Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
alcantara/leder + supervette interieurlijsten (lijken erg hard op engine spun donker alu)
Mijn vrouw zou ook graag hebben dat ik de leder/alcantara combinatie zou kiezen.
Maar dan in de kleur Chateau.
In haar vorige wagen, Audi A4 Cabrio, had ze ook leder/alcantara zetels.
Was heel mooi, maar was wel niet zo vuilbestendig als leder.
Daarmee heb ik wel wat schrik dat er snel blauw van jeansbroeken gaat op afgaan.
Met jouw kilometeraantal zou ik minstens de 35i, of ja nog liever de 50i aanraden. Ge gaat, om ocharme 20k km per jaar te doen, toch gene diesel halen?
Ik zou niks liever willen.
Het is maar bij BMW zelf dat ze mij afraden om een 50i te nemen.
Een 35d vinden ze zelf veel beter als motorisatie voor een X6.
Maar nu heb ik toch al 2 voorstanders voor een V8.
Natuurlijk wil ik eerst wel een proefrit maken vooraleer ik een beslissing neem.
Hij gaat prachtig moeten klinken en even wild moeten springen als die X5 4.8is waarmee ik ooit is een proefrit mocht maken.
Anders komt hij er niet in.
En hij gaat er ook geen 30 liter moeten doorjagen als ik eens op zijn staart trap hé.
Ik zou niks liever willen. Het is maar bij BMW zelf dat ze mij afraden om een 50i te nemen.
Dat heeft waarschijnlijk meer met de moeilijke beschikbaarheid van de V8 te maken dan wat anders. Tegen mijn vader hebben ze vroeger ook verteld dat een 6 cilinder benzine beter bij een X5 paste als een V8 op benzine. Dikke onzin natuurlijk.
Ik zou niks liever willen. Het is maar bij BMW zelf dat ze mij afraden om een 50i te nemen.
Natuurlijk wil ik eerst wel een proefrit maken vooraleer ik een beslissing neem.
Hij gaat prachtig moeten klinken en even wild moeten springen als die X5 4.8is waarmee ik ooit is een proefrit mocht maken.
En hij gaat er ook geen 30 liter moeten doorjagen als ik eens op zijn staart trap hé.
Wat een onzin. Ze zijn gewoon bang voor herverkoopwaarde voor moest je hem ooit overlaten aan de garage ofzo..
50i >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>< 35d
Hoe goed die diesel ook is, tegen een twin-turbo V8 petrol kan je weinig doen
Verbruik zal niet veel meer zijn dan een X5 4.8i, en die doet gemiddeld zo'n 15 liter vlotte rijstijl. (dixit verschillende testen)
Ik zou niks liever willen.
Het is maar bij BMW zelf dat ze mij afraden om een 50i te nemen.
Comment