Echt wel een knappe wagen in een donkere kleur!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenGisteren ben ik een X6 gaan bestellen, want de leveringstermijnen lopen al serieus op.
Zal pas voor in juni 2009 zijn.
Zo heb ik nog méér dan tijd genoeg om mij een idee te vormen over de kleuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenGisteren ben ik een X6 gaan bestellen, want de leveringstermijnen lopen al serieus op.
Zo heb ik nog méér dan tijd genoeg om mij een idee te vormen over de kleuren.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Toch belachelijk dat je zo lang moet wachten, ik zou gewoon een paar maand wachten en zoeken naar een mooi exemplaar op Mobile.de
Comment
-
ow zekers
een dikke proficiat zunne ...
is wel nog enkele nachtjes slapen he dadde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten3.5d waarschijnlijk?
Daarmee staat heel uw portier vol.
Dus maar snel de optie "zonder monogram" gekozen!
Trouwens één van de weinige gratis opties bij BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenDikke proficiat. Eens SUV altijd SUV.
Die hoge zitpositie mis ik toch altijd wat in een gewone personenwagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenProficiat RangeLove, wellicht een van de 1e bestellingen. Best wel lang levertermijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDat betwijfel ik.
Voor volgend jaar heeft elke dealer 10 wagens en bij sommige zijn de allemaal al verkocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenWelke opties heb je genomen ? Of heb je nog niets moeten beslissen ?
Maar de kleuren, zowel voor interieur als buitenkleur, daar ben ik nog niet uit.
Ik ga wachten tot ik die dingen irl kan zien.
Nog méér dan tijd genoeg hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenRond juni zouden er proefritten mogelijk zijn in Bornem.
Hij zal wel nagenoeg full option worden, zeker ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenEn daar doe je je range voor weg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenEn daar doe je je range voor weg?
Heb altijd héél graag met de Range gereden.
Maar volgend jaar is hij al 7 en wil ik toch eens iets anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenHet gaat echt met spijt in het hart zijn.
Heb altijd héél graag met de Range gereden.
Maar volgend jaar is hij al 7 en wil ik toch eens iets anders.
Comment
Comment