Onlangs voor het eerst op de baan gezien en eigenlijk sloeg hij tegen...ik hoopte op een zeer licht effect dankzij de dalende daklijn, echter wat overbleef was een heel drukke en rommelige achterkant die niet past bij de X5-achtige neus...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
Voila, dit is de enige kijkhoek onder dewelke ik hem aartslelijk vind.
Vanuit elk ander standpunt is hij zeer geslaagd imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk BerichtenOnlangs voor het eerst op de baan gezien en eigenlijk sloeg hij tegen...ik hoopte op een zeer licht effect dankzij de dalende daklijn, echter wat overbleef was een heel drukke en rommelige achterkant die niet past bij de X5-achtige neus...
Had een X6 gezien bij de Kinepolis in Hasselt.
Comment
-
Zaterdag in Wevelgem ook 'n klein toertje gedaan met eentje. 't Is een X5, dus 't rijdt als een X5, uiteindelijk.
Ik blijf 'm on-ge-lo-fe-lijk KNAP vinden. Wat 'n zalig mooie auto. 'k Zou 'm écht boven de X5 verkiezen, mocht ik in dat segment shoppen. En 'k vind de X5 al een pracht van een kar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk BerichtenDaarnet een zwarte zien rijden in Waregem, prachtig!
De X5 is al imposant, maar deze staat nog een trap hoger.
Sublieme wagen, veel mooier in het straatbeeld dan op de foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
mooie spot Cayenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenmohow zeg nen hollander men nen X6 ep de grote markt van horelbeke wie oat er da gepeist
mooie spot Cayenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenVolledig mee eens.
Had een X6 gezien bij de Kinepolis in Hasselt.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk BerichtenAuto valt mij op de foto's eigenlijk wel tegen.
Voor echte oordeel afwachten tot een bezoekje aan de showroom.
Motoren zijn als gewoonlijk wel weer super.
Net zoals het het geval is met de X5, Mercedessen ML; S'sen, SL's, CL's, Cayennes, Ferraris, Lamborghinis, Aston Martin's etc!!!
Voor dit soort wagens zal er altijd een markt blijven bestaan van de upper class die niks anders willen doen dan provoceren, hoe 'n slecht karakter ze wel hebben en dik betaald zijn geweest voor velen het leven zuur te maken.
Maar, ...... als ik het geld had ik kocht mij een X5 voor ..... de veiligheid van mijn kinderen en mijn gezin.
Voor de rest vind ik het een prachtige wagen en vergeet niet dit model zal nog verder doorontwikkeld worden om te downgraden naar een "verhoogde 5" die dus tussen een gewone 5 zit en een X3 en X5. Wait and see. (kijk maar eens naar het huidige nummer van Auto Motor und Sport.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenWat een lekkere kont zeg!
ik deel je mening
Comment
Comment