Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zalige foto's met die tijgers

Comment

• Zalige foto's met die leeuwen

Comment

• Zijn inderdaad leeuwen, geen tijgers

Buitenkant kan me niet bekoren, maar iedere keer dat ik een BMW interieur zie sta ik verwonderd, mooie duidelijke en coherente aanpak.
        BMW 420dA : >>>

Comment

• ik vind hem wel een bruut kot agelijk typisch voor de amerikanen.

Comment

• ik plak een 6/10 op deze nieuwe X6

Comment

• Amai, ik vind em zo wel knap! Met die velgen, licht interieur... En deze 3 kleuren zijn echt knap. De X6 staat met veel kleurtjes. De 2 blauwtinten vind ik ook heel knap staan.
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik vind hem het mooiste in het zwart of vr ik denk dat vr het beste dan word hij niet zo snel vies

Comment

• Hoe meer ik hem zie, hoe vetter ik hem vind!!

Gisteren een zwarte op garageplaten tegengekomen op de Brusselsestwg in Gentbrugge, echt een imposant ding! Smeekt wel om heel dikke velgen.

Het crossover concept kan mij wel bekoren: de stoerheid van een jeep met de welvingen van een coupé. Als ze er een cab/CC van zouden maken ben ik helemaal verkocht!!

Comment

• Deze vind ik wel knap.
                    Een donkergrijze of zwarte kleur met die style 215 21" velgen en dan nog is verlaagd.

Comment

• Niet slecht. Al moeten er sowieso alu-niertjes op, en vind ik het kleur van die velgen wat 'goedkoop' ogen. Ze blinken iets te veel naar m'n zin denk ik. Het Space grau (dat is het toch?) zou ik niet nemen, zie je al veel te veel op een X5. Ik zou mss voor dat donkerblauw (Monacoblauw?) durven gaan, al weet ik niet of ik dan Shadow Line exterieur zou nemen of toch maar chromé raamomlijstingen. Cognac-achtig interieurtje, en dat donkergrijze hout ofzo? Ach... dromen mag!

Heb jij nu eentje besteld RL? Ben niet gans mee met het verhaal. Zo ja, welke config?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                        Niet slecht. Al moeten er sowieso alu-niertjes op, en vind ik het kleur van die velgen wat 'goedkoop' ogen. Ze blinken iets te veel naar m'n zin denk ik. Het Space grau (dat is het toch?) zou ik niet nemen, zie je al veel te veel op een X5. Ik zou mss voor dat donkerblauw (Monacoblauw?) durven gaan, al weet ik niet of ik dan Shadow Line exterieur zou nemen of toch maar chromé raamomlijstingen. Cognac-achtig interieurtje, en dat donkergrijze hout ofzo? Ach... dromen mag!

Heb jij nu eentje besteld RL? Ben niet gans mee met het verhaal. Zo ja, welke config?
                        Ik heb er eentje besteld voor 06/2009.

Maar ik kan nog alles kiezen tot een maand voor levering.
                        Als dat donkergrijs (Sophicato of zoiets) van het prototype van in Frankfurt leverbaar wordt, dan ga ik wss daarvoor kiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                          Ik heb er eentje besteld voor 06/2009.

Maar ik kan nog alles kiezen tot een maand voor levering.
                          Als dat donkergrijs (Sophicato of zoiets) van het prototype van in Frankfurt leverbaar wordt, dan ga ik wss daarvoor kiezen.

Dat grijs gebruiken ze voor alle concepten dus ik denk niet dat het als productiekleur komt, n waarom heb je hem besteld voor juni 2009 als ik vragen mag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten

Deze vind ik wel knap.
                            Een donkergrijze of zwarte kleur met die style 215 21" velgen en dan nog is verlaagd.
                            Staat goed icm die matte(?) velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichten
                              Dat grijs gebruiken ze voor alle concepten dus ik denk niet dat het als productiekleur komt, n waarom heb je hem besteld voor juni 2009 als ik vragen mag?
                              Vroeger kon niet volgens mijn dealer.
                              Voor 2008 hadden ze maar enkele wagens en die waren al lang besteld.
                              En voor 2009 hebben ze iets van een 10 wagens en toen ik ging bestellen had ik de X6 die rond juni zal geleverd worden.

Comment

• @ RangeLove,

koop voorlopig onze Range Rover Sport over en steek daar 20'' onder en dan ben je nog goed gesteld tot die X6 geleverd wordt .

Pm me maar wanneer je interesse hebt.

Comment

• Eind volgende week staat de X6 bij onze stealer, dan gaat men moeder beslissen of ze'm neemt.

Comment

• Damn, zo snel dat dat gaat daar in Zwitserland.

Is het dan een 3.5i ? Kleur ? Opties ? Velgen ?

Love this car !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                      @ RangeLove,

koop voorlopig onze Range Rover Sport over en steek daar 20'' onder en dan ben je nog goed gesteld tot die X6 geleverd wordt .

Pm me maar wanneer je interesse hebt.
                                      20" is te klein.

22" is verkrijgbaar

Comment

• Zodra ie er staat maak ik wel even een verslagje!

Comment

• Zijn de X6's in Zwitserland dan nog niet allemaal verkocht? Raar dat je die gewoon nog bij de dealer kan kopen.

Comment

Working...
                                          X