Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Heb 'em gisteren voor de eerste keer in het echt gezien. De voorkant is geslaagd maar zodra je richting de achterkant gaat vergeet je de knappe voorkant... Zo lelijk...
Comment
-
Hoe meer ik hem zie, hoe vetter ik hem vind!!
Qua concept vind ik dit overigens een enorm succes: het king-of-the-road-gevoel uit een SUV, gecombineerd met de ietwat sportievere looks van een coupé. Mensen die graag SUV-rijden maar niet per se die 5 plaatsen en koffer nodig hebben komen bij de X6 echt aan hun trekken!
Ik zeg het: 't is wachten op een SUV-cabrio, moet de übercombo der übercombo's zijn.
Wel vind ik dat elke X6 spacers kan gebruiken, bovenop grote en brede velgen. En niet in zilver, geen zwart, geen spacegrau... Mss een soort van Limited Edition Sport, mét chroom raamomlijsting? Lekker!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenDeze vind ik dan wel weer te smaken. Het hangt er puur van de configuratie af. Maar toch, met die kleinere velgen op de vorige pagina vond ik em mooier blijkbaar.
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenHoe meer ik hem zie, hoe vetter ik hem vind!!
Qua concept vind ik dit overigens een enorm succes: het king-of-the-road-gevoel uit een SUV, gecombineerd met de ietwat sportievere looks van een coupé. Mensen die graag SUV-rijden maar niet per se die 5 plaatsen en koffer nodig hebben komen bij de X6 echt aan hun trekken!
Ik zeg het: 't is wachten op een SUV-cabrio, moet de übercombo der übercombo's zijn.
Wel vind ik dat elke X6 spacers kan gebruiken, bovenop grote en brede velgen. En niet in zilver, geen zwart, geen spacegrau... Mss een soort van Limited Edition Sport, mét chroom raamomlijsting? Lekker!
Deze velgen staan er naar mijn mening perfect onder. Bij de X5 komen dezelfde velgen buiten de wielkasten, wat ik persoonlijk niet zo mooi vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenDeze velgen staan er naar mijn mening perfect onder. Bij de X5 komen dezelfde velgen buiten de wielkasten, wat ik persoonlijk niet zo mooi vind.
Fin, alleszins zou ik een X6 helemaal naar m'n smaak kunnen samenstellen (al dan niet OEM), en da's geen evidentie voor vele auto's tegenwoordig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenDeze vind ik dan wel weer te smaken. Het hangt er puur van de configuratie af. Maar toch, met die kleinere velgen op de vorige pagina vond ik em mooier blijkbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenO oh, we're in trouble
Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk BerichtenNou, dat bedoel ik. Zet dit naast de X6... Van die Infiniti word ik dus echt niet warm. Overigens heb ik helemaal niets tegen andere merken. Er is meer dan BMW, dat klopt. Ieder zijn voorkeur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenProblemen?
Van design wint Infiniti maar BMW heeft juist dat iets beetje meer: imago, prestaties, prijskaartje, aankledingsmogelijkheden, diesel, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenNoemt ge het prijskaartje een pluspunt tov de Infiniti? De Infiniti FX50 full option kost evenveel als ne standaard X6 x30d. Diesel heeft binnenkort niet veel voordeel meer op benzine volgens mij (nu wel nog!). En de aankledingsmogelijkheden, dat klopt inderdaad, dat je de X6 aan moet kleden. De Infiniti is al zo goed als volledig aangekleed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S_L_R ! Bekijk BerichtenVolgens iemand die ik ken van BMW Jorssen is er momenteel nog maar één BMW X6 op echte platen (niet Z... dus). Het zou een zwarte zijn uit Schilde. Klopt dit ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk BerichtenKan goed zijn... heb er vorige week een tegengekomen in Schilde (Kleine Waterstraat) aan de Fun!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S_L_R ! Bekijk BerichtenAh den Yves sé ! Naart schijnt issem dinsdag geleverd ... Weet gij hoe ge een nieuwe discussie moet starten?
Comment
Comment