Oorspronkelijk geplaatst door wannes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenDan gaat den David nog moeten oppassen als mn X6 achter hem opdoemt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenis niet uit de bocht te krijgen naar het schijnt...en de 5liter naft zou maar 5.4 sec nodig hebben om 100 te gaan...een M3 cabrio heeft 5.3 nodig ter vergelijking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk weet nog altijd niet welke motorisatie je besteld hebt, maar ik zou denken ... een 50i. Bovenstaande post bevestigt dat alleen maar.
Maar nu de diesel al evenveel kost als benzine en ik zo wie zo maar 18000 km per jaar rij :
50i here we come!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenM-DCT = 5,1 sec
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenDan vijzen we nog wat aan de turbodruk!
opletten dat je er niet "over" gaat rijden hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenVoor het moment nog altijd een 35d.
Maar nu de diesel al evenveel kost als benzine en ik zo wie zo maar 18000 km per jaar rij :
50i here we come!
Kan je de bestelling nog wijzigen?
Alleszins, als je het kan betalen, zou ik ook wel voor de 50i gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten???
Kan je de bestelling nog wijzigen?
Alleszins, als je het kan betalen, zou ik ook wel voor de 50i gaan.
Tot enkele maanden hiervoor kan je nog vanalles veranderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenNatuurlijk, de levering is pas voorzien in juni 2009.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenNatuurlijk, de levering is pas voorzien in juni 2009.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk BerichtenIs het niet zo dat de dealers een aantal slots krijgen per motortype? Zo konden wij een X5 4.8i veel sneller geleverd krijgen als een diesel.
als ik daarnet had getekend...had ik hem nog dit jaar in mijn garage staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWij gaan morgen naar de voorstelling...
in welke garage BMWMB ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brb Bekijk BerichtenVoor diegene uit de buurt van Kortrijk, bij Monserez staan er 3 ex in de showroom, 2 zwarte en 1 grijze
bij Monserez Kortrijk , of Aalbeke ?
morgen ga ik dan zeker gaan kijken hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenbij Monserez Kortrijk , of Aalbeke ?
morgen ga ik dan zeker gaan kijken hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk gok op Kortrijk.
hij sprak over het Kortrijkse dus het kan evengoed Monserez Aalbeke zijn , Aalbeke ligt naast Kortrijk
Comment
Comment