Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ga niet dieper ingaan op het praktisch nut van SUV's, maar ik denk dat je me niet echt begrijpt. Da's niet erg.

Oorspronkelijk geplaatst door Maaher
    In ieder geval - en dat is de kern van mijn post - is het een van de mooiste modellen van de huidige BMW line up, vind ik.
    Als je ziet wat voor SUV gedrochten er op de weg rijden, kan je enkel toejuichen dat design toch af en toe zegeviert, niet? Hij is het mooist met een donkere kleur (hoeft zelfs geen zwart te zijn).
    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
      Ik ga niet dieper ingaan op het praktisch nut van SUV's, maar ik denk dat je me niet echt begrijpt. Da's niet erg.

Als je ziet wat voor SUV gedrochten er op de weg rijden, kan je enkel toejuichen dat design toch af en toe zegeviert, niet? Hij is het mooist met een donkere kleur (hoeft zelfs geen zwart te zijn).
      Ik begrijp je wel en daarom heb ik mijn vorige post licht gewijzigd. k'Moet je wel gelijk geven dat meestal het design van zo'n SUV's belangrijker is dan het praktische nut ervan. Zoniet ben je veelal beter en goedkoper met een Renault Espace of erger nog een simpele kamionet. "Verliefheid" op design kan soms ver gaan. Bijvoorbeeld ikzelf vond eigenlijk de MB ML komfortabeler rijden (zachter van vering en minder geluid) dan de Q7. Vanwege het design heb ik toch voor Q7 gekozen. ... tja eerlijk gezegd had ik ook genoeg van de MB-miserie van mijn vorige MB's. Op het moment van mijn keuze was er sprake van de nieuwe X5 maar dat was ook alles. Daarom stond X5 niet op mijn lijst.
      Last edited by ANTONIO; 17/10/2008, 16:15.
      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Geen spijt nu je de X6 ziet?
        American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Geen spijt nu je de X6 ziet?
          Wel ... ik heb de X6 altijd kritisch bekeken met dikwijls wat verwijten zoals (buggy-achtig model). Wanneer ik nu een SUV zou kopen zou ik terug naar Q7 toe happen omdat de laadruimte opvallend goed gebruikt word. Al was het maar voor mijn mountenbike .
          Mocht de laadruimte geen rol spelen, zou ik wel gevoelig zijn voor een X6. Maar een X6 is toch een stuk duurder dan de X5 ... waarom eigenlijk ... ? Ik vertik het om zomaar meer te betalen voor een quasi hetzelfde model.
          Laat mij denken aan de iets langere MB GL en MB ML .. een verschil van een 20.000 euro . Onbegrijpelijk. Volgens mij zijn modellen zoals de X6 en MB GL super-money-makers voor de fabrikanten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
            Wel ... ik heb de X6 altijd kritisch bekeken met dikwijls wat verwijten zoals (buggy-achtig model). Wanneer ik nu een SUV zou kopen zou ik terug naar Q7 toe happen omdat de laadruimte opvallend goed gebruikt word. Al was het maar voor mijn mountenbike .
            Mocht de laadruimte geen rol spelen, zou ik wel gevoelig zijn voor een X6. Maar een X6 is toch een stuk duurder dan de X5 ... waarom eigenlijk ... ? Ik vertik het om zomaar meer te betalen voor een quasi hetzelfde model.
            Laat mij denken aan de iets langere MB GL en MB ML .. een verschil van een 20.000 euro . Onbegrijpelijk. Volgens mij zijn modellen zoals de X6 en MB GL super-money-makers voor de fabrikanten.

De X6 is met vergelijkbare opties bijna niet duurder als de X5...

Comment

Eéntje? Er rijden er in Essen wel meer rond. Het is volledig tegen gezond verstand in (Is het een coupé op hoge poten? Een SUV waar de U ondergeschikt is aan de S en de V? Come on! Het is gewoon een "patserbak" als je eerlijk bent...) en volledig tegen alle politiek correcte gedachten maar ik vind 'm mooi.

Het Front is zoveel mooier dan dat van de X5.
              en het rijdt gewoon schandalig goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                In Gent, St Pietersnieuwstraat staat er ter hoogte van de Brug een X6, met klak dezelfde velgen als deze. Prachtige verschijning ; zeker omdat ie ook mooi gewassen is ! En je zou es moeten zien hoeveel mensen omkijken!!! Vet!!!
                Heb die gisteren zien rijden hier in Gent denk ik

Comment

• Het is zover..

Heb mij een X6 35D gekocht. Levering rond mei hoop ik.

Comment

• Innige deelneming.

Comment

• jij zou beter de fotoshoot online zetten.

of doe ik nu teveel uit de hoogte.

Comment

• Ik denk dat Denniske d'r nog niet mee klaar is...

Comment

• Ik hem vandaag bij Van Osch(Halen) gezien in zijn introductie kleur "Vermilionrot-metallic"

Comment

• Haat-liefde relatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                              Haat-liefde relatie.
                              idd. Voorzijde is mooier dan X5 maar de achterkant is echt niet geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
                                Het is zover..

Heb mij een X6 35D gekocht. Levering rond mei hoop ik.
                                Proficiat. Het is chique om in slechte tijden een imposante miljonairauto te kopen.

Comment

Proficiat. Het is chique om in slechte tijden een imposante miljonairauto te kopen.

Wat een reactie..

Comment

Een Q7 is anders ook maar een goedkoop ding zeker?

Comment

Ieder zijn eigen portemonnee. Wie het kan kopen, moet het niet laten.

Afgunst heb je in alle klasse.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        Ik hem vandaag bij Van Osch(Halen) gezien in zijn introductie kleur "Vermilionrot-metallic"

Yup, het is de mijne.

Mvg,

Odessa
                                        Bijgevoegde Bestanden
                                        Last edited by ; 22/10/2008, 21:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odessa Bekijk Berichten
                                          Yup, het is de mijne.

Mvg,

Odessa
                                          Mooi, heb net dezelfde besteld....

Comment

Working...
                                          X