Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nog niet maar ik verwacht er mij wel aan. God ja, we moeten optimistisch blijven. Wat minder op het autoforum rotzooien en wat meer werken is de boodschap !!
Nog niet maar ik verwacht er mij wel aan. God ja, we moeten optimistisch blijven. Wat minder op het autoforum rotzooien en wat meer werken is de boodschap !!
Ik heb mijn voorzorgen ook al genomen.
Mijn grote SUV ligt buiten en is al vervangen door een kleine BMW.
Ik vind VR niet mooi in irl het ziet er wel goed uit in de folders
De gustibus et coloribus non disputandum est. (of zoiets).
Was het gewoon beu telkens voor zwart te kiezen. De mijne was nog wel niet gewassen dus ga wel eens betere fotokes trekken en met ne echt fototoestel ipv de iphone.
Heb mij een X6 35D gekocht. Levering rond mei hoop ik.
Fak das lang dat je erop moet wachten... Wij hebben den onze ook 3-4 weken geleden besteld en hij komt de 2e helft van december binnen maar gaan hem pas begin januari inschrijven. Ook een 35d
Fak das lang dat je erop moet wachten... Wij hebben den onze ook 3-4 weken geleden besteld en hij komt de 2e helft van december binnen maar gaan hem pas begin januari inschrijven. Ook een 35d
Ik weet het Stevy.. Maar het is zo.. en eigenlijk komt het mij nog redelijk goed uit.
Heb je trouwens dit weekend nog gespot in Huy... net als je vader trouwens.
Comment