Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Niets man, kben blij in je plaats dat je dat leuk vindt zo'n tv optie in de wagen.
    Ik vind dat echt de max, in de file ff wat tv kijken, of als je stilstaat aan de lichten.

Ik plan mijn ritje naar de fitness zelfs zo dat ik een minuut voor 7u in de wagen zit, kan ik rustig het nieuws kijken ondertussen.

Ik zou het moeilijk kunnen missen denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ik vind dat echt de max, in de file ff wat tv kijken, of als je stilstaat aan de lichten.

Ik plan mijn ritje naar de fitness zelfs zo dat ik een minuut voor 7u in de wagen zit, kan ik rustig het nieuws kijken ondertussen.

Ik zou het moeilijk kunnen missen denk ik
      Ik gebruik het meer dan mijn radio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Ik gebruik het meer dan mijn radio
        Zit er tegenwoordig nog radio in een auto?

Ik vind trouwens niet dat mijn aandacht extreem verslapt. Meestal luister ik gewoon, en check af en toe het beeld.
        Volgens mij is het even gevaarlijk als een gps.

Comment

Neem zeker dat bouchonné en die full-leather optie, maakt het echt af

Alleen vind ik het jammer van de motor

Zo'n dure wagen en dan nog diesel, waarom geen xDrive 35i?
          Als ik zou kiezen voor een benzinemotor in de X6, dan zou ik direct gaan voor die nieuwe V8 en niet voor de 35i.

Comment

• Ik vind zo'n auto niet echt gemaakt om hard mee te rijden...Zo'n 35d is daarin ideaal. Gaat als een speer, maar niet als een raket.
            Als je snelheid wil kruip je maar in uw rood geval

Was uw madam mee de aanzet voor deze aankoop? Schijnt toch iets vrouwelijk te zijn, mijn moeder zou er ook weg van zijn.

Comment

Neem zeker dat bouchonné en die full-leather optie, maakt het echt af
              Bedoel je die optie "volleder Nappa" ?
              Die is niet combineerbaar met sportzetels hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Ik vind zo'n auto niet echt gemaakt om hard mee te rijden...Zo'n 35d is daarin ideaal. Gaat als een speer, maar niet als een raket.
                Als je snelheid wil kruip je maar in uw rood geval

Was uw madam mee de aanzet voor deze aankoop? Schijnt toch iets vrouwelijk te zijn, mijn moeder zou er ook weg van zijn.
                Juist, madam is er ook wild van!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                  Ik zie toch geen verband tussen leder op het dashboard/deuren en sportzetels.

Kan je hem al configureren op internet?

Comment

Ai, meen je dat ?! In een E46 M3 waren de (sport)zetels ook (optioneel) uit Nappaleder. En dat is echt

Comment

Misschien kan je die ledersoort gewoon niet met sportzetels krijgen ? Was bij onze E90 ook zo met bepaalde soorten.

Comment

Het leder op dashboard/deuren is standaard volgens mij.
                        Ik heb daar niets van zien staan op de optielijst in ieder geval.

Nee, hij staat nog niet op de configurator.

Comment

• Bij de X5 is Nappa enkel verkrijgbaar mét sportzetels ... Zeker dat je niet verkeerd gekeken hebt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                            Misschien kan je die ledersoort gewoon niet met sportzetels krijgen ? Was bij onze E90 ook zo met bepaalde soorten.
                            Dat zijn weer enkele vragen voor gTa !

Comment

• Nappa-leder is bij BMW top of the range, zou me eigenlijk verwonderen moest je die niet kunnen krijgen in combo met de sportzetels ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                                Nappa-leder is bij BMW top of the range, zou me eigenlijk verwonderen moest je die niet kunnen krijgen in combo met de sportzetels ...
                                Ik heb nog eens gekeken en er staat wel degelijk "niet met sportzetels".

Comment

• Proficiat Philly!

Comment

• Klopt, niet te verkrijgen met sportzetels. Wel met de standaardzetels en de comfortzetels.

Comment

Ik heb nog eens gekeken en er staat wel degelijk "niet met sportzetels".
                                      Beetje jammer ! Misschien halen ze voor de sportzetels nog een andere ledersoort van't rek !

Comment

Het leder op dashboard/deuren is standaard volgens mij.
                                        Ik heb daar niets van zien staan op de optielijst in ieder geval.

Nee, hij staat nog niet op de configurator.
                                        Ik denk niet dat het standaard is, op de persfoto's meen ik mij de herinneren dat er ook één stond die dat niet had.

Comment

• RL: sjiek man
                                          next step: helicopterlessen?

Comment

Working...
                                          X