Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
    da's iemand van Ruiselede die ermee rondsjeest ....

Zijn inderdaad speciale velgen , geven hem dat ietsje meer ...
    Klopt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
      Cayenne omruilen voor een X6

Het gaat wel in dalende lijn hoor met zijn smaak..
      Eerst had hij een zwarte BMW X5 3.0d, nadien heeft hij dan de Cayenne gekocht.
      Ik weet niet welke motorisatie het was maar hij lag wel op LPG. Echt tevreden zal hij wel niet geweest zijn van de Cayenne want nu dus alweer de BMW X5

En idd, wit valt enorm op maar echt klassevol is het niet.
      Nogthans is het de dag van vandaag echt in.
      Verschillende kennissen van mij hebben een witte wagen:
      -Witte VW Polo GTi
      -Witte BMW 318d facelift (gisteren afgehaald)
      -Witte Ford Mondeo Clipper met sportpakket

Ik vraag me af hoe dat binnen enkele jaren gaat zijn. Vroeger geraakte ge wit gewoon niet kwijt op de okkaziemarkt. Ik vrees ervoor dat het nu net hetzelfde gaat zijn als de hype voorbij is.

Enfin, back on topic

Mvg

Comment

• Persoonlijk vind ik de X6 toch beter dan de Cayenne hoor...
        Last edited by ; 10/10/2008, 10:03.

Comment

Denk je??

Comment

Niks boven een BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
              Beetje off topic maar ik wil hem jullie niet onthouden
              De zaakvoerder van de plaatselijke GB heeft zijn Cayenne verkocht en heeft zich een X6 3.0d aangeschaft. Enkele pics:

.....

Mvg
              Voor de Cayenne had ie een X5, en daarvoor een audi A6. Toevallig ken ik die mensen via via.
              De vrouw rijdt met Z4, daarvoor met golf cabrio.
              2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
                Persoonlijk vind ik de X6 toch beter dan de Cayenne hoor...
                Hangt af van de motorisatie. En het laatste model Cayenne is echt wel niet mis. De X6 daarentegen. Mja, kleuren en smaken hé.

Zo zou ik hem zelfs boven een X5 verkiezen.

Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                Denk je??
                Ja.

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                Niks boven een BMW

Een Porsche ook niet?

Comment

• De Cayenne en de X6 hebben wel gelijkenissen, als je dat zo bekijkt.
                  Het zijn alletwee gedrochten en een schande voor het merk.

Comment

• Ben dus zaterdag gaan rijden met de X6 35d en de 50i..

Zeer veel positieve ervaringen. Ding rijdt wel echt goed.
                    Eerste aanraking met de 35d => geweldige motor, maar dit kaliber van wagen verdient deze dan ook.
                    50i => knap, mooi geluid. Maar voor mij geen meerwaarde daar ik toch enige km per jaar doe.

Minpunten... zeer weinig zicht naar achteren...en waarschijnlijk nog enkele waar ik niet direct achter ben gekomen tijdens de testrit.

Ben ook achteraan gaan zitten en voor mij viel dat goed mee. Ik had ruimte genoeg en ben thans ook niet van de kleinste.

Comment

• In Gent, St Pietersnieuwstraat staat er ter hoogte van de Brug een X6, met klak dezelfde velgen als deze. Prachtige verschijning ; zeker omdat ie ook mooi gewassen is ! En je zou es moeten zien hoeveel mensen omkijken!!! Vet!!!

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten

freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten

Ben ook achteraan gaan zitten en voor mij viel dat goed mee. Ik had ruimte genoeg en ben thans ook niet van de kleinste.
                        Maar met 5 moet je er toch niet inkruipen denk ik zo.

Comment

• Ik blijf erbij. De X6 heeft één groot nadeel en dat is de beperkte kofferruimte achterin vanwege het afhellend dak. Soit, iemand die zo'n auto koopt is dan meestal een boekhouder of fabrieksdirekteur die hooguit een doos dossiers in de kofferruimte moet plaatsen.

