Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• We zijn juist terug van de receptie.
      De X6 die er stond was bloedmooi!

Een zwarte met die donkere velgen, style 215 met 21".
      Wannes heeft wat foto gemaakt.
      Hij zal die strakts wel posten.

Comment

• Wanneer zal de jouwe geleverd worden RL?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Wanneer zal de jouwe geleverd worden RL?
          Juni 2009.

Comment

• als je een X6 3.5d gelijkaardig uitrust als een X5 met de nodige opties , hoe groot is het prijsverschil dan ?

Comment

• niet teveel lastige vragen stellen hé maat

die pics zullen voor morgen zijn vrees ik...nu is het mijn restaurant

Comment

• Bij Monserez in Kortrijk, aan het kvk stadion....

Een zwarte met 19inch, een zwarte met 21 inch en een grijze

Comment

• Comment

• Net terug van Romein , schitterende voorstelling in kasteel de Rozerie te Aalst.

Ferme bakken op de parking: Aston Martin, een zwarte F430, verschillende 911'en ....

En de X6 ?? Mooier dan verwacht, overtreft zelfs mijn stoutste verwachtingen. Hopelijk gaat bmw op dit elan door en kan ik me in de toekomst nog eens een bimmer kopen

Comment

• Staat ie nu bij elke dealer? Dan ga ik morgenavond ook eens gauw kijken, denk ik... Want blijkbaar valt die X6 wel heel goed mee, irl!
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                        Yup, zondag 1 juni is het ook voorstelling van de X6 bij Beckers te Genk, I'll be there
                        ah ik ging ook al.
                        spreken we af?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                          ah ik ging ook al.
                          spreken we af?
                          Faaaaaaaak, ik heb examens, ik moet blokken. Dan zal het voor ne de examens zijn, en ga ik ook een testritje proberen te versieren.
                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                            Faaaaaaaak, ik heb examens, ik moet blokken. Dan zal het voor ne de examens zijn, en ga ik ook een testritje proberen te versieren.
                            ik heb ook examens hoor

ma toch ga ik

Comment

• Gisteren bij van Osch geweest voor de voorstelling van de BMW X6.

Mooie wagen, mooier dan de X5. Sportiever uiterlijk, alleen de type-benaming aan de zijkanten is veel te groot.

Mvg,

Odessa
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                Hoe fokkin vet zijn die wielen wel ni op de X5 en de X6. I'd say YES !

Comment

• Grappig dat de meningen bij bosjes naar 't positieve evolueren eens men die auto live heeft aanschouwd. 'k Heb 't een half jaar geleden al voorspeld.

't Is echt zo, op foto is 'ie bijwijlen echt lelijk, maar live, oho. Het minste dat je kan zeggen is dat het design, hoe "nieuw" ook, klopt. Vet hok. En als een SUV niet onzinnig is, dan is de X6 dat zeker ook niet. Zoveel SUV-eigenaren rijden zo goed als altijd alleen in hun auto, dus waarom dan niet een wat sportievere lijn?

Supergeslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                    ah ik ging ook al.
                                    spreken we af?
                                    Ik ben er met mijn vriendin en een kameraad rond half elf denk ik

Comment

• Merci voor de foto's, Odessa. Die velgen staan er ook knap onder. Ik zie de X6 wel liever in een andere kleur dan zwart. Speciale auto, dan verwacht ik ook een iets specialere kleur(encombo).
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Deze snoepjes kan je ook als optie bij een X6 krijgen.

Comment

• Deze snoepjes kan je ook als optie bij een X6 krijgen.
                                          Zeer knappe optie

Comment

Working...
                                          X