Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichten
    Odessa, Nu vind ik hem toch heel mooi in het rood, ik heb zelf ook getwijfeld om rood te kopen maar dacht dat hij saai zou overkomen in het echt.
    Gefeliciteerd.
    Hoe rijdt ie is, het een 35d?
    Hij rijdt fantastisch. Heb in een ver verleden ook een X3 3.0 gehad maar dit is toch een andere klasse met die twee turbo's. Vermillion Rot een saaie kleur, aan de reacties die ik krijg helemaal niet.

Vroeger ook een M5 gehad maar daar had je snel een gevoel van snelheid wat je bij de X6 door de vering minder ervaart.

Mvg,

Odessa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odessa Bekijk Berichten
      Yup, ik had iemand gezien in Hasselt die mij aan 't fotograferen was en het was geen flitspaal

Mooie foto trouwens ...

Mvg,

Odessa
      Echt een prachtige kleur Odessa, volgens mij één van de (al dan niet de) beste kleur voor 'n X6.
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        Echt een prachtige kleur Odessa, volgens mij één van de (al dan niet de) beste kleur voor 'n X6.

Het was een gok (vorig jaar december besteld) want normaal is het bij mij altijd zwart.
        Valt heel goed mee ...

thnx,

Odessa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
          Vandaag deze kunnen fotograferen in Hasselt:

moest ik mij een X6 kunnen permitteren kocht ik mij direkt 1 in deze kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

idem

een X6 is een opvallende auto dus waarom geen opvallend kleurke erbij he

Comment

• @Odessa : PRACHTIG!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                moest ik mij een X6 kunnen permitteren kocht ik mij direkt 1 in deze kleur
                kuch kuch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                  kuch kuch

waar gekocht ?

alhoewel ...

je woont nie ver van de groenen boomgaard he Cayenne ?
                  binnenkort moeten we daar gaan eten ...
                  zie maar dat al uw vensters goe gesloten zijn

Comment

• @Odessa

heb je nog foto's van uw prachtauto ?
                    of open een topic daarover he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                      Das mijn Ferrari-maatje!
                      Is dat die dat uw bestelling overgenomen heeft?

Heb je nog geen spijt dat je er niet op gewacht hebt?

Comment

Kan bijna niet wachten....

Comment

• Kijk, zo vind ik hem ook vet. Tot hij zich omdraait. Wat een lompe spiegels ook weer...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odessa Bekijk Berichten
                            Yup, ik had iemand gezien in Hasselt die mij aan 't fotograferen was en het was geen flitspaal

Mooie foto trouwens ...

Mvg,

Odessa
                            prachtig

Comment

• haha, inderdaad. Toen ik die X6 zag, "verd*mme das een schoon kleur, daar moet ik foto's van hebben"
                              En dan blijkt het nog een forummer te zijn
                              Ondertussen al wat afspraakjes gemaakt met Odessa voor een photoshootje te doen met de X6 (incl Odessa's zijn madam )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                Is dat die dat uw bestelling overgenomen heeft?
                                Nee, dat is mijn collega wiens 650i ik heb overgenomen.

Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                Heb je nog geen spijt dat je er niet op gewacht hebt?
                                Ik zal altijd wel een fan van de X6 blijven sé.
                                Maar een 650 is toch nog altijd wat sportiever dan een X6, denk ik.
                                Alhoewel hij toch niet zo aan de baan kleeft als het Fiatje!

Comment

• Topic gestart

Mvg,

Odessa

Comment

Hemeltje Perfecte kleur voor een X6. Het is niet voor niks dat ie zo werd voorgesteld en dan is het de minst populaire kleur. Heel jammer, maar niet voor jou, want zo zal ie niet veel te zien zijn.
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                      Hemeltje Perfecte kleur voor een X6. Het is niet voor niks dat ie zo werd voorgesteld en dan is het de minst populaire kleur. Heel jammer, maar niet voor jou, want zo zal ie niet veel te zien zijn.
                                      Denk dat de meeste gekocht worden in zwart momenteel.

Mvg,

Odessa

Comment

• Iemand nog iets opgevangen ivm m-pakket en 2de generatie I-drive ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                                          Iemand nog iets opgevangen ivm m-pakket en 2de generatie I-drive ?
                                          tweede generatie I drive vanaf productie oktober 2009

Comment

Working...
                                          X