Oorspronkelijk geplaatst door Odessa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVorige week m'n eerste gespot en ik ben echt niet overtuigd.
ik vind hem wel redelijk indrukwekkend
en mooi ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
zwart staat hem het best
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenheb hem al zien staan
zwart staat hem het best
hij heeft wel redelijk wat mooi gerief staan he ...
een X6 , een E93 M3 , enkele 997 Porsche's
jammer dat ik er geen 6 juist had met de lotto of maandag stond ik om 8uur aan zijn deur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVorige week m'n eerste gespot en ik ben echt niet overtuigd.
Comment
-
Ik hem voor het eerst gezien op de weg in Lloret de Mar.
Man wat valt hij op ik ben opnieuw verliefd geworden.
Hij was de kleur tasmanian green geloof ik da die heet in iedergeval dat groen, die misstond hem echt niet. En hij heeft veel meer bekijks dan de e92 m3 etc. die daar reden.
Comment
-
Hebben 'm nu reeds een weekje, en pa is zeer tevreden, rijdt blijkbaar toch een stuk beter/sportiever dan X5, en natuurlijk is er ook het verschil tussen de 3.0d en deze 35d
Some pics:
Er komen wel nog 21' op, maar deze waren nog niet binnen in de garage
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenSubliem! Proficiat.
Welke styling komt er op?
Had graag de 239's vanop de X5 erop gezien maar volgens de garage pasten die niet op de X6 (wat ik nogal bizar vind, maja)
& Thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenHebben 'm nu reeds een weekje, en pa is zeer tevreden, rijdt blijkbaar toch een stuk beter/sportiever dan X5, en natuurlijk is er ook het verschil tussen de 3.0d en deze 35d
Some pics:
Er komen wel nog 21' op, maar deze waren nog niet binnen in de garage
Heel knap!
Heb je geen interieurpics, bt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenHeel knap!
Heb je geen interieurpics, bt?
Et voila:
Last edited by bt.; 13/07/2008, 21:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIdeale velg voor onder een X6.
Pa was nochtans van plan die zwarte eronder te steken (zoals hier ergens een foto staat van een hollandse X6) maar gelukkig hebben we hem kunnen overtuigen
Comment
Comment