Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Omdat een bmw meer indruk maakt op de buren?
    Ja, dat zal het idd. zijn

Waarom een Alfa kopen? Rijplezier heb je stukken minder met een fwd.

Deze Alfa SZ koop je toch ook niet omdat je hem mooi vindt toch

Comment

• Zeg tulp jij bent wel een beetje merkenblind he

met een FWD kan je wel fun hebben én een gebalanceerd rijgedrag. BMW maakt ze zelf, het heet MINI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
        1. Het zijn niet mijn wagens. Ikzelf heb gewoon een voorkeur voor Mazda, maar ik weet ook welke goeie auto's Audi, Mercedes, bmw, ... maken.

2. "Jullie wagens(Aziaten) zijn niet herkenbaar zonder aanwezigheid van een logo of merktype."
        Wat je hier zegt is toch ongelooflijk uit de lucht geslagen? Moest ons land dichter bij Japan gelegen zijn, en niet zo dicht bij Duitsland, was deze stelling misschien wel omgekeerd geweest.

3. Ik heb niets tegen het merk BMW, alleen vind ik dat de X6 door velen eerst lelijk wordt bevonden (zeker als conceptmodel), maar nu door veel meer wensen wordt gesmaakt, omdat ze hun grenzen van 'mooi-zijn' gewoon verleggen OMDAT het BMW is. Bij gelijk welke andere niet-Europese autobouwer werpt men er een blik op, vindt hem lelijk en kijkt er voor de rest niet meer naar.

Ik vond de x6 in het begin ook lelijk omdat hij niet goed uitkomt op foto's.
        Maar naarmaate ik hem vaker zag en in het echt heb gezien vind ik hem zeker en dit heeft er niks mee te maken dat het een BMW is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Zeg tulp jij bent wel een beetje merkenblind he

met een FWD kan je wel fun hebben én een gebalanceerd rijgedrag. BMW maakt ze zelf, het heet MINI
          Ik ben zekers niet merkenblind heb ergens een favoriet merk waar ik van hou zoals vele hier.

Uiteraard heb je ook fun met een fwd, maar het zal iets minder uitgesproken zijn als je extreem wilt rijden. Maar sowieso maakt het voor mij niet zo heel veel uit(al heb ik gelezen dat Alfa wel terug rwd zal bouwen)

Het gaat hier vooral om mensen die algemeen suggeren dat men een BMW koopt om ermee bij de buren uit te pakken of omdat hij duur is....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
            Ik ben zekers niet merkenblind heb ergens een favoriet merk waar ik van hou zoals vele hier.

Uiteraard heb je ook fun met een fwd, maar het zal iets minder uitgesproken zijn als je extreem wilt rijden. Maar sowieso maakt het voor mij niet zo heel veel uit(al heb ik gelezen dat Alfa wel terug rwd zal bouwen)

Het gaat hier vooral om mensen die algemeen suggeren dat men een BMW koopt om ermee bij de buren uit te pakken of omdat hij duur is....

Dat is toch zo?

auto = statussymbool

helaas geldt dat nog altijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              Dat is toch zo?

auto = statussymbool

Tja, ik koop een auto nog altijd voor mezelf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                3. Ik heb niets tegen het merk BMW, alleen vind ik dat de X6 door velen eerst lelijk wordt bevonden (zeker als conceptmodel), maar nu door veel meer wensen wordt gesmaakt, omdat ze hun grenzen van 'mooi-zijn' gewoon verleggen OMDAT het BMW is. Bij gelijk welke andere niet-Europese autobouwer werpt men er een blik op, vindt hem lelijk en kijkt er voor de rest niet meer naar.
                Ik ben op dat vlak wel consequent gebleven : bij mij was de X6 liefde op `t eerste gezicht.

Comment

• eindelijk in 't echt gezien,
                  dadelijk aan onze pa proberen aan te smeren (die wil als volgende wagen een SUFFIE, allee SUV)
                  maar hij vindt het wat groot (hij is dan ook al opa...van 3koters)

erg indrukwekkend, moeten wel MEGAgrote wielen/banden op
                  'k zie absoluut het nut niet v/d benzine-motoren die x35d volstaat
                  (zeker als ge een wild beestje voor 't week-end hebt natuurlijk, hé RL)

Comment

Ja, dat zal het idd. zijn
                    Gewoon een gevoel dat ik soms heb, mensen die het moeilijk hebben om op het eind van de maand fatsoenlijk rond te komen maar wel een BMW (of ander duur merk) met een hoge afbetaling op de oprit hebben.

Waarom een Alfa kopen? Rijplezier heb je stukken minder met een fwd.
                    Rijplezier =/= iedere bocht de kont laten uitbreken, dus wil iemand mij nog eens uitleggen waarom een fwd geen rijplezier kan geven van het niveau van een rwd? Er zijn voldoende fwd's die op een bochtig parcours een rwd losrijden.

