Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk Berichten
    tweede generatie I drive vanaf productie oktober 2009
    Ook raar dat dit nog zolang gaat duren...

Comment

• Deze velgen staan de X6 echt bijzonder goed IMO:

Comment

• 50i, lekker!

Comment

• Die uitlaten.

Velgen zijn ook niet slecht...

Comment

• Er blijft toch iets vreemd aan die wagen, hij intrigeert iedereen wel op een zekere manier.

Heb er nu al enkele gezien in het verkeer maar ben geen fan. Er klopt iets niet mee. Het is de ultieme crossover (meer dan een 4deurscoupé a la VW, Mercedes e.a designstatements) dat wel maar mooi...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
              Deze velgen staan de X6 echt bijzonder goed IMO:

Dikke bak

nog een beetje lager leggen

Comment

Zo is hij echt geweldig

Comment

• Heeft wel iets met die aluminium lijsten

Comment

• zo ebben mijn grote twijfels omtrent de X6 toch terug wat weg. T'is toch een rare kwestie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                      Hemeltje Perfecte kleur voor een X6. Het is niet voor niks dat ie zo werd voorgesteld en dan is het de minst populaire kleur. Heel jammer, maar niet voor jou, want zo zal ie niet veel te zien zijn.
                      wat een mooie kleur

Comment

• Gisteren tel gehad, den onzen zit momenteel op den boot naar Europa. Dus binnen dit en 2 weken zal ie wss wel in de garage staan. Dan jammer genoeg nog wachten tot begin januari

Comment

Wat een grandioze kar, datte. Kleur, chroom rond de ramen, aluminium tredeplanken, velgen, ... en ook de motor, yep. Enkel nog een lichte tint leder, voor mij.

Subliem Een lekker eigenwijze, zeer expressieve, dynamisch ogende, karaktervolle SUV ... die dan ook nog 'es subliem rijdt. Ik zou niet meer moeten hebben. De extra ruimte van de X5 is voor mij overbodig (ik rijd 120d 3-deurs en heb ruimte over, go figure ), en de biturbo V8 is (nog) niet leverbaar in de X5, so...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                            Er blijft toch iets vreemd aan die wagen, hij intrigeert iedereen wel op een zekere manier.

Heb er nu al enkele gezien in het verkeer maar ben geen fan. Er klopt iets niet mee. Het is de ultieme crossover (meer dan een 4deurscoupé a la VW, Mercedes e.a designstatements) dat wel maar mooi...
                            Toch in ieder geval mooier dan dat kakafonie beige+anderbeige+bruin+zwart+alulook+anderalulook+ lichthout+noganderbeige+vierdesoortbeige interieur van de nieuwe E-klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Toch in ieder geval mooier dan dat kakafonie beige+anderbeige+bruin+zwart+alulook+anderalulook+ lichthout+noganderbeige+vierdesoortbeige interieur van de nieuwe E-klasse.

ik volg je volledig

Comment

• Daarnet achteraan in een gezeten en ik moet zeggen dat je zeker voldoende plaats hebt. En je zit echt op je gemak. Perfecte reiswagen!

Je ziet ze trouwens al redelijk veel rijden.

Mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                  Daarnet achteraan in een gezeten en ik moet zeggen dat je zeker voldoende plaats hebt. En je zit echt op je gemak. Perfecte reiswagen!
                                  Ik vind 'm achteraan behoorlijk krap voor zo'n kolos te zijn. Maar ik koop geen auto voor m'n (sporadische) passagiers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                    Daarnet achteraan in een gezeten en ik moet zeggen dat je zeker voldoende plaats hebt. En je zit echt op je gemak. Perfecte reiswagen!

Je ziet ze trouwens al redelijk veel rijden.

Mvg

Ja, en de koffer is ook lekker ruim zeker

Comment

• Vergeleken met mijn huidig krel? Ja gij! Daar past alles in wat ge nodig hebt voor 2 weken verlof in 't Zuiden, met twee personen.

Comment

• Even serieus: die koffer is echt belachelijk hé. M'n moeder speelt golf en krijgt haar tas beter in die 3 cab dan in die X6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Even serieus: die koffer is echt belachelijk hé. M'n moeder speelt golf en krijgt haar tas beter in die 3 cab dan in die X6
                                          Yup, 't is een ding met issues, die X6. Ik zou ze allemaal met de mantel der liefde bedekken, aangezien ik wég ben van die kar (tactique choc!), maar 't is geen familiewagen, zoveel is zeker.

Comment

Working...
                                          X