Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vandaag eens achterin een X6 gezeten, die hoofdruimte is lachwekkend

Een ding dat zo groot en hoog is, en waarin je zo weinig hoofdruimte hebt, dat vind ik gewoon een fout in het ontwerp. Ik ben ca. 1m75. Als ik m'n hoofd wat opzij deed zat ik tegen het dak, als ik gewoon recht zat kreeg ik nog net m'n hand tussen m'n hoofd en het dak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
      vandaag eens achterin een X6 gezeten, die hoofdruimte is lachwekkend

Een ding dat zo groot en hoog is, en waarin je zo weinig hoofdruimte hebt, dat vind ik gewoon een fout in het ontwerp. Ik ben ca. 1m75. Als ik m'n hoofd wat opzij deed zat ik tegen het dak, als ik gewoon recht zat kreeg ik nog net m'n hand tussen m'n hoofd en het dak.

vond ik ook een minpunt toen ik mij in de X6 liet vallen achteraan , maar voor die reden zou ik niet laten om zo ene te kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        vond ik ook een minpunt toen ik mij in de X6 liet vallen achteraan , maar voor die reden zou ik niet laten om zo ene te kopen
        neen, maar da's voor mij wel nog eens een reden te meer om géén extra geld aan een X6 te geven, maar gewoon een X5 te kopen

grotere koffer, meer hoofdruimte, goedkoper.... en imo een pak knapper.

Comment

neen, maar da's voor mij wel nog eens een reden te meer om géén extra geld aan een X6 te geven, maar gewoon een X5 te kopen

grotere koffer, meer hoofdruimte, goedkoper.... en imo een pak knapper.

het zou mij sterk verwonderen moest ik in de toekomst ooit een auto kopen die meer dan 75.000€ kost dus moet ik niet kiezen tussen een X5 of X6

Comment

vandaag eens achterin een X6 gezeten, die hoofdruimte is lachwekkend

Ik ben nochtans 1m78 en ik zat daar perfect achterin.

Vandaag staat de gedetailleerde wegtest van de X6 in De Autogids.
            Hij komt er zéér goed uit.
            Eindelijk eens geen gezaag over zijn maatschappelijke aanvaardbaarheid en van die shit,
            maar een objectieve beoordeling van het technisch vernuft van deze BMW.

Proficiat Autogids!

Comment

• ik heb de X6 wel toegevoegd bij mijn lijst(je) van mogelijke opvolger van de E90 hoor want ik vind hem echt prachtig

wel in okkasie dan natuurlijk

nog 22maand en dan is de E90 afgeschreven en dus niks meer waard

Comment

• 'k Heb vandaag zo een zwarte X6 in 't echt gezien op de autosnelweg en ik moet zeggen:

Man, wat een lomp gedrocht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                  'k Heb vandaag zo een zwarte X6 in 't echt gezien op de autosnelweg en ik moet zeggen:

Man, wat een lomp gedrocht!

gelukkig zijn er veel die de X6 lelijk vinden of het was 2jaar te wachten op een nieuwe

Comment

• Vandaag 3x een zwarte X6 zien rijden tussen Harelbeke en Beveren-Leie

Nummerplaat GT1111 (kan dat 4 1'en, anders zijn het er maar 3 )

In het zwart is het gewoon weg een plaatje :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                      Ik ben nochtans 1m78 en ik zat daar perfect achterin.

Vandaag staat de gedetailleerde wegtest van de X6 in De Autogids.
                      Hij komt er zéér goed uit.
                      Eindelijk eens geen gezaag over zijn maatschappelijke aanvaardbaarheid en van die shit,
                      maar een objectieve beoordeling van het technisch vernuft van deze BMW.

Proficiat Autogids!
                      Heu... het is niet voor 't één of 't ander, maar WAAROM zou men bij de Autogids überhaupt iets negatiefs schrijven over BMW? Eens kijken, die gasten van Autogids worden door BMW (en de andere grote merken) uitgenodigd op events, mogen met alle modellekes rijden, profiteren, ... m.a.w. het is gewoon een spel. Al te serieuze commentaar schrijven en Autogids zal de volgende keer kunnen fluiten naar testritjes en events. Dat heeft niks met ernstige journalistiek te maken. Het is gewoon mekaars gat likken!

