Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
    En dat begrijp ik dus niet. Een X6 heeft minder koffer en minder plaats op de achterbankt maar is voor de rest zo goed als identiek aan een x5, afgezien van de nieuwe aandrijving en motoren die binnenkort ook in de X5 zullen komen. Ik begrijp dus niet waarom iemand deze auto zou kopen, althans niet als hij rationeel denkt.

Als je ruimte wilt, en iemand die zo'n beest koopt die heeft, neem ik toch aan, nood aan ruimte koopt gewoon een X5 die ongeveer alles van de X6 heeft behalve de nadelen. Iemand die een snedige coupe wilt(en ja de X6 rijdt waarschijnlijk onwaarschijnlijk snedig voor zo'n groot machien, maar die 2ton cijfer je nooit weg) kan voor hetzelfde geld een m3 binnenhalen. Je kan een X6 kopen omdat hij er cool uitziet, omdat hij er uitspringt, omdat het weer eens iets nieuw is maar het blijft zowat de meest irrationele aankoop die je kan doen.
    Mja maar dan kan je ook weer die X5 tegenover een 5-reeks touring in vraag gaan stellen.

Een auto is zelden een rationele aankoop, zeker als we over de budgetten spreken waarover het hier gaat.
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
      Mja maar dan kan je ook weer die X5 tegenover een 5-reeks touring in vraag gaan stellen.
      Heel terecht naar mijn mening. Met de nieuwe X5 gaat dit niet echt meer op, maar de vorige X5 moet het op zowat alle vlakken afleggen tegen een 5 touring(voornamelijk ruimte wat nu weer rechtgezet is met de nieuwe die van binnen toch een stuk ruimer aanvoelt).

Een auto is zelden een rationele aankoop, zeker als we over de budgetten spreken waarover het hier gaat.
      Da's waar, maar de ene koop is toch nog irrationeler dan de andere en de X6 scoort op vlak van irrationaliteit de volle punten. Niet dat er daar op zich iets mis mee is maar het mag wel gezegd worden vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        BMW heeft trouwens ook eens goed bij Mercedes gekeken. Want ooit was er een concept van een SLK op G-klasse onderstel. Magistrale kar was dat, vond ik. Wat mij betreft mochten ze dat ding zo produceren, met de juiste portefeuille kocht ik die kar meteen, was er gék van. Ik vind de X6 in hetzelfde schuifje passen : hoog op z'n poten (stoer, hightech 4WD onderstel), en toch een elegante lijn (terug stoer, maar minder "busje" dan een gewone SUV).
        Deze?

Was geen MB-concept, was een eigen creatie van die kerel achter het stuur. Hij wou op wereldreis

Comment

• Vandaag is de release in USA. Maar ik hoor lees en zie er niks van. Ik snap het niet ik ga 31 mei gelijk naar de dealer om hem in irl te zien.
          Of weet iemand een dealer die hem al heeft staan? in D BE of NL?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichten
            Vandaag is de release in USA. Maar ik hoor lees en zie er niks van. Ik snap het niet ik ga 31 mei gelijk naar de dealer om hem in irl te zien.
            Of weet iemand een dealer die hem al heeft staan? in D BE of NL?
            Op YouTube zijn al filmkes opgedoken van een X6 50i op de Duitse wegen.
            Dus er zullen er al wel in Europa zijn.
            De vraag is alleen waar???

Comment

• Naar wat ik al gelezen heb over de X6 blijken er toch wat problemen te zijn met de V8 biturbo. Blijkbaar heeft men de turbo-lag nog niet voldoende kunnen wegwerken. In sommige reviews wordt daar ook gewag van gemaakt. Dat zou dus ook de reden kunnen zijn waarom de V8 nog niet beschikbaar is.

Comment

• Ik lees vooral dat hij niet snel genoeg aanvoelt in vgl met de X5 4.8i

Comment

• Is er hier al ergens neergepend dat de X6 met v8 de nurburgring lapt in een tijd die slechts 10 seconden trager is dan een e46-m3? D Ik vind het een belachelijk model maar die tijd is wel erg impressionant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Ik lees vooral dat hij niet snel genoeg aanvoelt in vgl met de X5 4.8i
                    Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                    Is er hier al ergens neergepend dat de X6 met v8 de nurburgring lapt in een tijd die slechts 10 seconden trager is dan een e46-m3? D Ik vind het een belachelijk model maar die tijd is wel erg impressionant.
                    Wat is het nu : té traag of té snel?

Comment

• wees maar zeker dat hij goed vooruit gaat, die V8 TT

maar een Cay turbo gaat hij toch moeten voorlaten

Comment

• een test van autoweek: http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8771
                        met filmke

Comment

• BMW X6 xDrive35i

Comment

• Ik denk dat het prijsverschil tussen de x50i en de x35d niet te verantwoorden is.

IMO.

Enkel voor de sound eigenlijk. En daarvoor alleen zou ik het al doen.

Comment

• Hoeveel bedraagt het prijsverschil tussen deze motorisaties?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Ik denk dat het prijsverschil tussen de x50i en de x35d niet te verantwoorden is.

IMO.

Enkel voor de sound eigenlijk. En daarvoor alleen zou ik het al doen.

en de power natuurlijk

Comment

wees maar zeker dat hij goed vooruit gaat, die V8 TT

maar een Cay turbo gaat hij toch moeten voorlaten
                                  Ja, hallo, er zit meer dan 100 pk verschil tussen die twee karren, nogal wiedes lijkt me zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                    BMW X6 xDrive35i

Zet 'm zo maar voor mijn deur. Zalige auto, vind ik.

Comment

en de power natuurlijk

Ik denk niet dat ik in zo'n bakbeest het verschil aan power zou missen eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Ik denk niet dat ik in zo'n bakbeest het verschil aan power zou missen eigenlijk
                                        Wel ... eigenlijk wel. Het is met zo'n sportieve SUV's eigenlijk identiek als met andere auto's. 't Is grof gesteld, maar zo'n X5 of een Cayenne rijdt niet zo heel anders dan jouw RS6. Jij zou met één van die karren even goed je afstanden kunnen afmalen als je nu doet ... en dan zou je ook alle power die je kan hebben, missen als je ze niet hebt. Zo'n facelift Cayenne turbo loopt met degelijke tuning een eind voorbij de echte 280 km/u (dus dik 290 op teller). Ik zie eigenlijk 't verschil niet. Buiten dat 't een SUV is dat een SUV "not done" zou zijn (een mening die ik geenszins volg).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Zet 'm zo maar voor mijn deur. Zalige auto, vind ik.
                                          100% gelijk in!

Zo vind ik em rrrrrrrrrrrrrrrrrr

Comment

Working...
                                          X