Belangrijk pluspunt (mijn mening over X6) = sportiever uitzicht tov de traditionele SUV's al heeft hij wel wat teveel buggy-achtige kenmerken.
                          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                            De Cayenne en de X6 hebben wel gelijkenissen, als je dat zo bekijkt.
                            Ga er eens mee rijden

Beide absoluut strak sturende karren, dus in dat opzicht absoluut geen schande voor het merk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                              De Cayenne en de X6 hebben wel gelijkenissen, als je dat zo bekijkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Net test van de 50i gelezen in Autogids, 24,8 sec voor de 1000 m en een reële top van 258 km/u, niet slecht voor zo'n bakbeest!
                                Er staat er sinds kort zo ééntje in m'n straat met Duitse platen,wat een MONSTER.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Er staat er sinds kort zo ééntje in m'n straat met Duitse platen,wat een MONSTER.
                                  Eéntje? Er rijden er in Essen wel meer rond. Het is volledig tegen gezond verstand in (Is het een coupé op hoge poten? Een SUV waar de U ondergeschikt is aan de S en de V? Come on! Het is gewoon een "patserbak" als je eerlijk bent...) en volledig tegen alle politiek correcte gedachten maar ik vind 'm mooi.

Het Front is zoveel mooier dan dat van de X5.
                                  American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                                    Eéntje? Er rijden er in Essen wel meer rond. Het is volledig tegen gezond verstand in (Is het een coupé op hoge poten? Een SUV waar de U ondergeschikt is aan de S en de V? Come on! Het is gewoon een "patserbak" als je eerlijk bent...) en volledig tegen alle politiek correcte gedachten maar ik vind 'm mooi.

Het Front is zoveel mooier dan dat van de X5.
                                    Er is wel een markt voor een X6. Je mag niet vergeten dat een groot publiek de laadruimte van hunne SUV niet gebruiken. Ze willen wel een SUV om (zoals ik) het formidabel vinden vanwege de look en de hoge zit. Een advokaat, boekhouder, e.d. zijn misschien meer geneigd om naar een X6 dan naar een X5 te gaan.

Comment

• Dat was mijn punt niet (ik stel de wagen an sich niet in vraag), maar goed. Ik wilde enkel zeggen dat ik hem, ondanks alle vooroordelen het zonder een echt rationele* verklaring vind ik hem geslaagd. That's all

Je bevestigt evenwel mijn stelling dat het eerder een "patserbak" is: praktisch nut is ondergeschikt aan looks -> bigger = better? Maar die vlieger gaat evenzeer op voor alle duurdere SUV's, en niet enkel voor de X6.

In ieder geval - en dat is de kern van mijn post - is het een van de mooiste modellen van de huidige BMW line up, vind ik.

*Vandaar de vewarring, wellicht.
                                      American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Vorige week in Aalst een witte X6 gezien en was me dat een lelijk gedrocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                                          D Maar die vlieger gaat evenzeer op voor alle duurdere SUV's, en niet enkel voor de X6.

*Vandaar de vewarring, wellicht.
                                          Er bestaat geen funktionelere wagen als een SUV(3.0 liter dieseluitvoering). Het is: komfortabel, redelijk snel, veiliger gevoel door een beter overzicht in t'verkeer en dit vanwege de hoogte, hoog trekvermogen (eventueel het trekken van een boot), 4x4 , grote laadruimte (hetgeen de X6 niet heeft).

Nadeel: onveiliger voor de andere weggebruikers, iets hoger verbruik, over het algemeen duurder.

Enfin, wij hebben er in t'verleden al genoeg over gebabbeld.

Wanneer "de hoge zit" niet belangrijk is ben je soms beter met een break (beweren sommigen).

In Amerika is bewezen dat Gay's SUV's haten. Hier in Europa is dit onderzoek nog bezig maar het gaat dezelfde richting op.
                                          Last edited by ANTONIO; 17/10/2008, 15:09.

Comment

Working...
                                          X