Oorspronkelijk geplaatst door toerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk BerichtenExclusiviteit heeft ook z'n vervaldatum natuurlijk. Toen de X5 net gelanceerd werd waren de levertijden ook niet van de poes(wij hebben bijna 1 jaar moeten wachten op onze eerste X5) en nu zie je er om de 2 minuten wel eentje rijden. Dat zal met de X6 niet anders zijn. Naar mijn mening heeft hij te veel minpunten t.o.v. de X5 en biedt hij daarvoor in de plaats weinig extra's.
het is opvallend hoeveel" welstellende" koppels 3 kinderen hebben dus is een X6 direkt geen optie voor die mensen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk wel. Zo'n X6 is stukken exclusiever. Ik vind het een beetje als het verschil tussen een Merc E en een CLS...
Exclusiviteit is trouwens niet hetzelfde als (al dan niet kunstmatig gecreëerde) zeldzaamheid. En zeldzaam zal hij zijn de X6, ofwel omdat ze hem niet kwijtraken ofwel omdat ze de productie sterk beperken. En BMW zal het wel slim spelen en het aanbod net onder de vraag houden, om de illusie te wekken dat je idd iets heel 'exclusiefs' gekocht hebt. Het typische koperspubliek voor de X6 lijkt mij sowieso mensen met meer geld dan gezond verstand, die kost wat kost een dergelijke illusie van exclusiviteit nastreven.
Als je bij BMW iets exclusiefs wil, koop dan een M3 of zo (maar dat moet ik jou niet vertellen)...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk BerichtenAls je bij BMW iets exclusiefs wil, koop dan een M3 of zo (maar dat moet ik jou niet vertellen)...
Voor de rest ga ik volledig akkoord met jouw uitleg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenIk heb er eentje gereden. Een sd !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenWat vond je ervan?
Ik had reeds eens met een E70 X5 3.0d gereden. Voor mij zowiezo een sd! Man... Dat verschil is toch nog enorm.
Ik kan er echt weinig van zeggen. het was eerder een blokje rond. Op het eerste gevoel is die kar enorm leuk... Ik moet meer kms ermee doen om een goed beeld te kunnen vormen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viva_mitsubishi Bekijk BerichtenLekker millieuvriendelijk weer :S
Comment
-
Voor het eerst gezien vandaag en ben niet gestopt ...
Het enigste dat ik kan zeggen van de X6 is dat het is .
Wat is nu het verschil met de X5 ?? De coupélijn ??? Wat is het volgende , een ZX4 een Z4 met chassis van een X3 ?? Sh***tt mag BMW niet op gedachten brengen .- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenIs dat niet bij elke auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenVoor het eerst gezien vandaag en ben niet gestopt ...
Het enigste dat ik kan zeggen van de X6 is dat het is .
Wat is nu het verschil met de X5 ?? De coupélijn ??? Wat is het volgende , een ZX4 een Z4 met chassis van een X3 ?? Sh***tt mag BMW niet op gedachten brengen .
jezus... ik zag 'm vandaag ook voor 't eerst ... in Gent. Op 't Autosalon zag 't er nog "wowie" uit zo onder spots en al.. maar zo op de baan is 't echt een mottig geval en 't doesn't make sense at all zo'n onding. Ik zou me helemaal niet stoer ofzo voelen in zo'n X6 ... eerder op m'n ongemak ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk BerichtenEen M3 is ook verre van exclusief mijn gedacht. Een 760i individual of een 550i touring, zoiets noem ik exclusief(in Belgie dan toch).
Voor de rest ga ik volledig akkoord met jouw uitleg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk BerichtenDat vind ik toch een beetje een scheefgetrokken vergelijking. Een CLS staat op het E chassis, maar daar is dan ook alles mee gezegd. De CLS is exclusiever omdat het qua design een totaal verschillende wagen is, die bovendien enkel met op z'n minst een dikke 6-cilinder leverbaar is. Waar de E een nogal grijze muis is die 80% van de tijd in 200 of 220 CDI uitvoering geleverd wordt (in België), speelt de CLS in een volledig andere klasse. Eén van mijn bazen rijdt met een CLS, maar geen enkele werknemer (daarvan rijden er wel een aantal met een E). Het verhaal E vs CLS gaat dus volgens mij helemaal niet op voor de X5 en X6 - daar betreft het gewoon twee keer identiek dezelfde wagen, op een aflopend dak, standaard sportvering en wat andere details na.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
Het typische koperspubliek voor de X6 lijkt mij sowieso mensen met meer geld dan gezond verstand, die kost wat kost een dergelijke illusie van exclusiviteit nastreven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichtenexclusiviteit nastreven.
Als je bij BMW iets exclusiefs wil, koop dan een M3 of zo (maar dat moet ik jou niet vertellen)...
Maar ja begrijp wat je bedoelt, het is gene Peugeot 207 ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viva_mitsubishi Bekijk BerichtenNou ja die grote bakken zuipen wel veel meer dan een middenklasser.. Deze BMW is trouwens echt lelijk... De X5 vind ik wel mooi, maar het blijft een grote, dure, zwaar millieuvervuilende asobak.. Maarja, grote, dure, zwaar millieuvervuilende asobakken zijn wel mooi!! Dat is het nadeel met die dingen
Vind je? Toch eerst enkele voorbeelden: co² BMW X5 3.0sd = 216g/km. Nen Chrysler Voyager zit daar fors boven (diesel!), nen Ford S-Max (benzine) zit daar ook boven, en zo zijn er nog talloze voobeelden.
Maar ik lees nooit ergens dat Chryslers en Ford 'zwaar' milieuvervuilende asobakken zijn.
Comment
Comment