Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Ik hoopte zo hard op die V8 TT.
    Je bent niet de enigste...maar realisme riep ons tot de orde

25.000 CHF duurder
    (veel) hoger verbruik en wat hogere taksen
    herverkoopwaarde zal fenomenaal slechter zijn tov 35d
    levertermijn
    2de auto is al een 3 liter naft (die geen zak vooruit gaat maar soit )

etc

dusja

Comment

• T'is een goeie automaat hoor.

Comment

• Geen flauw idee vertel daar is wat over, hoeveel slechter zijn de prestaties mét?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

dusja
          sukkel toch

hebben ze daar geen ocmw ofzo voor je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            sukkel toch

hebben ze daar geen ocmw ofzo voor je?

Ik zei toch ik wil niet verwaand klinken, maar ik ga daar niet enthousiast over doen als ik dat geen mooie wagen vind. Dan vind ik de huidige X5 veel en veel mooier.

Maar hey, wie ben ik! ( en nee daar moet je niet op antwoorden )

Comment

Geen flauw idee vertel daar is wat over, hoeveel slechter zijn de prestaties mét?
              Tja, je kan niet kiezen voor een manuele hè. Maar het zou toch maar een tiende schillen ofzo. Schakeltijd is 1/100 sec.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Tja, je kan niet kiezen voor een manuele hè. Maar het zou toch maar een tiende schillen ofzo. Schakeltijd is 1/100 sec.
                Ah geen flauw idee

Comment

Dan vind ik de huidige X5 veel en veel mooier.
                  Got that right.

Comment

Got that right.
                    Misverstand, ik bedoel hààr huidige he, niet dé huidige.

Comment

Ik zei toch ik wil niet verwaand klinken, maar ik ga daar niet enthousiast over doen als ik dat geen mooie wagen vind. Dan vind ik de huidige X5 veel en veel mooier.

Maar hey, wie ben ik! ( en nee daar moet je niet op antwoorden )

je hebt gelijk, ook ik vind die 6 een dragoné van een 'wagen'. Je ma doet een knappe X5 weg, jammer.

Comment

Ah geen flauw idee

Met die motor kan je nooit voor een manuele kiezen (ook niet in de 3, X3, 5, X5). In de 7-Reeks, de X5 en de X6 kan je zelfs bij geen enkele motorvariant voor een manuele kiezen.

Comment

Misverstand, ik bedoel hààr huidige he, niet dé huidige.

Ah, oei Dus je vind de huidige ook maar niks.

Comment

Met die motor kan je nooit voor een manuele kiezen (ook niet in de 3, X3, 5, X5). In de 7-Reks, de X5 en de X6 kan je zelfs bij geen enkele motorvariant voor een manuele kiezen.
                            Aha ok, weer wat bijgeleerd

Ok, dan kijk ik er toch naar uit om dit ding eens te planken. Stealer zei me trouwens dat je nog de begrenzer van die ketel kan halen, vond ik wel wat raar. Hij dacht mss dat ik over de 50i bezig was, maar ik dacht van niet.

Comment

Met die motor kan je nooit voor een manuele kiezen (ook niet in de 3, X3, 5, X5). In de 7-Reks, de X5 en de X6 kan je zelfs bij geen enkele motorvariant voor een manuele kiezen.
                              X5 en X6 ook niet meer?

Comment

Ah, oei Dus je vind de huidige ook maar niks.

Mooier dan de X6. Maar minder mooi dan de ouwe X5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  X5 en X6 ook niet meer?
                                  Nope. (automaat past natuurlijk ook wel beter in zo'n suv) Bij Mercedes kan je ook niet meer kiezen geloof ik hè?

Comment

Mooier dan de X6. Maar minder mooi dan de ouwe X5
                                    Ja die ouwe is zeer knap, zeker met sportpakket, maar nu wel wat verouderd. (was de laatste uit het 'pré-Bangletijdperk')

Comment

Nope. (automaat past natuurlijk ook wel beter in zo'n suv) Bij Mercedes kan je ook niet meer kiezen geloof ik hè?
                                      Heeft de vorige ML ook in manueel bestaan dan?
                                      Geen idee eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        Heeft de vorige ML ook in manueel bestaan dan?
                                        Geen idee eigenlijk
                                        Ja, in '98 enkel de 230, de 320 niet.

Thx Autoweek.nl

Comment

• Dat moet bagger zijn geweest

Comment

Working...
                                          X