Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
    Op deze foto vind ik die enorm snel aflopende daklijn gewoon verschrikkelijk En dat grijs is ook niet DE kleur voor een X6.

Comment

• Wij gaan morgen ook, wij krijgen speciale pasjes mee van BMW om de X6 te bezichtigen. Zijn deze inderdaad nodig zoals de dealer zei?

Comment

• Mijn vader is gisteren naar het autosalon geweest, toen ik hem vroeg achter de X6 zei hij:

"Hij is groot jong, maar lijkt wel precies een chinese wagen, ik moet hem niet hebben. Geef mij voor dat geld maar een goed uitgeruste 5, gaat sneller, verbruikt minder en rijdt beter."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
          Wij gaan morgen ook, wij krijgen speciale pasjes mee van BMW om de X6 te bezichtigen. Zijn deze inderdaad nodig zoals de dealer zei?
          Ze zijn inderdaad nodig... Per dag mag 1 persoon of 1 koppel per dealer een bezoek brengen aan de X6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
            Hoe zijde daar weer binnen geraakt ?
            Gewoon vriendelijk gevraagd

Neen effe serieus, 'k had een afspraak met de business manager corporate sales van BMW Belux. Na een drankje en een aangenaam gesprek zijn we dan de nieuwe X6 gaan bewonderen

De nieuwe X6 zit niet slecht, alleen is een open dak niet de aangewezen optie voor grotere personen

Comment

• Waarom heeft BMW die X6 zo afgezonderd? Pff, echt weer typisch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Op deze foto vind ik die enorm snel aflopende daklijn gewoon verschrikkelijk En dat grijs is ook niet DE kleur voor een X6.
                De X6 ziet er IRL gewoon stukken beter uit dan op foto... Zelfs de mensen van BMW Belux waren niet overtuigd van de wagen toen ze de foto's zagen. Tot ze dinsdag de wagen ook IRL mochten bekijken was iedereen tevreden over het resultaat.

En de kleur valt echt goed mee, 't is een beetje speciaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                  Waarom heeft BMW die X6 zo afgezonderd? Pff, echt weer typisch...
                  Orders van Duitsland blijkbaar...
                  De lancering van de X6 in België is pas voorzien in mei/juni.

De X6 is eigenlijk hoofdzakelijk voorzien voor de Amerikaanse markt. De wagen wordt dan ook in de USA gebouwd. Het was dan ook logisch dat de wereldpremiere voorzien was voor het salon van Detroit. Aangezien het salon van Brussel iets vroeger start dan het salon van Detroit kon men dan ook geen X6 "open en bloot" op de stand plaatsen. Uiteindelijk heeft men dan toch een X6 gekregen dewelke men aan een select publiek kon voorstellen.

Voor België zouden er voor 2008 maar 1 à 2 voertuigen per dealer voorzien zijn om te verkopen. Een zeer beperkt aantal dus.

Comment

Ze zijn inderdaad nodig... Per dag mag 1 persoon of 1 koppel per dealer een bezoek brengen aan de X6.
                    Alsof ze dat naleven. Ik herinner me nog de Z8, onder andere. Gelijkaardige regeling. En dan kom je de stand opgewandeld, "He Gilles!" en boenk binnen. Er gaat een HOOP volk binnen op die stand, véél meer dan één koppel per dag.

Comment

De X6 ziet er IRL gewoon stukken beter uit dan op foto...
                      Wat zit ik hier een topic lang al te zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Wat zit ik hier een topic lang al te zeggen.
                        Dat hij IRL knapper is dan op foto?

Comment

• premiere voor detroit maar bezichtbaar op aanvraag. Doet me denken aan de santa fé toen. die had ook zijn avant-premiere in detroit maar stond buiten in een vrachtwagen. Van als je sprak tegen een verkoper over de opvolger nam hij je mee naar buiten om hem te bezichtigen. Je voelt je echt de koning te rijk dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Alsof ze dat naleven. Ik herinner me nog de Z8, onder andere. Gelijkaardige regeling. En dan kom je de stand opgewandeld, "He Gilles!" en boenk binnen. Er gaat een HOOP volk binnen op die stand, véél meer dan één koppel per dag.
                            Tuurlijk... Er is altijd een officiële versie en een officieuze hé

Gisteren mocht je in principe altijd binnen, vanaf vandaag zal dit voor normale burgers iets moeilijker worden

Tenzij je natuurlijk op het salon een X6 wil bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                              premiere voor detroit maar bezichtbaar op aanvraag. Doet me denken aan de santa fé toen. die had ook zijn avant-premiere in detroit maar stond buiten in een vrachtwagen. Van als je sprak tegen een verkoper over de opvolger nam hij je mee naar buiten om hem te bezichtigen. Je voelt je echt de koning te rijk dan.
                              En toch een Ford gekocht?

Comment

En toch een Ford gekocht?
                                die premiere was 2 of 3jaar geleden.

ja, en je kent de reden al.
                                Maar hij kan me nog steeds bekoren als ik ééntje zie.

Comment

Heb hem gisteren IRL gezien, wel ben er niet van overtuigd. Ik vind de X5 mooier dan de X6, en de kleur is een speciaal groen. Althans dat zei toch het personeel van BMW.

Comment

• Speciaal groen??

Ik zie daar eerder een speciaal soort grijs in Dat zal wel te maken hebben met de belichting zeker...

Comment

Orders van Duitsland blijkbaar...
                                      De lancering van de X6 in België is pas voorzien in mei/juni.

De X6 is eigenlijk hoofdzakelijk voorzien voor de Amerikaanse markt. De wagen wordt dan ook in de USA gebouwd. Het was dan ook logisch dat de wereldpremiere voorzien was voor het salon van Detroit. Aangezien het salon van Brussel iets vroeger start dan het salon van Detroit kon men dan ook geen X6 "open en bloot" op de stand plaatsen. Uiteindelijk heeft men dan toch een X6 gekregen dewelke men aan een select publiek kon voorstellen.

Voor België zouden er voor 2008 maar 1 à 2 voertuigen per dealer voorzien zijn om te verkopen. Een zeer beperkt aantal dus.
                                      België heeft voor 2008 400 X6'en gekregen en die zijn allemaal al verkocht...

Comment

• @gTa: ik moet het toegeven, zoals je al een tijdje zegt valt de X6 in real veel beter mee dan op foto. Gisteren op het autosalon dat prototype van een X6 zien staan en ik moet zeggen dat de coupelijn veel knapper is dan ik ooit had kunnen denken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                          @gTa: ik moet het toegeven, zoals je al een tijdje zegt valt de X6 in real veel beter mee dan op foto. Gisteren op het autosalon dat prototype van een X6 zien staan en ik moet zeggen dat de coupelijn veel knapper is dan ik ooit had kunnen denken.
                                          Bij mij juist het omgekeerde. De X6 doet mij denken aan een buggy. Het is een mooie wagen maar door zijn 1) hoogte 2) opgepofte motorkap en 3) zijn coupé lijn hebben ze er een mooie buggy van gemaakt.

Geef mij maar een X5 .... al is deze niet 100% mijn lievelings SUV.
                                          Last edited by ANTONIO; 22/01/2008, 22:45.
                                          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Working...
                                          X