Dat interieur is écht wel knap!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenOnlangs een donkergrijze gezien met de velgen van de foto hierboven, eveneens in het zwart, stond wel mooi eronder
Zijn inderdaad speciale velgen , geven hem dat ietsje meer ...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenBeetje off topic maar ik wil hem jullie niet onthouden
De zaakvoerder van de plaatselijke GB heeft zijn Cayenne verkocht en heeft zich een X6 3.0d aangeschaft. Enkele pics:
Mvg
Het gaat wel in dalende lijn hoor met zijn smaak..
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenCayenne omruilen voor een X6
Het gaat wel in dalende lijn hoor met zijn smaak..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat was het testverbruik?
Ze waren er wel wild van, bij Autogids.
Kreeg 8/10, wat veel is voor de Autogids.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenLots of show, maar geen stijl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenGemiddeld 17 l.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa ok ik ben ook wild van de meeste dingen die 17 liter verbruiken.
Met de 650 zit ik ook aan 14-15 liter.
Dat is niet zoveel minder en die X6 zal wel 500 kg meer wegen
en een minder goede stroomlijn hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenGemiddeld 17 l.
Comment
-
Quasi elke test die je leest heeft het over een verpletterende wegligging van dat ding, zeker voor z'n formaat en gewicht. Ook in de AG met de detailtest van de 5.0i
Mooi of niet mooi...het is speciaal en BMW heeft weer een niche aangeboord die de concurrentie -wegens geen antwoord- slapeloze nachten bezorgt.
Comment
Comment