klantt" die dat kent, ze denken dat ge ne koreean hebt gekocht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                wacht maar tot de Maserati Kubang uit is
                                en beslis dan
                                gene "klantt" die dat kent, ze denken dat ge ne koreean hebt gekocht
                                De Kubang?

Dat project heeft Maserati toch lang afgesloten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Zo ene mogen ze altijd aan mijn deur zetten X6 35d in deze kleur!!!

probleem voor mij is, er in geraken .
                                  Die zal weer te hoog op zijn poten staan zoals de X5 daar geraak ik ook ni in.

Comment

Maar Straffe, wacht nog even, er zou een soortement coupé-limousine genre CLS komen bij BMW, waarschijnlijk wel nog 'n trapje hoger dan de CLS qua segment. Dát moet lukken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
                                      Zo ene mogen ze altijd aan mijn deur zetten X6 35d in deze kleur!!!

probleem voor mij is, er in geraken .
                                      Die zal weer te hoog op zijn poten staan zoals de X5 daar geraak ik ook ni in.

ik denk dat de X6 lager zal staan dan de X5 als je zo de foto's bekijkt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                        Instapprijs Nederland: 73.000 euro.

bron: autointernationaal.
                                        Dan zou de X6 slechts 1000€ duurder zijn dan de X5. Ik hoop dat het waar is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk Berichten
                                          Dan zou de X6 slechts 1000€ duurder zijn dan de X5. Ik hoop dat het waar is...
                                          De "goedkoopste" X5 in Nederland is: 70.100 euro. Dus opzich prijs van 73.000 euro is niet onrealistisch, maar denk dat het eerder naar 75.000 euro zal toegaan.
                                          De "goedkoopste" X5 hier kost 52.700 .
                                          Er zal toch enig verschil in prijs moeten zitten, om de verkopen van de x5 niet dwars te zitten.

Update: prijzen van www.autozone.be:

xDrive30d 57.750
                                          xDrive35d 65.350
                                          xDrive 35i 58.900
                                          Last edited by ; 17/12/2007, 21:02. Reden: update prijzen

Comment

Working...
                                          X