Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ik zie niet in waarom het nadeel zou zijn, aangezien deze wagen helemaal niet gericht is op mensen die veel kofferruimte willen Hoeveel SUV-rijders gebruiken effectief de ruimte die dergelijke wagen biedt? Voor hoeveel is het niet gewoon een statussymbool?
    En een A5 met 19" velgen is geen statussymbool of wat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      En een A5 met 19" velgen is geen statussymbool of wat?
      Daar gaat het toch helemaal niet om? Het gaat erom dat dergelijke wagens niet altijd gebruikt worden waarvoor ze gemaakt zijn. Mensen die bv. met een SUV rijden maar altijd alleen rijden en nooit veel vervoeren. Die dergelijke wagen enkel kopen omdat ze het mooi vinden, een statussymbool vinden. Dergelijke mensen kunnen zich aangetrokken voelen door een X6, omdat ze de voordelen van een X5 bv. toch sowieso niet gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
        Ik had ook die reactie met mijne SUV dat de grote kofferruimte nooit zal gebruikt worden. Heb ik mij vergist. Als je de ruimte heeft dan gebruik die gewoon. Een BMW X... wordt veelal gebruikt door zelfstandigen en/of vertegenwoordigers. De dokumentatie en goederen die je soms moet meezeulen dat kan tellen. Een statussymbool is het zeker maar de X6 tov de X5 is niet meer of niet minder status. Voor mij is naast het statussymbool het praktische belangrijker. Anders had ik waarschijnlijk destijds een MB CLS aangeschaft. Het praktische of zeg maar comfort voor mij is de hoge zit in de wagen. Dat is de enige factor waarom de meesten bij een SUV zweren.
        En voor mensen waarvoor het praktische niet belangrijk is maar toch een SUV willen, die kunnen dan kijken of de X6 niets voor hun is

Comment

• Geef mijn portie maar aan den hond.

Comment

Daar gaat het toch helemaal niet om? Het gaat erom dat dergelijke wagens niet altijd gebruikt worden waarvoor ze gemaakt zijn. Mensen die bv. met een SUV rijden maar altijd alleen rijden en nooit veel vervoeren. Die dergelijke wagen enkel kopen omdat ze het mooi vinden, een statussymbool vinden. Dergelijke mensen kunnen zich aangetrokken voelen door een X6, omdat ze de voordelen van een X5 bv. toch sowieso niet gebruiken.
            Nu snap ik em.

Comment

Nu snap ik em.
              Ik ben nooit echt goed geweest om alles duidelijk uit te leggen als het schriftelijk moet gebeuren

Comment

Ik stel mij even de vraag ... door de aflopende daklijn, is de hoogte achterin nog voldoende voor een mens van 1m90' ? Hoeveel minder kofferruimte heb je bij een X6 tov X5 ? Dat laatste mogen we (denk ik) beschouwen als een groot nadeel voor de X6.

Who cares. Koop dan een X5.

Comment

Ik ben nooit echt goed geweest om alles duidelijk uit te leggen als het schriftelijk moet gebeuren
                  En ik ben nooit echt goed geweest in het snel interpreteren wat mensen schrijven/zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Who cares. Koop dan een X5.

²²²²²that

Comment

Ik stel mij even de vraag ... door de aflopende daklijn, is de hoogte achterin nog voldoende voor een mens van 1m90' ? Hoeveel minder kofferruimte heb je bij een X6 tov X5 ? Dat laatste mogen we (denk ik) beschouwen als een groot nadeel voor de X6.
                      Dat valt allemaal nog best mee.
                      De hoofdruimte achteraan is kleiner dan in een X5, maar is zeker niet té krap.
                      Je kan natuurlijk best blijven zitten bij het liedje : "Al wie dat niet springt, is homofiel."
                      De aflopende daklijn maakt dat je achteraan heel gezellig zit.
                      Precies in een cocoon. Echt een heel knus gevoel.

De kofferruimte is wel wat kleiner dan in een X5, maar toch nog ruimer dan in een gewone personenwagen.
                      Er is wel een drempel waar je bagage telkens moet overtillen. Dat probleem heb je niet in een X5.

Comment

• Hopelijk weer geen repost deze keer...

Comment

• Comment

• Comment

• Is gewoon een leuke reclamestunt voor BMW.

Comment

• Klik hier: http://www.bmw.com/com/en/newvehicle...&go=visualizer en dan kan je een kleur en velgen kiezen voor de X6 en hem laten rijden.

Nog een goeie reclametactiec van BMW.
                                Last edited by ; 06/02/2008, 12:10.

Comment

• In 't zwart is hij prachtig

Comment

• BMW is wel zeer dom geweest om hem op het salon in een aparte ruimte te zetten. Iemand uit de familie wou hem eens zien en misschien eentje bestellen, ze hebben daar hem leuk gezegd dat hij niet daar was. (wel die hybride)

Comment

Is gewoon een leuke reclamestunt voor BMW.
                                      Ferm voiture ... Dat zwart blijft toch mooi, alhoewel dat vermilion rot hem (haar ?) nog beter staat.

Odessa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odessa Bekijk Berichten
                                        Ferm voiture ... Dat zwart blijft toch mooi, alhoewel dat vermilion rot hem (haar ?) nog beter staat.

Odessa
                                        Vind ik ook, dat rood is gewoon prachtig!
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                          BMW is wel zeer dom geweest om hem op het salon in een aparte ruimte te zetten. Iemand uit de familie wou hem eens zien en misschien eentje bestellen, ze hebben daar hem leuk gezegd dat hij niet daar was. (wel die hybride)

Comment

Working...
                                          X