Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Ordernummer: 6356915
Status: 111 - AG Annahme Statusdatum: 23. 06. 2008
Fahrzeugdaten Modell: FG41 X6 xDrive35i Farbe: A35 Monacoblau Metallic Polster: LUCX Leder Nevada Oyster SA:
1CA - Selektion CO2
1CB - ACEA
2PA - Radschraubensicherung
230 - Steuercode
3AG - Rückfahrkamera
328 - Aluminium-Trittbrett
4BN - Edelholz Esche Maser
403 - Glasdach, elektrisch
423 - Fussmatten in Velours
428 - Warndreieck
430 - Innen-u.Aussenspiegel autom.abblendend
431 - Innenspiegel autom.abblendend
464 - Skisack
494 - Sitzheizung Fahrer/Beifahrer
502 - Scheinwerfer-Waschanlage
508 - Park Distance Control (PDC)
534 - Klimaautomatik
544 - Geschwindigkeitsregelung m.Bremsfunktion
6FL - USB-/Audio-Schnittstelle
601 - TV-Funktion
609 - Navigationssystem "Professional"
644 - Handy Vorbereitung Bluetooth
654 - DAB-Tuner
698 - Area-Code 2 fuer DVD
8SP - Steuercode
863 - Europa/Händlerverzeichnis
869 - Sprachversion für Schweiz/deutsch
879 - Deutsch/Betriebsanleitung/Serviceheft
925 - Versandschutzpaket
962 - Kennzeichenträger vorne entfall Termine/Quoten PW Händler: 23/06/2008 PW VG: 32/08/2008 Quotenmonat: 08/2008 LW Voraus: 44/10/2008 PW Werk: 37/09/2008
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIs er weinig plaats achterin? Bedoel je dan voor grote mensen?
En zeker als ik voor je zit
Maar goed, mijn lengte is eerder een uitzondering uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk neem aan dat je achterin het dak raakt?
Comment
-
Ik snap het ook niet. Ik zou al nooit zoiets overwegen, maar als ik dan toch tussen die twee ondingen moet kiezen véél liever de X5. Juist uitgerust een keer of 10 knapper, én goedkoper. De coupélijnen zijn het merendeel van de tijd ver zoek bij dit ding dat zogezegd jeep en sportwagen in één kar verenigt. 't Is een lomp hok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennut van die wagen dan?
koop dan toch een X5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenNiet beginnen over het nut van een type wagen hé... dat kan je over duizend auto's zeggen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHet enige argument dat hier nog van tel is om een SUV te kopen: de verhoogde zitpositie. Al de rest vervalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenja begin maar. Sorry maar een SUV waar je dus maar met 2 man (man, niet kinderen of dwergen) in kan zitten, daar ontbreekt toch wel iets van nut imo.
(en zeg niet, dat is een coupé)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenKan ik ook nog inkomen, maar velen voelen zich daar blijkbaar iets té goed.
Als ze maar verkopen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenMercedes CLS: wat is het nu van een grote vierdeurs berline te hebben als een beetje deftig man niet eens normaal langs achter kan zitten...?
(en zeg niet, dat is een coupé)
maar idd, dat is er eentje. En nu zijn we ver rond denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik wou hem nog vermelden
maar idd, dat is er eentje. En nu zijn we ver rond denk ik.
Als iemand 90% van al zijn autoritten alleen in de auto aflegt... waarom zou hij dan in godsnaam een SUV moeten kopen die plaats biedt aan 5, of nog erger aan 7 man!?
Comment
Comment