Nooit zal je expliciet lezen dat model x van pakweg Mercedes beter of slechter is dan model y van BMW. Het is gezever over details zonder te zeggen waar het op staat, Ah ja, het éne gat mag niet te droog worden door het andere teveel te likken, of vroeg of laat komt je eigen gat droog te staan.

Die gasten van Top Gear durven tenminste zeggen dat een Modeo beter rijdt dan een BMW. Dat ga je nooit of nooit lezen in Autogids.

Ernstige commentaar wordt daar niet in gegeven, tenzij op Dacia en consorten. Eerlijke commentaar heb ik nog nooit gelezen in de Autogids. Ik lees dat enkel in de slechtste omstandigheden, als ik in de wachtzaal zit bij de tandarts bijvoorbeeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                        Heu... het is niet voor 't één of 't ander, maar WAAROM zou men bij de Autogids überhaupt iets negatiefs schrijven over BMW? Eens kijken, die gasten van Autogids worden door BMW (en de andere grote merken) uitgenodigd op events, mogen met alle modellekes rijden, profiteren, ... m.a.w. het is gewoon een spel. Al te serieuze commentaar schrijven en Autogids zal de volgende keer kunnen fluiten naar testritjes en events. Dat heeft niks met ernstige journalistiek te maken. Het is gewoon mekaars gat likken!

Nooit zal je expliciet lezen dat model x van pakweg Mercedes beter of slechter is dan model y van BMW. Het is gezever over details zonder te zeggen waar het op staat, Ah ja, het éne gat mag niet te droog worden door het andere teveel te likken, of vroeg of laat komt je eigen gat droog te staan.

Die gasten van Top Gear durven tenminste zeggen dat een Modeo beter rijdt dan een BMW. Dat ga je nooit of nooit lezen in Autogids.

Ernstige commentaar wordt daar niet in gegeven, tenzij op Dacia en consorten. Eerlijke commentaar heb ik nog nooit gelezen in de Autogids. Ik lees dat enkel in de slechtste omstandigheden, als ik in de wachtzaal zit bij de tandarts bijvoorbeeld.
                        Idd. Een programma als autoTV is positief over alles, en daarom is er zo'n vreemd kantje aan. Top Gear daarentegen heeft een uitgesproken mening, die toch in vele gevallen wel serieus mag genomen worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Idd. Een programma als autoTV is positief over alles, en daarom is er zo'n vreemd kantje aan. Top Gear daarentegen heeft een uitgesproken mening, die toch in vele gevallen wel serieus mag genomen worden.
                          Top Gear breekt gewoon alles af wat niet uit England komt.

Comment

Dikwijls komt het daar inderdaad op neer. Topgear is trouwens in de eerste plaats amusement dat in de 2de plaats over auto's gaat.

Comment

• Klopt ja, JC is allesbehalve een neutraal persoon als het gaat om de wagens te beoordelen
                              Ontopic: Langs binnen is de x6 echt wel dik in orde, maar als ik hem langs de buitenkant bekijkt lijkt het me net een wagen die uit jurassic park is ontsnapt Vind de x5 echt véééél mooier EN goedkoper.. tja keuze zou hier snel gemaakt zijn.
                              -

Comment

Zoals een Mondeo...

Comment

Zever, gezever!
                                  I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Indd, das nu niet echt een groot verschil (had het groter verwacht)
                                    -

Comment

Ik ben nochtans van plan om hem te gebruiken om mij te verplaatsen
                                      van punt A naar punt B.
                                      Saai!

Moest ge nu nog ne keer van bij u thuis naar ... euhm ... dinges ...

Comment

• Had m'n andere lens niet bij, en stond er te dicht bij

Comment

• Dik.

Daarnet ook nog een gezien, blijft toch wel een zalige verschijning.

Comment

Working...
                                          X