Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alu vervangen door hout, halve meter droppen en 't is in orde

Comment

• En andere uitlaten

Comment

• Eisenmann!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          En andere uitlaten
          Idd, nog 2 erbij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Een 35i zouden we kunnen hebben tegen de zomer. Een 50i is helaas pas leverbaar einde v/h jaar.
            Dus toch?

Geen diesel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
              Eisenmann!
              50i met Eisenmann !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                50i met Eisenmann !!!
                Great minds think alike.

Comment

• De vader van ne maat van mij heeft zijn 35d eind Mei!! Van uit Duitsland...

Zal een van de eerste zijn in België. Of misschien wel dé eerste...
                  Hij komt een bezoekske doen als hij de X6 heeft. Ik zal naar fotookes vragen. Kleurencombo is zwart/zwart en alu binnen denk ik.
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Mei zijn indd eerste leveringen

Comment

• X6 motoren in X5

Wie er nog aan twijfelt binnenkort komen de motoren van e X6 in de X5 terecht, dus als je nog even wacht heb je de laatste technische updates in je X5 steken.
                      Na al dit gelees lijkt mij een X5 beter (en mss zelfs mooier/nuttiger/ruimer/praktischer) dan de x6 te zijn.

En och ik heb het er al eens over gehad, doet Alpina niks om de X-en een interieur update te geven?????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten
                        Wie er nog aan twijfelt binnenkort komen de motoren van e X6 in de X5 terecht, dus als je nog even wacht heb je de laatste technische updates in je X5 steken.
                        Na al dit gelees lijkt mij een X5 beter (en mss zelfs mooier/nuttiger/ruimer/praktischer) dan de x6 te zijn.

En och ik heb het er al eens over gehad, doet Alpina niks om de X-en een interieur update te geven?????
                        Gelukkig

Comment

• Inderdaad, Alpinavelgen enzo passen toch nooit op een SUV.

Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten
                          Nuttiger/ruimer/praktischer inderdaad, maar er zijn er die de X6 mooer vinden en het is (voorlopig) ook erg exclusief, en dat zal volgens mij de doorslag geven bij sommige mensen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                            Nuttiger/ruimer/praktischer inderdaad, maar er zijn er die de X6 mooer vinden en het is (voorlopig) ook erg exclusief, en dat zal volgens mij de doorslag geven bij sommige mensen.
                            Persoonlijk vind ik de X6 mooier.
                            Wat dat exclusieve betreft, hoe lang zal hij exclusief blijven, das de vraag.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Interieur

Ik blijf erbij : Het interieur mag gerust eens aangepakt worden door de Alpina mensen. Ook al is de standaard uitrusting zeer mooi maar het kan nog altijd stukken beter
                              Dan is deze wagen af!!!!
                              Kijk maar eens naar de topics van Alpina.
                              En of het nu X5 of X6 is, maakt mij niet uit. Ze voldoen allebei (als ik ze in mijn garage zou kunnen hebben staan naast een M3 Cabrio, M3 berline, M5touring en nog een 850csi/M635csi allee vooruit doe er dan ook maar een M1 bij om het plaatje volledig te maken.

Of wou ik nu ook nog een Wiesman en een Rolls Royce Phantom Coupé en de Gumpert Apollo niet vergeten hé ??

Comment

• Wat is die X6 toch vet ?

Comment

• Ja idd zeer VET!

Comment

• Het VeeAchtje klinkt niet slecht hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                      Het VeeAchtje klinkt niet slecht hé.

http://www.youtube.com/watch?v=Js6nob7mP64
                                      Er zit vermoedelijk ook zo'n klep in de uitlaat, die moet gewoon open

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        Er zit vermoedelijk ook zo'n klep in de uitlaat, die moet gewoon open
                                        Yep, daar heb ik al ervaring mee.

Comment

• Bij de 335i?

Comment

Working...
                                          X