Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Bij de 335i?
    Ja, in een 335i zit ook zo'n klepje.

Dat heeft bij mij niet lang geleefd.

Een naft moet blazen hé.

Comment

• Zeer zeker.

En met turbo blaast 'ie helaas nog meer...

Comment

• In 't rood, zoals zo vaak te zien op foto's, vind ik 'm niet mooi. De witte die ook op 't salon stond, gaf echter te kennen dat de X6, zoals de concept mij al deed vermoeden, in een sportieve kleur superknap is. 'Ie heeft echter 20" broodnodig. Prachtige auto, i like it A LOT.

't Is echter een vreemd ding. Het volume van die kar is, zeker als je 'm vooraan te zien krijgt, enorm ... maar de zitruimte achteraan is bedroevend klein. Het verschil met de X5 is zeer groot, ik kon maar met moeite achter mezelf gaan zitten.

Ik wil dit ding zien in het zilver, of in 't donkerblauw, met M Pack, en op 21".

Comment

• Hooooooog
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
            Wat is die X6 toch vet ?

Hier is dat rood ! Een realistische weergave? De persfoto's van het rood kunnen met niet overtuigen...maar deze!

Comment

• De kleur van de Concept X6 is binnenkort ook beschikbaar.

Noemt Sophisto Grey en zal er ook zijn voor de nieuwe 7 reeks.

Comment

• Eén van mijn vrienden heeft ook een X6 besteld en zal deze al in juni geleverd hebben...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                  Hooooooog
                  Die achterkant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Die achterkant
                    Niet de meest flatterende foto ook.. en kleur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Eén van mijn vrienden heeft ook een X6 besteld en zal deze al in juni geleverd hebben...
                      Welke opties en kleuren heeft hij gekozen?

Comment

• Bij ons is de twijfel:

35i: erg snel leverbaar (mei dacht ik)

50i: laat leverbaar (vroegste September)
                        herverkoopwaarde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                          De kleur van de Concept X6 is binnenkort ook beschikbaar.

Noemt Sophisto Grey en zal er ook zijn voor de nieuwe 7 reeks.

Zo is 'ie knap. Dat rood doet 'm geen recht...

Comment

• Beetje jammer dat ze de stijlloze ramen niet hebben overgenomen van de concept.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Beetje jammer dat ze de stijlloze ramen niet hebben overgenomen van de concept.
                              Awel, dat vind ik ook echt doodzonde.

In Frankfurt stond hij echt superknap zo zonder stijlen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Bij ons is de twijfel:

35i: erg snel leverbaar (mei dacht ik)

50i: laat leverbaar (vroegste September)
                                herverkoopwaarde
                                Bij mij is de twijfel 35d of 50i.

Ook voor de herverkoopwaarde en ook wat voor het verbruik, alhoewel ik maar +/- 20000 km per jaar doe.

Iedereen raad het mij af, behalve de Fastastic.
                                Maar die heeft net als ik een vijs los!

Comment

• alcantara/leder + supervette interieurlijsten (lijken erg hard op engine spun donker alu)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                    Bij mij is de twijfel 35d of 50i.

Ook voor de herverkoopwaarde en ook wat voor het verbruik, alhoewel ik maar +/- 20000 km per jaar doe.

Iedereen raad het mij af, behalve de Fastastic.
                                    Maar die heeft net als ik een vijs los!
                                    Met jouw kilometeraantal zou ik minstens de 35i, of ja nog liever de 50i aanraden. Ge gaat, om ocharme 20k km per jaar te doen, toch gene diesel halen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      alcantara/leder + supervette interieurlijsten (lijken erg hard op engine spun donker alu)

Ik wou net zeggen van "huh? nog een X6 naast die rooie in Genève???" maar toen zag ik die michigan hall reclame door het ruitje

vet interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        alcantara/leder + supervette interieurlijsten (lijken erg hard op engine spun donker alu)

Knap op zich, maar pas toch niet echt in een X5 vind ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Knap op zich, maar pas toch niet echt in een X5 vind ik...
                                          da's toch een X6?

Comment

Working...
                                          X