Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb is vanachter gezeten en moet zeggen dat ik geen last heb vast krappe ruimte. Ben 1.80m groot. Het zit zeer goed zal ik zeggen.

En nu de foto's: Ze zijn wel met de gsm getrokken.

[

Last edited by ; 19/05/2008, 21:01.

Comment

• Zeer knappe kar. Dit voor mij boven een X5, onmiddellijk. Ik heb die ruimte van een SUV zoals een X5 niet nodig, zeker niet zolang ik geen kinderen heb. Wel zou ik hem wat exclusiever maken door de velgen en grill evt. mee te laten lakken.

Comment

• love it or hate it..

but I LOVE IT
        freude am fahren

Comment

• vandaag eentje zien rijden in de tegengestelde richting aan de brug van Temse... man man, ferme wagen, ik heb toch eens achterom gekeken
          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Waar zien jullie die allemaal ik heb er nog geen een gezien en die jullie zien hebben die garage platen?

Comment

• mijne was met garageplaten ja, en zoals ik al zei : hij was aan het aanschuiven voor de brug van Temse, dus ik vermoed dat die OF van garage Van Boom was op de N16 OF van Jorrsens of zo
              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• De meningen over de X6 zijn al stilletjes aant veranderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                  De meningen over de X6 zijn al stilletjes aant veranderen.

Het blijft een "grote, imposante powerkolos" he. Dat zal altijd wel ergens indruk maken, zo'n bakbeest.

Maar puur op styling vind ik 'm er echt nog steeds niet "staan". Wat me uiteindelijk het meest stoort is die lijn, het doet me ergens meer denken aan een overmaatse jetski.

Dat ik er graag mee zal rijden is een ander ding, bak gaat stevig vooruit in zowat elke motorisatie.
                  +230km/h top met die diesel

Comment

• Volgende week of binnen twee weken testrit met een 35d... ben benieuwd wat het gaat geven.

Hopelijk ist waar wat ze zeggen dat ie niet pakt op foto

Comment

• Gisteren eentje gepasseerd op de A12 in Meise.

Imposant is ie zeker en vast , maar mooi imo absoluut niet ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                        Volgende week of binnen twee weken testrit met een 35d... ben benieuwd wat het gaat geven.

Hopelijk ist waar wat ze zeggen dat ie niet pakt op foto

31 mei neem ik aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichten
                          31 mei neem ik aan
                          Da zou goe kunnen

voorstelling 27 mei @ De Mey Maldegem alleszinds

Maar nie voor ik

Comment

• Ah, wanneer is de officiële release?

Comment

• Prachtige wagen.
                              Alleen zo jammer dat de 3-zits achterbank werd vervangen door 2 aparte fauteuils.
                              Met 3 kinderen zoek je naar een grotere wagen maar dan valt deze al even snel weer af.

Zal helemaal niet beschikbaar zijn met een gewone achterbank?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door explorer Bekijk Berichten
                                Prachtige wagen.
                                Alleen zo jammer dat de 3-zits achterbank werd vervangen door 2 aparte fauteuils.
                                Met 3 kinderen zoek je naar een grotere wagen maar dan valt deze al even snel weer af.

Zal helemaal niet beschikbaar zijn met een gewone achterbank?
                                Neen, maar dan nog. Als je 3 kinderen hebt dan moet je toch al echt vreemd gaan doen om de X6 te verkiezen boven de X5. Beiden zijn onderhuids bijna identiek, de nieuwe X-drive en spoorverbreding achteraan daargelaten...

Comment

• Juist nen X6 (met garage platen) tegengekomen op de E17 ter hoogte van Temse.

'K vond hem toch wel imposant en best knap!

Comment

• X6

Vandaag uitnodiging in de bus gekregen van de garage Cocquyt voor een Power Weekend op 30 en 31 mei.
                                    Eerste blikvanger is de voorstelling van de X6 en tweede is de BMW Performance collectie,een expressief gamma originele BMW accessoires voor de 1 reeks en de 3 reeks.

Heel mooie uitnodiging.

Comment

• Een aanrader als optie op deze wagen: Active Steering.

Comment

• Wat doet active steering dan

Comment

• dubbel
                                          Last edited by ; 23/05/2008, 00:12.

Comment

Working...
                                          X