Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vorige week m'n eerste gespot en ik ben echt niet overtuigd.
Heb er ondertussen al 2 gezien in verschillende kleuren en heb zowat hetzelfde gevoel daaraan over gehouden. Bijzonder is hij wel, maar tegelijk ook wat vreemd als je hem bekijkt
Ik hem voor het eerst gezien op de weg in Lloret de Mar.
Man wat valt hij op ik ben opnieuw verliefd geworden.
Hij was de kleur tasmanian green geloof ik da die heet in iedergeval dat groen, die misstond hem echt niet. En hij heeft veel meer bekijks dan de e92 m3 etc. die daar reden.
Hebben 'm nu reeds een weekje, en pa is zeer tevreden, rijdt blijkbaar toch een stuk beter/sportiever dan X5, en natuurlijk is er ook het verschil tussen de 3.0d en deze 35d
Some pics:
Er komen wel nog 21' op, maar deze waren nog niet binnen in de garage
Hebben 'm nu reeds een weekje, en pa is zeer tevreden, rijdt blijkbaar toch een stuk beter/sportiever dan X5, en natuurlijk is er ook het verschil tussen de 3.0d en deze 35d
Some pics:
Er komen wel nog 21' op, maar deze waren nog niet binnen in de garage
Welja, ik vond het alleszinds de beste keuze, alhoewel die 239's ook niet zouden misstaan
Pa was nochtans van plan die zwarte eronder te steken (zoals hier ergens een foto staat van een hollandse X6) maar gelukkig hebben we hem kunnen overtuigen
Comment