Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Ordernummer: 6356915
        Status: 111 - AG Annahme Statusdatum: 23. 06. 2008
        Fahrzeugdaten Modell: FG41 X6 xDrive35i Farbe: A35 Monacoblau Metallic Polster: LUCX Leder Nevada Oyster SA:
        1CA - Selektion CO2
        1CB - ACEA
        2PA - Radschraubensicherung
        230 - Steuercode
        3AG - Rückfahrkamera
        328 - Aluminium-Trittbrett
        4BN - Edelholz Esche Maser
        403 - Glasdach, elektrisch
        423 - Fussmatten in Velours
        428 - Warndreieck
        430 - Innen-u.Aussenspiegel autom.abblendend
        431 - Innenspiegel autom.abblendend
        464 - Skisack
        494 - Sitzheizung Fahrer/Beifahrer
        502 - Scheinwerfer-Waschanlage
        508 - Park Distance Control (PDC)
        534 - Klimaautomatik
        544 - Geschwindigkeitsregelung m.Bremsfunktion
        6FL - USB-/Audio-Schnittstelle
        601 - TV-Funktion
        609 - Navigationssystem "Professional"
        644 - Handy Vorbereitung Bluetooth
        654 - DAB-Tuner
        698 - Area-Code 2 fuer DVD
        8SP - Steuercode
        863 - Europa/Händlerverzeichnis
        869 - Sprachversion für Schweiz/deutsch
        879 - Deutsch/Betriebsanleitung/Serviceheft
        925 - Versandschutzpaket
        962 - Kennzeichenträger vorne entfall Termine/Quoten PW Händler: 23/06/2008 PW VG: 32/08/2008 Quotenmonat: 08/2008 LW Voraus: 44/10/2008 PW Werk: 37/09/2008

Comment

• Is er weinig plaats achterin? Bedoel je dan voor grote mensen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
            Is er weinig plaats achterin? Bedoel je dan voor grote mensen?
            Ik denk dat ik er op 12jarige leeftijd al niet meer echt comfy had in gezeten, dat zit zo benepen.
            En zeker als ik voor je zit

Maar goed, mijn lengte is eerder een uitzondering uiteraard.

Comment

• Ik neem aan dat je achterin het dak raakt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                Ik neem aan dat je achterin het dak raakt?
                Ik ben er niet ingekropen, zo klein zag het er uit

Comment

• nut van die wagen dan?

koop dan toch een X5.

Comment

• Ik snap het ook niet. Ik zou al nooit zoiets overwegen, maar als ik dan toch tussen die twee ondingen moet kiezen véél liever de X5. Juist uitgerust een keer of 10 knapper, én goedkoper. De coupélijnen zijn het merendeel van de tijd ver zoek bij dit ding dat zogezegd jeep en sportwagen in één kar verenigt. 't Is een lomp hok.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      nut van die wagen dan?

koop dan toch een X5.
                      Niet beginnen over het nut van een type wagen hé... dat kan je over duizend auto's zeggen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        Niet beginnen over het nut van een type wagen hé... dat kan je over duizend auto's zeggen!
                        ja begin maar. Sorry maar een SUV waar je dus maar met 2 man (man, niet kinderen of dwergen) in kan zitten, daar ontbreekt toch wel iets van nut imo.

Comment

• Het enige argument dat hier nog van tel is om een SUV te kopen: de verhoogde zitpositie. Al de rest vervalt.

Comment

Het enige argument dat hier nog van tel is om een SUV te kopen: de verhoogde zitpositie. Al de rest vervalt.
                            En het f*cking goede gevoel achter het stuur van zo een ding.

Comment

• Kan ik ook nog inkomen, maar velen voelen zich daar blijkbaar iets té goed.

Comment

ja begin maar. Sorry maar een SUV waar je dus maar met 2 man (man, niet kinderen of dwergen) in kan zitten, daar ontbreekt toch wel iets van nut imo.
                                Mercedes CLS: wat is het nu van een grote vierdeurs berline te hebben als een beetje deftig man niet eens normaal langs achter kan zitten...?

(en zeg niet, dat is een coupé)

Comment

• Je kan je nooit té goed voelen.

Comment

Kan ik ook nog inkomen, maar velen voelen zich daar blijkbaar iets té goed.
                                    Zal dat BMW (of gelijk welke andere SUV-bouwer) worst wezen...

Als ze maar verkopen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Mercedes CLS: wat is het nu van een grote vierdeurs berline te hebben als een beetje deftig man niet eens normaal langs achter kan zitten...?

(en zeg niet, dat is een coupé)
                                      ik wou hem nog vermelden

maar idd, dat is er eentje. En nu zijn we ver rond denk ik.

Comment

ik wou hem nog vermelden

maar idd, dat is er eentje. En nu zijn we ver rond denk ik.
                                        Eigenlijk niet... want als je het heel zuiver interpreteert kan je elke auto die te klein is voor een gemiddeld man van pakweg 1m85 op de rooster gaan leggen.

Als iemand 90% van al zijn autoritten alleen in de auto aflegt... waarom zou hij dan in godsnaam een SUV moeten kopen die plaats biedt aan 5, of nog erger aan 7 man!?

Comment

• Ik ga een 1-zitter ontwerpen voor pendelaars. File opgelost.

Comment

Working...
                                          X