Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met de X6 heb ik hetzelfde gevoel als met de Cayenne: mooi vind ik hem niet, maar wel indrukwekkend. En dat zal in realiteit alleen maar beter meevallen, hoop ik toch. Vanuit sommige hoeken is hij echt wel knap, maar vanuit andere (achteraan vooral) zit er toch een kink in de kabel...

Dat er een BMW - logo op kleeft, zal de verkoop wel aanzwengelen, net zoals het effect van het Porsche - logo bij de Cayenne.

Interieur is in ieder geval de moeite en volgt dezelfde knappe weg als bij de X5. Mooi zo.

Aan de andere kant stel ik mij wel de vraag waar die SUV - hype gaat eindigen en welke genres van cross-over ze nog zullen uitvinden. Inspiratieloos zijn de marketingjongens nog niet, blijkbaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Maar Straffe, wacht nog even, er zou een soortement coupé-limousine genre CLS komen bij BMW, waarschijnlijk wel nog 'n trapje hoger dan de CLS qua segment. Dát moet lukken.
      is het de deze,
      Last edited by TheStraffe; 19/09/2008, 11:09.

Comment

• Probably.

Comment

• Ik vind hem lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
            is het de deze,
            Ja, volgens sommigen zou die concept aanduiden hoe de nieuwe '7 eruit zal zien, maar ik geloof eerder dat dit een studie is voor die "limousine-coupé".

Comment

is het de deze,
              maak daar 1 grille van vooraan ,en hij heeft serius wat mee van de quattroporte, toch?

Comment

is het de deze,
                help wat een monster is dit !
                de X6 is heel mooi, heel vernieuwend tegenover de SUV's die hun tijd wel hebben gehad want het zijn allemaal onhandelbare kolossen en ik kan het weten want we hebben er zelf een, alleen vind ik het jammer dat dit soort wagens naast hun extreem hoge aankoopprijs ook overdreven veel aan taksen kosten ... en ik vind dat zijn geld niet waard voor een wagen, daar heb je een klein appartementje voor, maar dat is natuurlijk eigen mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                  maak daar 1 grille van vooraan ,en hij heeft serius wat mee van de quattroporte, toch?
                  de 4P is veel mooier

Comment

• 't is misschien te ver off-topic
                    maar ging de nieuwe 7 niet in 2 versies komen?
                    De huidige 'korte' versie zou vervangen worden door een sportievere versie, gebasseerd op bovenstaande conceptcar.
                    De huidige lange versie zou vervangen worden door een klassieker gelijnde 'boot'
                    KLIK |&| KLAK

Comment

• Revista de coches, novedades y pruebas de coches. Reportajes, noticias y artículos técnicos.

Comment

• Ik vind het wel geslaagd. Hij zou wel iets lager mogen. Hij heeft tenslotte coupe-allures

Comment

• ik vind 'm minder geslaagd dan de concept

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                            ik vind 'm minder geslaagd dan de concept
                            Idem, maar dat is meestal zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pegasus Bekijk Berichten

Update: prijzen van www.autozone.be:

xDrive30d 57.750
                              xDrive35d 65.350
                              xDrive 35i 58.900
                              Wel héél scherp geprijsd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                Terwijl ik op de X5 van mening ben dat daar absoluut geen velgen op mogen groter dan 19" moeten hier wel minstens 20" rims op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                  Terwijl ik op de X5 van mening ben dat daar absoluut geen velgen op mogen groter dan 19" moeten hier wel minstens 20" rims op.
                                  jep, was ik ook aan het denken.

Comment

• yep back 20" velgjes onder gaat die bak echt vet zijn, nog sportief uiterlijk ook vind en agressief

Comment

• Ik dacht dat dit een grap was, of een slechte photoshop. Ik vind 'm dus helemaal niet mooi hoor, mengelmoes en bijgevolg een mossel noch vis kar Beetje zals de R-klasse bij Mercedes, dat slaat ook nergens op...

Sport Activity Coupé... dan is een 3 of 5 touring VEEL praktischer.

Comment

• Niet m'n ding (ik slik het woord 'lelijk' voorlopig nog even in tot ik m'n irl gezien heb) maar het zal ongetwijfeld verkopen.

Comment

• Op X5world.com staat de volledige prijslijst al online!

Het gaat snel!

Comment

Working...
                                          X