Oorspronkelijk geplaatst door G-Power
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk BerichtenIk ben zeer benieuwd naar de prestaties van de X6 x35d. Wij hebben op ons bedrijf een X5 sd en een 335d. Dezelfde motor maar een groot verschil qua prestaties. Ik weet natuurlijk dat de X5 een stuk zwaarder is maar ik had het verschil nooit zo groot verwacht. Ben dus wel benieuwd hoe de X6 het ervan af brengt
De X6 is een zeer vlotte wagen, maar zeker geen raket...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenAls je een 335d gewoon bent, kan ik wel geloven dat je een X5 / X6 "traag" vindt.
De X6 is een zeer vlotte wagen, maar zeker geen raket...
We hebbe dus met n x6 35d gereden, terwijl we een geshipte 525d hebben op't moment,
onze wagen doet zo'n 7.1-7.3 sec naar de 100 en de x6 zou op papier 6.9 sec. nodig hebben. En toen we met de x6 reden hadden we egt nit het gevoel van, die is sneller als de onze, integendeel zelf, De x6 leek net iets trager, maar hij was wel enorm bruut en had egt wel een bruut geluid...Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Hier zie je de x6 en x5 bij elkaar !
Dan heb 'k rap gekozen hoor : X6 !
foto's april 141verkleint .jpgOpel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenHier zie je de x6 en x5 bij elkaar !
[ATTACH]51829[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenHier zie je de x6 en x5 bij elkaar !
[ATTACH]51829[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenWelke velgen liggen er onder die X6? Zijn die OEM?Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenEn toch vind ik de achterkant afschuwelijk. Leg dezelfde velgen op die X5 en mijn keuze is snel gemaakt.
En dan vind ik de X6 prachtig met die coupé lijn en hoge kont... oké tis iets gewaagd,
maar t'is een BMW! en Bmw mag en kan zoiets doenOpel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
[ATTACH]51829[/ATTACH]
Comment
-
Cayenne, dat zijn juist van die spypics, zo achter de planten in
Ik vind de X6 precies wel stijlvoller met deze (kleinere) velgen. Alleszins, die 5 dubbelspaaks-velgen hierboven vind ik absoluut niet mooi. Geef dan maar de 5-spaaks 20". Of de accesoire-velgen gelijk bt. zijn vader op zijn X5 heeft (die jammer genoeg weggaat voor een X6)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
]
gelukkig dat smaken verschillen, anders was dit dé flater van bmw bij uitstek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenplak daar een hyundai logo op, wat zouden de reacties dan zijn?
Ik blijf wachten tot ik er eentje gezien heb om een mening te geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenplak daar een hyundai logo op, wat zouden de reacties dan zijn?
'wat een lelijk ding'
alleen kan ik gelukkig bij de BMW nog zeggen : 'wel knappe motoren, mooi interieurtje, goed afgewerkt en rijdt schitterend, en van binnenuit zie je die lelijke carosserie toch niet'.
Die dingen kun je bij hyundai waarschijnlijk niét zeggen
Eigenlijk is het een beetje gelijk de CLS. Rijdt goed, héél knap interieur, en als je er in zit zie je die buitenkant niet. Als je uitstapt moet je gewoon weglopen zonder om te kijken, dan is het in orde.
Comment
Comment