In het lichtgrijs vind ik hem toch niet zo mooi. Liever een donkere kleur dan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa, dat hebben ze me toch wijsgemaakt. In mei krijgt de eigenaar van de garage er eentje in saphirschwarz, dan kunnen we die alleszins al ff testrijden.
De benaming is overigens 50i, maar het is een 4.4 dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenTiens, een nieuwe dan? De oude 4.4 was toch die met 333 pk, niet? En die wordt al even niet meer gebruikt, meen ik.
Alpina gebruikt die nog, en je hebt dat blok in 4.0, 4.4 en 4.8 vorm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEen 4,4 V8 mag er altijd bij
Jammer dat ik deze kar niet echt mooi vind, maar ik zal toch maar proberen wat enthousiast te doen
Ze rijdt niet echt veel kilometers, dan kan ze beter een zware benzine kopen waarmee ze ook is lekker kan doorsleuren, ipv een diesel, dat hier nota bene ook nog is duurder is.
Maar bon...vrouwen kijken graag naar het verbruik, dus ik beloof niks. En die 50i is echt wel héél dorstig.
12,5 gemengd verbruik opgegeven.
Een X6 50i is écht wel de ultieme SUV!!!
Moet je in Zwitserland veel taxen betalen op zo'n zware V8?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenIk word hier in ieder geval helemaal wild van!
Een X6 50i is écht wel de ultieme SUV!!!
Moet je in Zwitserland veel taxen betalen op zo'n zware V8?
Comment
-
Gisteren op stap geweest met een aantal vrienden van uit mijn studenten periode. Eén van deze mannen heeft een X6 besteld. Hij heeft deze wagen al enige tijd gereserveerd en zal één van de eerste X6'en hebben die in België geleverd worden. Het is een X6 35d en zal geleverd worden in juni 2008...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVoor een 4.4 V8 zou dat op een 500 EUR komen
Kan je het niet regelen dat ik een X6 in Zwitserland kan inschrijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOvereenkomstig met wat ik hier gehoord heb, die hebben 'm in mei.
Ik vind het raar dat RL moet wachten tot midden 2009?OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenGoh, dan zou ik ook zonder twijfel een 50i nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenGoh, dan zou ik ook zonder twijfel een 50i nemen.
Is het de rijtax dat je tegenhoudt een 5.0 te kopen, of is het het verbruik?OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenTja, er waren slechts enkele wagen voorzien voor België voor dit jaar. Helaas zijn die al allemaal verkocht en is het dus wachten tot 2009. Dat het al midden 2009 is verwondert mij eigenlijk ook wel.
Ik snap niet dat ze slechts enkele wagens voorzien voor België. Het is nu toch niet dat de Belgen niet kapitaalkrachtig genoeg zijn he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk denk dat het voor elk land hetzelfde is...
Ik denk trouwens niet dat ze een vast aantal stuks reserveren voor een bepaald land, IMO.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIs er weet van het totale aantal stuks?
Ik denk trouwens niet dat ze een vast aantal stuks reserveren voor een bepaald land, IMO.
ik dacht van ergens gelezen te hebben 400 stuks voor belgie in 2008 ...
kan dit ?
of is het 400 voor heel europa ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe BIV is hetzelfde. Enkel de rijtax is wat meer...
Is het de rijtax dat je tegenhoudt een 5.0 te kopen, of is het het verbruik?
De 335i slaagt toch al serieus wat achterover als ik er is stevig mee tekeer ga.
Wat gaat dat dan wel niet zijn met een 4.4 liter V8 biturbo???
30 liter ofzo??? Toch wel wat overdreven, vind ik.
En ook, mn dealer zei me dat ik met een dikke V8 getrouwd ga zijn.
Die krijg je tweedehands aan de straatstenen niet kwijt, volgens hem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenVooral het verbruik!
De 335i slaagt toch al serieus wat achterover als ik er is stevig mee tekeer ga.
Wat gaat dat dan wel niet zijn met een 4.4 liter V8 biturbo???
30 liter ofzo??? Toch wel wat overdreven, vind ik.
En ook, mn dealer zei me dat ik met een dikke V8 getrouwd ga zijn.
Die krijg je tweedehands aan de straatstenen niet kwijt, volgens hem.
Mss wel een der laatste V8'n!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenTja, er waren slechts enkele wagen voorzien voor België voor dit jaar. Helaas zijn die al allemaal verkocht en is het dus wachten tot 2009. Dat het al midden 2009 is verwondert mij eigenlijk ook wel.
Ik was deze keer toch van plan om geen nieuw model in zijn eerste produktiejaar te kopen.
Ik moet niet meer weten van al die kinderziektes.
Comment
Comment