Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten
    He Range Love,
    Och die middenconsole laat ik er wel uitdoen en vervangen door een gewone zitbank.

En welke achterbank ga je daar dan laten inplaatsen? Die van de X5?

En ik vraag me af of je die middenconsole er wel kan uithalen, loopt die niet in z'n geheel door tot vooraan?

Comment

• Koop dan gewoon een X5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten

Wat een gedrocht in 't wit!

Deze auto moet een donkere kleur dragen, that's for sure!

Comment

• Titansilber vind ik ook wel een mooie kleur als ik deze foto bekijk.

Comment

• Overweegt Rangelove deze X6 als opvolger voor z'n Range?
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Overweegt Rangelove deze X6 als opvolger voor z'n Range?
              Je moet snel wat bijlezen, David!

Hij is ondertussen al besteld.

Comment

• Ik herken C5-achterlichten in de X6... Nuja, geef mij toch maar een X5, zie de meerwaarde hier niet van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                  Je moet snel wat bijlezen, David!

Hij is ondertussen al besteld.
                  Oei...

Ik zal eens wat bijlezen se...
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• Comment

• Speciaal hè.

Wel al wat mooier en soberder zo in het zwart zonder chroom of overbodige tirlantijntjes én met de juiste velgen.

Comment

• Knap!

maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Knap!

maar

Whoops. Had nochtans vorige pagina's effe vlug gecheckt...

Edit; nu zie ik het.

Comment

• Ik stel mij even de vraag ... door de aflopende daklijn, is de hoogte achterin nog voldoende voor een mens van 1m90' ? Hoeveel minder kofferruimte heb je bij een X6 tov X5 ? Dat laatste mogen we (denk ik) beschouwen als een groot nadeel voor de X6.
                              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                Ik stel mij even de vraag ... door de aflopende daklijn, is de hoogte achterin nog voldoende voor een mens van 1m90' ? Hoeveel minder kofferruimte heb je bij een X6 tov X5 ? Dat laatste mogen we (denk ik) beschouwen als een groot nadeel voor de X6.
                                Ik zie niet in waarom het nadeel zou zijn, aangezien deze wagen helemaal niet gericht is op mensen die veel kofferruimte willen Hoeveel SUV-rijders gebruiken effectief de ruimte die dergelijke wagen biedt? Voor hoeveel is het niet gewoon een statussymbool?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Ik zie niet in waarom het nadeel zou zijn, aangezien deze wagen helemaal niet gericht is op mensen die veel kofferruimte willen Hoeveel SUV-rijders gebruiken effectief de ruimte die dergelijke wagen biedt? Voor hoeveel is het niet gewoon een statussymbool?
                                  Ik had ook die reactie met mijne SUV dat de grote kofferruimte nooit zal gebruikt worden. Heb ik mij vergist. Als je de ruimte heeft dan gebruik die gewoon. Een BMW X... wordt veelal gebruikt door zelfstandigen en/of vertegenwoordigers. De dokumentatie en goederen die je soms moet meezeulen dat kan tellen. Een statussymbool is het zeker maar de X6 tov de X5 is niet meer of niet minder status. Voor mij is naast het statussymbool het praktische belangrijker. Anders had ik waarschijnlijk destijds een MB CLS aangeschaft. Het praktische of zeg maar comfort voor mij is de hoge zit in de wagen. Dat is de enige factor waarom de meesten bij een SUV zweren.
                                  AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Ik stel mij even de vraag ... door de aflopende daklijn, is de hoogte achterin nog voldoende voor een mens van 1m90' ? Hoeveel minder kofferruimte heb je bij een X6 tov X5 ? Dat laatste mogen we (denk ik) beschouwen als een groot nadeel voor de X6.
                                    Als je rationeel denkt heeft de X6 alleen maar nadelen tov de X5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten

Titansilber vind ik ook wel een mooie kleur als ik deze foto bekijk.
                                      Zeker weten, heel mooi in het zilver

Comment

Ik had ook die reactie met mijne SUV dat de grote kofferruimte nooit zal gebruikt worden. Heb ik mij vergist. Als je de ruimte heeft dan gebruik die gewoon. Een BMW X... wordt veelal gebruikt door zelfstandigen en/of vertegenwoordigers. De dokumentatie en goederen die je soms moet meezeulen dat kan tellen. Een statussymbool is het zeker maar de X6 tov de X5 is niet meer of niet minder status. Voor mij is naast het statussymbool het praktische belangrijker. Anders had ik waarschijnlijk destijds een MB CLS aangeschaft. Het praktische of zeg maar comfort voor mij is de hoge zit in de wagen. Dat is de enige factor waarom de meesten bij een SUV zweren.
                                        Volledig mee eens, die CLS is ook een statussymbool hè.

Comment

Working...
                                        X