Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Onlangs voor het eerst op de baan gezien en eigenlijk sloeg hij tegen...ik hoopte op een zeer licht effect dankzij de dalende daklijn, echter wat overbleef was een heel drukke en rommelige achterkant die niet past bij de X5-achtige neus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten

Voila, dit is de enige kijkhoek onder dewelke ik hem aartslelijk vind.

Vanuit elk ander standpunt is hij zeer geslaagd imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk Berichten
        Onlangs voor het eerst op de baan gezien en eigenlijk sloeg hij tegen...ik hoopte op een zeer licht effect dankzij de dalende daklijn, echter wat overbleef was een heel drukke en rommelige achterkant die niet past bij de X5-achtige neus...
        Volledig mee eens.
        Had een X6 gezien bij de Kinepolis in Hasselt.

Comment

• Ik heb er ook in in het wild gezien en moet zeggen, komt precies recht uit een Mad-Max film.
          Op het eerste zicht vind ik het wel, wow.
          Ik vraag me alleen af hoeveel nadelen zo een monster heeft in steden en bij parking en parkeergarages.

Comment

• Zaterdag in Wevelgem ook 'n klein toertje gedaan met eentje. 't Is een X5, dus 't rijdt als een X5, uiteindelijk.

Ik blijf 'm on-ge-lo-fe-lijk KNAP vinden. Wat 'n zalig mooie auto. 'k Zou 'm écht boven de X5 verkiezen, mocht ik in dat segment shoppen. En 'k vind de X5 al een pracht van een kar...

Comment

• ik heb vandaag ook eentje gezien (enkel de achterkant)
              en ik vind de kont aartslelijk

Comment

• Daarnet een zwarte zien rijden in Waregem, prachtig!
                De X5 is al imposant, maar deze staat nog een trap hoger.
                Sublieme wagen, veel mooier in het straatbeeld dan op de foto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten
                  Daarnet een zwarte zien rijden in Waregem, prachtig!
                  De X5 is al imposant, maar deze staat nog een trap hoger.
                  Sublieme wagen, veel mooier in het straatbeeld dan op de foto's.
                  Staat idd eentje aan de BMW garage naar Kruishoutem. Bweuk.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                            mohow zeg nen hollander men nen X6 ep de grote markt van horelbeke wie oat er da gepeist

mooie spot Cayenne

Comment

• Wat een lekkere kont zeg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                mohow zeg nen hollander men nen X6 ep de grote markt van horelbeke wie oat er da gepeist

mooie spot Cayenne
                                De Hollanders hebben tegenwoordig veel chance

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                  Volledig mee eens.
                                  Had een X6 gezien bij de Kinepolis in Hasselt.
                                  Heb vorige vrijdag dezelfde gezien waarschijnlijk. Die grijze met zijn vijfspaaks velgen. 't viel me nog best goed mee! al moest'k het echt niet hebben, dan stak ik m'n geld wel in iets waarmee je niet zo snob overkomt...

.

Comment

• Foto's van schuin vooraan flatteren het design van deze kolos echt niet. Foto's van de achterzijde zijn wel te pruimen.

Zal nooit of te nimmer op mijn oprit komen te staan. Mooi is ie niet in mijn ogen, opvallend, indrukwekkend en "m'as-tu-vu" des te meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk Berichten
                                      Auto valt mij op de foto's eigenlijk wel tegen.
                                      Voor echte oordeel afwachten tot een bezoekje aan de showroom.
                                      Motoren zijn als gewoonlijk wel weer super.
                                      Wedden dat je ze binnenkort op de boulevard in Knokke bij bosjes ziet rondrijden???
                                      Net zoals het het geval is met de X5, Mercedessen ML; S'sen, SL's, CL's, Cayennes, Ferraris, Lamborghinis, Aston Martin's etc!!!

Voor dit soort wagens zal er altijd een markt blijven bestaan van de upper class die niks anders willen doen dan provoceren, hoe 'n slecht karakter ze wel hebben en dik betaald zijn geweest voor velen het leven zuur te maken.
                                      Maar, ...... als ik het geld had ik kocht mij een X5 voor ..... de veiligheid van mijn kinderen en mijn gezin.

Voor de rest vind ik het een prachtige wagen en vergeet niet dit model zal nog verder doorontwikkeld worden om te downgraden naar een "verhoogde 5" die dus tussen een gewone 5 zit en een X3 en X5. Wait and see. (kijk maar eens naar het huidige nummer van Auto Motor und Sport.

Comment

• ik weet het nog steeds niet

op sommige foto's lijkt hij echt geniaal mooi, op andere dan weer helemaal niet.. ook IRL viel hij wat tegen eigenlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                          Wat een lekkere kont zeg!

ik deel je mening

Comment

Working...
                                          X