Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Zonder een milieu-discussie te willen opstarten, gaf ik gewoon mijn mening over de X6: het design staat me niet aan. De X5 vind ik stukken mooier dan dit. Sorry mocht ik even afgeweken zijn, wou enkel even aanstippen dat ik deze stap van BMW een brug te ver vind, zeker gezien de huidige controverse omtrent SUV's en de klimaatproblematiek. Je moet een bepaald model ook breder situeren vind ik. Doet niets af van het feit dat iedereen vrij is en koopt wat 'm wil.
Comment
-
Wat is da nu weer, als de 1 coupé en deze X6 de voorbode zijn voor de nieuwe BMW modellen dan durf ik toch wel stellen dat de glorietijd van de E46 definitief gepasseerd is. Ze hebben enorm veel geluk dat ze een ijzersterk imago hebben, anders zou het een compleet rampscenario worden.
imoLast edited by Synchromesh; 16/12/2007, 16:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenBedenkelijke reacties van u hier.
Maar dat is hier eigenlijk off-topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHij heeft wel een punt, Kyoto is nu eenmaal dikke onzin.
Maar dat is hier eigenlijk off-topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk BerichtenJe bedoelt dat het niet ver genoeg gaat? Gelijk heb je!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk BerichtenDoet me denken aan de wagens uit de Dakar Rally, maar dan zonder de reclame erop. Niet geslaagd vind ik, maar de foto's zijn ook op een amerikaans forum gepost waar ik loer, en ze zijn er helemaal weg van. Dusjah...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenWat is da nu weer, als de 1 coupé en deze X6 de voorbode zijn voor de nieuwe BMW modellen dan durf ik toch wel stellen dat de glorietijd van de E46 definitief gepasseerd is. Ze hebben enorm veel geluk dat ze een ijzersterk imago hebben, anders zou het een compleet rampscenario worden.
imo
Denk wel dat hij zal verkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenZou hij in Brussel op het salon staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenLaten we aub dit X6-topic niet verneuken door over Kyoto, Co2 en global warming te discussiëren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenInderdaad niet, maar jij begint er wel zelf mee !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGeef mij vooral maar een Cayenne
Comment
Comment