Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Had m'n andere lens niet bij, en stond er te dicht bij

ik was er al verliefd op maar hoe meer ik hem zie hoe erger het word

waar zijn die foto's genomen Cayenne?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

ik was er al verliefd op maar hoe meer ik hem zie hoe erger het word

waar zijn die foto's genomen Cayenne?
      Ietsje verder dan fruitcentrale Wolfcarius, aan de rechterkant, aan dat tegelbedrijf

Comment

Vandaag en gisteren qua uiterlijk net dezelfde in detail bekeken, meegereden en ik moet zeggen dat hij in het echt beter mee valt als op foto maar ik zou er een gelijkwaardige X5 niet voor laten staan.

Comment

Dat is de onze, hebben hem sinds vorige week.

Echt heel veel bekijks, vin hem ook knapper & knapper worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexcars Bekijk Berichten
            Dat is de onze, hebben hem sinds vorige week.

Echt heel veel bekijks, vin hem ook knapper & knapper worden.
            Heb je maybe wat interieurfoto's ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              Ik heb er enkele van deze morgen op m'n gsm staan, maar blijkbaar ligt m'n bleutooth apparaat nog in Gent...

Normaal mogen we er morgen om, dan kan ik wrs wel wat foto's plaatsen

Comment

Zal er dan even nemen, zie hem ook nu maar pas echt aan onze deur. Aangezien ik thuis ben van een reis pas.

Mijn broer heeft al foto's van het interieur genomen, eens vragen. Zal wel gsm kwaliteit zijn.

Mooie foto's (vind mijn pa ook trouwens.)

Comment

Zal er dan even nemen, zie hem ook nu maar pas echt aan onze deur. Aangezien ik thuis ben van een reis pas.

Mijn broer heeft al foto's van het interieur genomen, eens vragen. Zal wel gsm kwaliteit zijn.

aan jullie deur , wonen jullie in die tegelwinkel?

prachtige X6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                    Ik heb er enkele van deze morgen op m'n gsm staan, maar blijkbaar ligt m'n bleutooth apparaat nog in Gent...

Normaal mogen we er morgen om, dan kan ik wrs wel wat foto's plaatsen
                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexcars Bekijk Berichten

Zijn jullie broers ofzo ?

Comment

• DUBBELACCOUNTS!!!

Comment

Zaterdagavond stond hij aan restaurant grand cru in Beveren-Leie.

Miljaar wat een vet kot zeg

Comment

Zijn jullie broers ofzo ?
                          Niet dat ik weet

Neeje, morgen mag pa de onze gaan ophalen

Comment

• Vandaag heb ik eens testgereden met een X6 35d toen ik effe moest wachten tijdens een onderhoud van onze 5. Het is de eerste keer dat ik eens rijd met een biturbodiesel. De prestaties zijn duidelijk beter dan die van de X5 3.0d waarmee ik een half jaar geleden heb gereden. Het gevoel qua prestaties is praktisch hetzelfde als die van onze 530d. Dit bewijst toch wel de kracht van deze motor aangezien zo'n X6 meer dan 2000kg weegt.

Net zoals elke andere BMW rijdt deze X6 subliem. Het veercomfort is van een hoog niveau ondanks de 20" wielen die eronder lagen. Ik heb wel niet gevraagd of deze wagen sportophanging had. De rijhouding is perfect in combinatie met de heerlijke sportstoelen. Wel moet je houden van de hoge zithouding, die mij alleszins niet bevalt.

Wat me wel is opgevallen is het slechte zicht dat je hebt naar achteren. Door die schuin aflopende achterruit blijft er niet veel zicht meer over. Dat lijkt me niet gemakkelijk met zo'n grote wagen.

De X6 waarmee ik heb gereden was een spacegraue met zwart leder en die sierlijsten in zwart geblokt (ik ken niet de naam). Mooi maar saai. Ik zou voor een zwarte gaan met van dat lichtbeige leder en die donkere houten sierlijsten. Zo stond er eentje bij de voorstelling in de showroom. Zeer knap was dat...

Na een testrit weet ik nu al dat ik nooit zo'n X6 zal hebben, evenmin ik ooit een X5 zal kopen. Ik zit nu eenmaal niet zo graag hoog. Geef mij maar een klassieke berline in een sportief jasje. Met dezelfde motor heb je dan ook nog eens veel betere prestaties...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

In deze kleur is 'm voor mij het knapste... of moet ik zeggen het minst lelijk...
                              OO 00 OO

Comment

• Ongelooflijk dat velen dit een knappe kar vinden !

Gisteren voor 't eerst gezien, een zwarte en man : wat een gedrocht !! Het slaat werkelijk nergens op, veel te lomp om wat sportief over te komen, en belachelijk onpraktisch om als SUV door 't leven te gaan.

Echt een wagen voor m'a tu vu's als je 't mij vraagt. Je kan er niet mee knallen (veel te lomp) en als gezinswagen is 't ook maar pover. Heel bizar dat BMW dit op de markt bracht, wat staat er ons nog te wachten ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                  Ongelooflijk dat velen dit een knappe kar vinden !

Gisteren voor 't eerst gezien, een zwarte en man : wat een gedrocht !! Het slaat werkelijk nergens op, veel te lomp om wat sportief over te komen, en belachelijk onpraktisch om als SUV door 't leven te gaan.

Echt een wagen voor m'as tu vu's als je 't mij vraagt. Je kan er niet mee knallen (veel te lomp) en als gezinswagen is 't ook maar pover. Heel bizar dat BMW dit op de markt bracht, wat staat er ons nog te wachten ??
                                  Schrijft het dan op z'n minst juist

Comment

• Als gezinswagen is deze X6 toch wel groot genoeg. In ons geval met 2 kleine kinderen zou deze X6 qua ruimte zeker voldoen. Enig nadeel is wel de middenconsole tussen de achterste zitplaatsen zodat er geen derde persoon kan plaatsnemen. Dit is echt typisch voor coupés, kijk maar bij een Merc. CLS. De koffer is toch wel ruim genoeg. Zo'n X5 is groter, maar is wel minder spectaculair qua design. Ik kan wel begrijpen dat mensen zo'n auto willen. Moest ik nu zo'n SUV willen, ik zou deze X6 verkiezen boven de X5. Als was het maar voor het exclusieve, want zo'n X5 zie je echt wel veel...
                                    OO 00 OO

Comment

Owla, en die foto's verdienen geen testritje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                        aan jullie deur , wonen jullie in die tegelwinkel?

prachtige X6
                                        Nee, is o.a. een bedrijf van hem.

Dank u, vin hem ook knapper & knapper. Veel bekijks wel, bij voorbijgangers, soms al mensen die gestopt hebben, en mensen die foto's namen.

Comment

• Tuning companies are catching on to the all powerful teaser image, and German tuner, Lumma Design, have issued theirs - with the controversial BMW X6 model. Love it or hate it, the BMW X6Coupe Crossover is an interesting car and Lumma's CLR X650 is no different – yet in a different character.

With a beefy front bumper fascia, which contains no less than 6 air vent openings, the entire kit gets a dash of aggression with sideskirts and quarter panel leg vents plus revised mirrors, however, the added attitude comes from the 40mm suspension drop with the 23-inch arch filling black dished wheels.

As one of the first tuning companies to put together a dramatic styling kit for the X6, the CLR X650 takes the whole X6 hatchback coupe vibe and molds it into its own - projecting a new persona with just simple a few simple add ons.

Uit : Worldcarfans

Comment

Working...
                                          X