Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het gaat 'm er niet over dat een SUV not done is. Maar als ik wat hoger zit heb ik een meer cruise-gevoel, ik kan me bv. met onze X5 makkelijker aan de toegelaten snelheid houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Het gaat 'm er niet over dat een SUV not done is. Maar als ik wat hoger zit heb ik een meer cruise-gevoel, ik kan me bv. met onze X5 makkelijker aan de toegelaten snelheid houden.
      Hier is dat net omgekeerd. In een SUV heb ik altijd het gevoel veel trager te rijden dan effectief het geval is

Comment

Het gaat 'm er niet over dat een SUV not done is. Maar als ik wat hoger zit heb ik een meer cruise-gevoel, ik kan me bv. met onze X5 makkelijker aan de toegelaten snelheid houden.
        Ik heb net het omgekeerde. In een hogere zitpositie lijkt alles minder snel, en rijd je doorgaans sneller dan je gevoel je zegt.

Edith zegt dat ik eerst Caydude z'n post had moeten lezen.

Comment

• Zal aan mij liggen dan!

Comment

• Nee, aan de X5. Die auto van jouw ma zal, vergeleken met jouw RS6, veel meer zwalpen, en dat zal waarschijnlijk wel één van de hoofdredenen zijn waarom je daar trager mee rijdt.

Comment

Zal aan mij liggen dan!
              Neen hoor, ik heb met een SUV ook minder last van de voorwaartsdrang.

Wss omdat de doorsnee SUV niet echt voorwaarts te krijgen is

Comment

• Could be..die X5 is in ieder geval ook erg hard afgeveerd, zou een sport-versie zijn (kan dat, soort M gedoe ofzo?)

Comment

• Jaja, dat kan. Vergelijken met jouw RS6 is natuurlijk ... een zeer zware scheepslading kokosnoten om te kraken voor 'n SUV.

Comment

Could be..die X5 is in ieder geval ook erg hard afgeveerd, zou een sport-versie zijn (kan dat, soort M gedoe ofzo?)
                    droger gewoon, zeker op de achterbank.

De 4-500km die ik op de achterbank heb moeten doorbrengen in een X5 4.4i met 19" was gewoon verschrikkelijk, ronduit slecht voor zo'n type wagen. Eens je vooraan zit dan weer een pak beter, maar het ophangingscompromis is dikke bagger. Een 3.0i met standaard wielen en geen sportonderstel was dan weer te doen, maar ging geen zak vooruit
                    Last edited by ; 28/04/2008, 12:16.

Comment

• Mja de onze is een 3.0d, en eigenlijk ben ik nog aan het overwegen om die te houden voor mezelf als de X6 weg is.

Dan heb ik toch een iets goedkopere cruiser en eventueel ruimte voor deftig speelgoed.

Maar then again, 10liter diesel is nu ook weer niet zuinig. Zuinig noem ik alles onder de 8 liter ofzo.

Comment

• Comment

• Vooraanzicht, in orde.

De rest

Ben benieuwd om 'm irl tegen te komen.
                          nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                            Vooraanzicht, in orde.

De rest

Ben benieuwd om 'm irl tegen te komen.
                            Glad we share thoughts on the 'new' sl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                              Glad we share thoughts on the 'new' X6
                              Me too!
                              nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                Me too!
                                postvervalser

Comment

• Eerste x6 is afgeleverd in usa http://www.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=138062

Comment

• Ben hem in gent tegengekomen, fotos zie exclusieve wagen gespot of zoiets.

Comment

• waar staan die foto's en waar bent u hem tegengekomen rijdend of bij een dealer ofzo?

Comment

• Blijft toch een wagen waar ik met gemengde gevoelens naar kijk. Hopelijk vlug in't wild te spotten!

Comment

• Deze BMW zal samen met de Cayenne de strijd moeten aangaan voor lelijkste premiumkar, vind ik.

Miljaar, wat een gedrocht is me dit !
                                          Daar klopt toch echt niet veel aan: het dikke front van een SUV, de hoogte tussen een break en SUV en het profiel/achterste van een Citroën C5. Als het over verkeerde proporties gaat, dan kan 'ie makkelijk mee met de 1'er Coupé en zo goed als alle CC's.

't Interieur oogt wel netjes, maar da's dan ook niet echt nieuw.

Véél liever een X5 dan, die ziet eruit zoals hetgeen hij in essentie is: een SUV.
                                          Life's too short. Not to. Live it.
                                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Working...
                                          X