Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenAkkoord! Die is knap, maar dan die kont! Echt lelijk wat voor een hoog, zwaar gat die kar heeft!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
Als je live op die auto staat te kijken, komt 'ie no way over zoals hier. Op deze foto lijkt 't alsof 'ie een veel te zware kont heeft, maar in realiteit zit z'n "zichtbaar zwaartepunt" ergens ter hoogte van de B-stijl, en zeker niét in z'n kont.
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk blijf het een verdomd gedisproportioneerd spel vindenOorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenOverhang achteraan is te lang.Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenAkkoord! Die is knap, maar dan die kont! Echt lelijk wat voor een hoog, zwaar gat die kar heeft!Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenZo denk ik er ook over als ik die laatste foto zie
Comment
-
Knap in 't zwart! (zeg ik niet snel van een auto)
Comment
-
Eén der meest merkwaardige creaties bij BMW, wat is eigenlijk de bedoeling ervan ? Een off road 6-reeks ??
Comment
-
Zeer knappe wagen !
Iedereen hier weet waarschijnlik wel hoe erg ik ben in het black on black on black concept, maar na mijn Mini nu begin ik toch sterk te twijfelen over de toekomstige kleurencombinatie van mijn volgende wagen, die hopelijk niet meer te lang op zich laat wachten.
Comment
Comment