Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
    Allez, ket, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

En, rijd em zo goed als de autojournalisten beweren?

Zit er genoeg power in die 3.0sd?
    Tja,connecties e

Jep, ik vin em wel goed rijden. Alleen da zicht naar achter suckt wel

Comment

• da is toch echt de max van ne auto

Comment

• thebiemerke woow super alleen jammer dat je maar een 'slechte foto' hebt gemaakt en hoe vind je hem in het echt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
          Misschien als je goed zoekt op http://www.wetroads.co.uk , anders vragen aan de maker van de foto.

thx inderdaad via deze site gevonden is in Hamsterley Forest
          sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichten
            thebiemerke woow super alleen jammer dat je maar een 'slechte foto' hebt gemaakt en hoe vind je hem in het echt
            Ja, kweet het, maar het regende dus maar ff snel de gsm genomen. In het echt is hij werkelijk super. Ik had hem al op het autosalon in brussel gezien maar dat was nog een pre-productiemodel, deze is de definitieve versie en ik vin hem echt bangelijk.
            p.s. die dynamic performance control is tof om te volgen op de schermpje tussen de wijzerplaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichten
              thebiemerke woow super alleen jammer dat je maar een 'slechte foto' hebt gemaakt en hoe vind je hem in het echt
              Ja, kweet het ook, maar het regende en dus maar ff snel met de gsm ( 5 megapix suckt dus zwaar ). De wagen in het echt is echt spr. Kvin hem persoonlijk mooier zo gwn in het straatbeeld dan onder de spots in closed room van brussels autosalon.
              p.s. dynamic performance control is nice om te zien werken op het schermpje tussen de wijzerplaten.

Comment

• X6 by Hartge.

Comment

• Comment

• Comment

• Ik vind vooral de X5 machtig met die velgen, de X6 smeekt om dikke spaken.

Comment

• Ik zou de gewone X5 toch nog altijd boven de gewone x6 verkiezen.

Comment

• Wannes heeft daarjuist al zijn gat in nen X6 gedraaid bij Van Osch in Tienen.

En heeft in de rapte ook al prijs laten maken voor een 50i full option : 101k.

De X6 heeft er weer een fan bij!

Comment

• staat de X6 bij elke BMW dealer dit weekend of enkel bij een paar ?

bij welke wel en bij welke niet ?

thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                              Wannes heeft daarjuist al zijn gat in nen X6 gedraaid bij Van Osch in Tienen.

En heeft in de rapte ook al prijs laten maken voor een 50i full option : 101k.

De X6 heeft er weer een fan bij!
                              moest ik zo graag niet met mijne 535 rijden...het was al geklonken geweest... maar elke dag opnieuw beleef ik pakken plezier aan mijn kar... en voor het geld dat ik daar nu nog voor terug ga krijgen... hou ik hem lekker zelf

Comment

• 101K voor zo'n lelijke wagen...

Geef mij dan maar een Alpina B5S...
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Vanavond voorstelling , thx Romein

Comment

• Wij gaan morgen naar de voorstelling...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Twee redacteurs van Top Gear hebben er elk afzonderlijk een testverslagje van gemaakt. De ene testte de 35d, de andere de 50i. Beiden zijn het erover eens dat de looks niet je dat zijn, maar dat de wagen wel fantastischh goed rijdt. Je zou zelfs helemaal geen last hebben van de hoogte van de wagen, ook al omdat het achterwiel in de binnenkant van een bocht trager draait, dan dat in de buitenkant van de bocht. Vooraan zit er een gelijkaardig systeem.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        Twee redacteurs van Top Gear hebben er elk afzonderlijk een testverslagje van gemaakt. De ene testte de 35d, de andere de 50i. Beiden zijn het erover eens dat de looks niet je dat zijn, maar dat de wagen wel fantastischh goed rijdt. Je zou zelfs helemaal geen last hebben van de hoogte van de wagen, ook al omdat het achterwiel in de binnenkant van een bocht trager draait, dan dat in de buitenkant van de bocht. Vooraan zit er een gelijkaardig systeem.
                                        is niet uit de bocht te krijgen naar het schijnt...en de 5liter naft zou maar 5.4 sec nodig hebben om 100 te gaan...een M3 cabrio heeft 5.3 nodig ter vergelijking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                          is niet uit de bocht te krijgen naar het schijnt...en de 5liter naft zou maar 5.4 sec nodig hebben om 100 te gaan...een M3 cabrio heeft 5.3 nodig ter vergelijking
                                          Idd.
                                          In Top Gear vergeleken ze die wagen met een 335i, maar dan sneller en groter. Zal wel kloppen, want die motor heeft ook een dubbele turbo.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X