Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er blijft toch iets vreemd aan die wagen, hij intrigeert iedereen wel op een zekere manier.
Heb er nu al enkele gezien in het verkeer maar ben geen fan. Er klopt iets niet mee. Het is de ultieme crossover (meer dan een 4deurscoupé a la VW, Mercedes e.a designstatements) dat wel maar mooi...
Hemeltje Perfecte kleur voor een X6. Het is niet voor niks dat ie zo werd voorgesteld en dan is het de minst populaire kleur. Heel jammer, maar niet voor jou, want zo zal ie niet veel te zien zijn.
Gisteren tel gehad, den onzen zit momenteel op den boot naar Europa. Dus binnen dit en 2 weken zal ie wss wel in de garage staan. Dan jammer genoeg nog wachten tot begin januari
Wat een grandioze kar, datte. Kleur, chroom rond de ramen, aluminium tredeplanken, velgen, ... en ook de motor, yep. Enkel nog een lichte tint leder, voor mij.
Subliem Een lekker eigenwijze, zeer expressieve, dynamisch ogende, karaktervolle SUV ... die dan ook nog 'es subliem rijdt. Ik zou niet meer moeten hebben. De extra ruimte van de X5 is voor mij overbodig (ik rijd 120d 3-deurs en heb ruimte over, go figure ), en de biturbo V8 is (nog) niet leverbaar in de X5, so...
Er blijft toch iets vreemd aan die wagen, hij intrigeert iedereen wel op een zekere manier.
Heb er nu al enkele gezien in het verkeer maar ben geen fan. Er klopt iets niet mee. Het is de ultieme crossover (meer dan een 4deurscoupé a la VW, Mercedes e.a designstatements) dat wel maar mooi...
Toch in ieder geval mooier dan dat kakafonie beige+anderbeige+bruin+zwart+alulook+anderalulook+ lichthout+noganderbeige+vierdesoortbeige interieur van de nieuwe E-klasse.
Toch in ieder geval mooier dan dat kakafonie beige+anderbeige+bruin+zwart+alulook+anderalulook+ lichthout+noganderbeige+vierdesoortbeige interieur van de nieuwe E-klasse.
Even serieus: die koffer is echt belachelijk hé. M'n moeder speelt golf en krijgt haar tas beter in die 3 cab dan in die X6
Yup, 't is een ding met issues, die X6. Ik zou ze allemaal met de mantel der liefde bedekken, aangezien ik wég ben van die kar (tactique choc!), maar 't is geen familiewagen, zoveel is zeker.
Comment