Fak, 20" is toch al meer dan groot genoeg! Zeker als't een auto is voor la madré
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenAls we nu allemaal 1 EURO bijleggen?
IBAN: BE35 7506 2646 2437
PEN: AXAB BE 22
Dan komt het bij iemand die dat wel aan mij passeert...hopelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIBAN: BE35 7506 2646 2437
PEN: AXAB BE 22
Dan komt het bij iemand die dat wel aan mij passeert...hopelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDat is de rekeningnummer van je vriendin.
Ik ben heteroseksueel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk ben heteroseksueel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenMijn maatje-collega die mijn bestelling van de X6 heeft overgenomen heeft zich ook goed gegeven.
Heel wat Individual optie'tjes gepakt en hij zat al direct aan 90k !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenMijn maatje-collega die mijn bestelling van de X6 heeft overgenomen heeft zich ook goed gegeven.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHeb je hem geannuleerd?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDamn
Vind ik er persoonlijk over, maar je beslist zelf wat je met je geld doet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten19" is standaard ja.
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten90k is toch nog cava voor zo'n wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten90k is toch nog cava voor zo'n wagen?
Ik vind dat enorm veel geld, voor een auto tour court, maar zeker ook voor deze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten19inch standaard, ie moet het van z'n velgen hebben duidelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten19inch standaard, ie moet het van z'n velgen hebben duidelijk.
Met 90k kan je een vette S6 kopen en sneller zijn dan coupé-allroad...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMet 90k kan je een vette S6 kopen en sneller zijn dan coupé-allroad...
Maar duidelijk gaat het hem niet om snelheid, maar om stijl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa, jij en ik hebben andere standaarden misschien. 90 K is in Befjes 3,6 miljoen.
Ik vind dat enorm veel geld, voor een auto tour court, maar zeker ook voor deze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk zou het niet kunnen betalen.
Comment
Comment