Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind dat autowereld gelijk heeft; het is een über-smeerlap Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen jeeps, want wij hebben thuis enkel jeeps
Ik heb hem al een paar keer gezien, ik vind hem echt lelijk!
een maat van mij beweert dan de BMW X6 kleiner is dan een audi Q5.... ??? onzin toch
prachtige foto's hier trouwens
Haha laat die maat van jou is aan zijn hoofd voelen een Q5 heeft bijnade zelfde afmetingen als een VW Passat alleen iets hoger en een X6 is groter dan een X5 alleen iets lager ddor de aflopende lijn
Nee hoor, ik vind het X6 een lelijk ding en dus waarom zou ik die stiekem dolgraag willen hebben?
Ik bedoel meer de mensen die alle redenen zitten te zoeken om hem af te kraken over milieu-onvriendelijk dit en dat. Als iemand hem lelijk vind dan is dat zo iedereen zijn eigen smaak.
dacht ik ook, maar blijkt dat hij het nog altijd over de Q5 heeft... en hij is overtuigd van zijn gelijk... tjah kinderen.. krijg je dus nooit een speld tussen..
dacht ik ook, maar blijkt dat hij het nog altijd over de Q5 heeft... en hij is overtuigd van zijn gelijk... tjah kinderen.. krijg je dus nooit een speld tussen..
Ik vond het interieur erg goed meevallen, maar ik zou het anders configureren.
Erg knappe kar zo'n X6, echt!
Maar:
-Idrive is de grootste rommel ooit
-De achterbank heeft een érg rare zithouding
-Dat ding is fucking duur!
That's it
De voorstelling bij Beckers vond ik wat matig, had toch op zijn minst verwacht dat er testwagens gingen zijn of dat er met de tentoongestelde M modellen ritjes gemaakt gingen worden... niet dus
Een 1 serie cabrio zou me nog wel afgaan eigenlijk
Vandaag stond er weer een BMW X6 in de garage van de school. Deze keer was het een zwarte met wit interieur. Alez niet echt wit maar toch naar die kanten. Het was deze keer een benzine. De vorige keer was het een diesel. Deze was een 35i. De prijs van deze zoals die er stond was toch zeker een 70.000 euro vertelde men tegen mij. De auto stond daar wegens eindwerkverdedeging.
da kunt ge met een kleinere en goedkopere auto ook
Ik heb het gewoon moeilijk met dat coupé-gegeven op SUV-basis
², en vooral met dat oeverloos gelul over het willen combineren van het beste van twee werelden. Face it, dat gaat gewoon niet. Dit ding is géén offroader, en al evenmin een sportwagen/coupé.
Volvo drijft het nog wat verder: zij verenigen, als je de boekjes mag geloven, het comfort van een limousine met de sportiviteit van een coupé en het stoere van een terreinwagen. Ach ja, je zal er nog wel een paar mee kunnen strikken...
Comment