Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Yep, vandaag volledige dag mogen we er mee rijden. De onze krijgen we niet mee, wel een andere. En binnen een dikke week mogen we de onze afhalen. (staat in toonzaal te Kortrijk Monserez.)

Een zwarte.

Nu een spacegrau. Veel bekijks. Vele mensen zie je kijken, van welke BMW is dat. Nog nooit gezien of ze weten er niets over.

Ik zal effe foto's dan posten van de gebruikte X6. Wel met gsm getrokken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
      Heb 'em gisteren voor de eerste keer in het echt gezien. De voorkant is geslaagd maar zodra je richting de achterkant gaat vergeet je de knappe voorkant... Zo lelijk...
      ²²²²²

Comment

• Ik blijf 'm magistraal mooi vinden. Van bij 't eerste contact met de concept, tot nu, ben ik 100% fan. Sublieme auto.

Comment

• maar duur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            maar duur
            Hier in Nederland helemaal ik word er echt ziek van een 3.0 diesel uit laten tellen.

high excutive
            met paar extra's als trekhaak en premium sound kwam op € 101.000,- uit

Comment

• Dit weekend stond er in "De Standaardmagazine" een interview met de belgische ontwerper Pierre Leclercq onder de titel : "Kleine man , grote kanjer"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichten
                Hier in Nederland helemaal ik word er echt ziek van een 3.0 diesel uit laten tellen.

high excutive
                ja santé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichten

high excutive
                  Dat is hier de prijs van een 50i, bijna full option.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                    ja santé!

in Nederland he Maxime

ik heb mij vorige week 1tje geconfigureerd identiek dezelfde opties als de X5 die ik begin dit jaar heb samengesteld bij Monserez
                    prijsverschil 3500€ meer voor de X6 dan voor de X5
                    ik vind dit "redelijk" goe meevallen

Comment

• Nu de BMW X6 officieel is losgelaten op de straat, kunnen we een hele rits tuners verwachten die BMW’s nieuwste stijl icoon onder handen nemen.
                      Hartge beet het spits af en collega tuner Hamann vond het daarom ook wel tijd worden een aangepakte X6 te laten zien. Behalve de andere wielen en verlagingsset zal Hamann in ieder geval voor de diesels ook motorische tuning aanbieden. Met een andere chip gaat de 30d naar 265 pk en 600 nm, de 35d krijgt 320 pk en 660 nm.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Het blijft een lelijke auto. Maarja, die mooie badge hé...
                              Als dit bv. een Opel was geweest, dan vond iedereen hem lelijk.

Comment

• Van die hamann chiptuning geloof ik geen kl*ten. 15 pk max. Talk about selling expensive air

Comment

• Bij garage Van Boom(Puurs) stond er een X5 met zwarte velgen. Deze wagen had een een chrome raamolijsting wat totaal niet stond met de zwarte velgen. Een chrome rand rond die zwarte velgen had dan nog zo perfect gestaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                    Bij garage Van Boom(Puurs) stond er een X5 met zwarte velgen. Deze wagen had een een chrome raamolijsting wat totaal niet stond met de zwarte velgen. Een chrome rand rond die zwarte velgen had dan nog zo perfect gestaan.
                                    Ik vin em wel knap eigenlijk. Wat ik er over vindt zijn die rode remklauwen. Alst me goed voor staat was dat de X5 van Bruno Van Boom. De baas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                      Ik vin em wel knap eigenlijk. Wat ik er over vindt zijn die rode remklauwen. Alst me goed voor staat was dat de X5 van Bruno Van Boom. De baas.
                                      Ik vind als men hem black black velgen mee willen geven op een zwarte auto deze ook volledig zwart moet zijn(dus ook die raamomlijsting)

Maar ja, dit is mijne smaak hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        Ik vind als men hem black black velgen mee willen geven op een zwarte auto deze ook volledig zwart moet zijn(dus ook die raamomlijsting)

Maar ja, dit is mijne smaak hé
                                        Al een geluk da smaken verschillen e...

Comment

• Bij G&A Motors stond er een zwartje langs de kant van 't straat. Ik naderde hem langs achter, z'n gevreesde kant, en reed hem zo voorbij, en alles klopte wonderwel. Geslaagd!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X