Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Bestélbaar vanaf april, ja. Die wijzigingen maken deel uit van de facelift van de X5 en X6, en geproduceerd worden ze vanaf september 2010.
    Vet

Comment

• Info over de vanaf april verkrijgbare nieuwe motoren
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Wat een lelijk geval zeg, net zo ne ssangyyong

Comment

• 0,1 liter meerverbruik van de 40d t.o.v. 30d?
          Straf...

Comment

• BMW Performance Pack voor de X6.

De xDrive 35i heeft dan 326pk en 450Nm koppel
            De xDrive 50i heeft dan 448pk en 650Nm koppel

Mijn mening over dit pakket: Lelijkigheid²
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Aan wat kun je het verschil zien ( buiten de uitlaten ) tussen een 3.0d en een 5.0i ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                Aan wat kun je het verschil zien ( buiten de uitlaten ) tussen een 3.0d en een 5.0i ?

Aan de tellers

Ik denk niet dat je een verschil kunt zien. Soms zijn de uitlaten van een 3.0d zelfs aangepast zoals de 5.0i (ik denk dat het een optie is)

Comment

• X6 + performance pack = de allerlelijkste BMW ooit gemaakt.

Comment

• Zijn ze nu helemaal zot geworden?

Comment

• dat trekt idd op niet veel

Comment

• Sommige X6-rijders zijn gewoon loco

Die zwarte X6 (007-XX peisk) in Gent die regelmatig ad kinepolis staat zat al geruime tijd met 2*2 uitlaten, lichtjes schuin onder elkaar geplaatst (Ferrari California-style), en toen ik 'm nu deze week zag bleek dus dat ie kofferklep + motokap + dak in het grijs gestoken had

I mean ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                          Sommige X6-rijders zijn gewoon loco

Die zwarte X6 (007-XX peisk) in Gent die regelmatig ad kinepolis staat zat al geruime tijd met 2*2 uitlaten, lichtjes schuin onder elkaar geplaatst (Ferrari California-style), en toen ik 'm nu deze week zag bleek dus dat ie kofferklep + motokap + dak in het grijs gestoken had

I mean ...
                          aah, da's de eigenaar van Bloomingdale's dacht ik

heeft/had een Jaguar XK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            aah, da's de eigenaar van Bloomingdale's dacht ik

heeft/had een Jaguar XK
                            Goed mogelijk !

Kar trekt daarom nog steeds op geen zak imo

Comment

Goed mogelijk !

Kar trekt daarom nog steeds op geen zak imo
                              kheb hem in die staat nog niet gezien, maar 't voorspelt al niet veel goeds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                kheb hem in die staat nog niet gezien, maar 't voorspelt al niet veel goeds
                                Volgende keer ik die zie pak ik nen foto, kan het hele forum es meegenieten

Comment

Sommige X6-rijders zijn gewoon loco

I mean ...
                                  Om nog maar te zwijgen van den dienen in Aalter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Om nog maar te zwijgen van den dienen in Aalter!
                                    Die man krijgt nu z'n kans om die misser recht te zetten

Comment

Die man krijgt nu z'n kans om die misser recht te zetten
                                      Ola, vandaag is D-day voor de Britse schone?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Ola, vandaag is D-day voor de Britse schone?
                                        Banint, da was donderdag

Was geen directe 'wow', dus voorlopig nog geen beslissing

Comment

Banint, da was donderdag

Was geen directe 'wow', dus voorlopig nog geen beslissing
                                          Ahzo, kan enkel maar positief zijn... Laat ondertussen de waarde maar wat zakken en de '9' kan vervangen worden door een 'S'.

Comment

Working...
                                          X