Deze Alfa SZ koop je toch ook niet omdat je hem mooi vindt toch

Neen, een RZ/SZ koopt men vaak als investering, die zakken niet in prijs.
                    En ze bieden rijplezier want zijn rwd

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Dat is toch zo?

auto = statussymbool

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                    Tja, ik koop een auto nog altijd voor mezelf.
                    Ik geloof u. Maar ik blijf erbij dat het voor veel mensen een statussymbool blijft om indruk te maken op buurman/buurvrouw
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk Berichten
                      Wat een gezever hier... BMW is een fantastisch merk. Natuurlijk zijn niet alle modellen even mooi, maar het is en blijft kwaliteit. Wegligging, motoren, rijgedrag...solide, degelijk, sober en strak interieur. Je hebt trendsetters en trendvolgers. BMW is echt een trendsetter wat mij betreft. Persoonlijk vind ik de X3 de minste van allemaal. De X6 is ook voor mij wennen. Veel te groot wat mij betreft, maar wat een machtige, exclusieve auto! En toch weer typisch BMW.
                      Het is een fantastisch merk met een heel goed imago, maar er is ook zoiets als respect voor andere merken. Er is meer dan BMW alleen.

Comment

Waarom kopen mensen voor hetzelfde geld niet een nieuwe auto van een goedkoper merk ipv een 2de hands BMW(waar de redenering van:
                        Ik denk dat dit een zéér grote misvatting is. Kijk de lijst van tweedehandswagens na. Massa's BMW's te koop. Ik kan het weten, ik heb er vorig jaar één verkocht.

Daar is gewoon GEEN vraag naar. De enige potentiële klanten die ik over de vloer heb gehad waren regelrechte BMW-freaks die het model van binnen en van buiten kenden en bovendien wisten wat de zwakke punten waren. Van die gasten die een lijst met 25 BMW's hadden afgedrukt van het internet en een heel weekend rondrijden om ze te gaan keuren, en dan afgeven op de kleinste schram die op de wagen stond. Dit type, en verder opkopers, van het genre "kom hier is 5000 € en we zwijgen erover, keuring is niet nodig dat regel ik wel". Geen énkele "normale" geïnteresseerde heb ik op bezoek gehad.

Needless to say, ik heb er niet veel van gehad. So much voor de zg. restwaarde van BMW.

Mijn idee is dat de enige tweedehands BMW's die zeer gewild zijn de zeer jonge zijn, die gekocht worden als statussymbool door mensen die er geen nieuwe kunnen betalen en die er in feite beter geen zouden kopen.

Ik heb niet het idee dat er mensen zijn die bewust en rationeel de afweging maken tussen een nieuwe aziaat en een tweedehands BMW. Verstandige mensen die weinig budget willen vrijmaken voor hun wagen kopen een Toyota, Mazda, Ford of dergelijke, geen tweedehands BMW.
                        Last edited by ; 07/06/2008, 17:59.

Comment

• Wat een gezever hier... BMW is een fantastisch merk. Natuurlijk zijn niet alle modellen even mooi, maar het is en blijft kwaliteit. Wegligging, motoren, rijgedrag...solide, degelijk, sober en strak interieur. Je hebt trendsetters en trendvolgers. BMW is echt een trendsetter wat mij betreft. Persoonlijk vind ik de X3 de minste van allemaal. De X6 is ook voor mij wennen. Veel te groot wat mij betreft, maar wat een machtige, exclusieve auto! En toch weer typisch BMW.
                          Met wat dan? De X6 is geen nieuw concept hoor.
                          Voor de rest volg ik u mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                            Met wat dan? De X6 is geen nieuw concept hoor.
                            Voor de rest volg ik u mening.
                            Maar het is natuurlijk wel de eerste keer dat een constructeur toegejuicht wordt met dit concept ipv uitgelachen, dus zijn ze een trendsetter he. Of dat door rationele redenen komt is iets anders...
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Maar het is natuurlijk wel de eerste keer dat een constructeur toegejuicht wordt met dit concept ipv uitgelachen, dus zijn ze een trendsetter he.
                              Fout, Infiniti kwam eerder met het concept een crossover te zijn tussen een coupé en een suv , en die zijn design, in tegenstelling tot de X6, vond quasi iedereen zeer geslaagd. Oordeel zelf.

Comment

• Daarin zie ik eerlijk gezegd geen coupé lijn zunne
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Bwah, toch wel hoor. En idd veel beter geslaagd dan de X6 imo.

Comment

• Deze vind ik dan wel weer te smaken. Het hangt er puur van de configuratie af. Maar toch, met die kleinere velgen op de vorige pagina vond ik em mooier blijkbaar.

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Zo vind ik em eigenlijk echt knap!!
                                      Hoe meer ik naar deze kijk, hoe meer deze mij aanstaat...

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                        Het is een fantastisch merk met een heel goed imago, maar er is ook zoiets als respect voor andere merken. Er is meer dan BMW alleen.
                                        O oh, we're in trouble

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                          Fout, Infiniti kwam eerder met het concept een crossover te zijn tussen een coupé en een suv , en die zijn design, in tegenstelling tot de X6, vond quasi iedereen zeer geslaagd. Oordeel zelf.
                                          Nou, dat bedoel ik. Zet dit naast de X6... Van die Infiniti word ik dus echt niet warm. Overigens heb ik helemaal niets tegen andere merken. Er is meer dan BMW, dat klopt. Ieder zijn voorkeur.
                                          2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

Working...
                                          X