Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenAl een hele verbetering imo
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichtende velgen hier boven hebben ik ook besteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenZéér goede keuze!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichtenrange heb jij al een andere auto uitgezocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk BerichtenDe kogel is door de kerk, allé toch bijna..
Heb dus beslist om een X6 te kopen. Heb nu zaterdag een testrit in Bornem.
Iemand al een rode in het echt gezien? Zou deze willen nemen.
Ga je die velgen van op die foto nemen?
Die zien er vet uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenProficiat!
Ga je die velgen van op die foto nemen?
Die zien er vet uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk BerichtenJep, zoals op de foto.. Alleen nog aan het twijfelen over de kleur...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenIk zou zwart of deep sea blue pakken.
Blauw, heb ik al eens gehad en zou eens iets anders willen.
Ik twijvel tussen Rood en Space Grau.
Comment
-
Net die van ons afgehaald, eerste indrukken:
Positief:
Kleurenstelling echt magistraal goed gekozen! Monaco blauw dacht ik, met dat Oyster..echt prachtig.
Digitale tv ontvangst! Fak ik wil dat!
Exclusief, redelijk wat bekijks.
Negatief:
Hoogte achteraan, ik kom met m'n hoofd nét niet tegen het plafond.
Nog breder dan X5, dus af en toe wel opletten geblazen.
Motor nog niet tot het uiterste gedreven, staan immers slechts 18km op. Het is een 35i.
Comment
-
Onlangs een donkergrijze gezien met de velgen van de foto hierboven, eveneens in het zwart, stond wel mooi eronder
Comment
-
Blij voor m'n moeder ja...en ik moet toegeven, die kleuren die ze gekozen heeft zijn écht wel prachtig. Ik ben er net nog ff mee naar de winkel gecruist, motor bromt ook wel lekker hoewel ik em nog niet doorgetrapt heb.
Ik vind em gewoon iets te groot om aangenaam te rijden, en het design spreekt me niet aan (de achterkant het minst).
Comment
Comment