Afgelopen zaterdag mijn eerste 'in het wild' gespot, wel met garageplaten, de verkoopsdirecteur van Centrauto Deurne reed ermee. Het was een spacegrijze Xdrive35d met velgen zoals die van hierboven. Zeer opvallende verschijning.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenDeze middag gaan kijken naar de X6.
sjieke auto!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenMazzzda's zijn idd vééél knapper...
Waar begin jij nu over?
Ik vind gewoon de X6 lelijk.
Als jij zo moet beginnen, sterk....
Comment
-
Na hem in't echt te hebben gezien, blijf ik jammer genoeg bij mijn eerste indruk :
Vanuit alle hoeken oogt hij zeer stoer en sportief. In vol profiel echter, is er iets serieus verkeerd met de proporties. De achterkant hangt te ver over en is te sterk "afgesneden". X5 vind ik daarom nog steeds knapper, en met grote voorsprong op al zijn concurrenten de mooiste suv op de markt.
Het interieur is prachtig afgewerkt en zeer sportief. De lage voorruit, en nog lagere achterruit geven een zeer sportief coupé gevoel.
Qua rij-eigenschappen verraadt enkel de hoge zitpositie dat je met een suv onderweg bent.
Ik kan het makkelijkst vergelijken met dit, maar dan met 2x E92 335d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenJe moest een uitnodiging hebben trouwens prachtige premiere was heel indrukwekkend.
Misschien minder verhullend deze foto's maar post ze toch maar van de X6, wat een bak van een auto trouwens! Zoals hij daar stond met de multimedia van de X5 die in de werkplaatst stond :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenbij Beckers in Genk was het zondag ook voorstelling van de X6 had ik hier ergens gelezen
ik ben daar zondagnamiddag gepasseerd , verdorie daar liep veel volk rond hoor
mocht iedereen daar eigenlijk vrijblijvend naartoe gaan of moest je uitgenodigd zijn ?
want ik wilde wel eens gaan loeren maar mijn vrouw durfde niet
Ik vond het een zeer toffe middag (was daar met Reynaerde..), je kon ook alle M-reeksen bewonderen. Nadien Reynaerde voor het eerst laten genieten van een ritje met de Audi Q7 !
Wat een garage daar! Echt groot!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenvooraf gewoon een mail of fax versturen dat je aanzewig zult zijn.
Ik vond het een zeer toffe middag (was daar met Reynaerde..), je kon ook alle M-reeksen bewonderen. Nadien Reynaerde voor het eerst laten genieten van een ritje met de Audi Q7 !
Wat een garage daar! Echt groot!
ik ben nie van die kanten en ik wist dit niet he ...
ik passeerde toevallig en moest mijn vrouw nie zo moe geweest zijn was ik zeker gestopt want ik sta al redelijk wild van de X6
Comment
-
Zijn van't weekend bij Bmw Beliën geweest,
we hadde de auto al eerder gekocht maar zagen hem nu pas in't egt.
Hij valt reuze goed mee! Egt prachtige bak!
Hebbe er ookal mee mogen rijden (mijn pa dn, k ben ngma 16) ma 'k mocht mee
Kijk er al naar uit om hem thuis op de koer te zien staan
foto's april 134 verkleint.jpg
foto's april 136 verkleint .jpg
foto's april 137 verkleint.jpgOpel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenZijn van't weekend bij Bmw Beliën geweest,
[ATTACH]51767[/ATTACH]
[ATTACH]51768[/ATTACH]
[ATTACH]51769[/ATTACH]
Hebben jullie de x35d? Gaat goed vooruit zeker. Van welke auto kom je af, en wanneer wordt de X6 geleverd? Kleur en velgen? Veel vragen, maar je had zelf meer info moeten geven
Comment
-
Bij belien stonden 2 x6'n beide 35d,
buite die zwarte vn op de foto stond er ook zo nog een grijze (spacegrau denk'k),
maar as'k het goed voorheb, dacht ik dat die verkocht was en dat die dees week al weg zou zijn.
Wij hebbe dus met een 35d gereden, en die ging wel goed vooruit,
Momenteel rijdt mn pa in een 525d met chiptuning (+-220pk),
zie op foto naast x6 staat hem.
Maar we hadde schrik om naar een Suv te gaan omwille vn de hoge zitpositie,
maar dat valt best wel mee... de bedoeling is toch om de X6 na 2jaar te verkopen om dan een nieuwe 5 te kopen fzo...
Wij hebbe een goed uitgeruste x6 gekocht, 35d, zwart, sportpack, headupdisplay en dn wa prul... voorlopig hebbe we de 20 duims 5spaak velg, maar we overwegen nog om de 21 duims van op foto te plaatsen...
Normaal was levertijd voorzien voor eind maart 2009,
maar men had bij belien ng iets kunne regelen dat we hem eerder zouden hebben (zeker dit jaar) Maar we wachten nog op een juiste datum, die ze ons dees week zouden kunnen geven...
foto's april 146 verkleint.jpgOpel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenZijn van't weekend bij Bmw Beliën geweest,
[ATTACH]51767[/ATTACH]
[ATTACH]51768[/ATTACH]
[ATTACH]51769[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenZo zal de onze er gaan uitzien als ik m'n pa mag geloven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenAmai! gaat jullie (ubervette) X5 al terug weg???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichtenmaar we overwegen nog om de 21 duims van op foto te plaatsen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkan er eens iemand 1602 velgen in verhouding onder shoppen ?
Comment
-
Ik ben zeer benieuwd naar de prestaties van de X6 x35d. Wij hebben op ons bedrijf een X5 sd en een 335d. Dezelfde motor maar een groot verschil qua prestaties. Ik weet natuurlijk dat de X5 een stuk zwaarder is maar ik had het verschil nooit zo groot verwacht. Ben dus wel benieuwd hoe de X6 het ervan af brengt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenVoor het eerste dat ik deze velgen zien. Het zijn wel mooie velgen. Welke maat zijn het?Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
Comment