Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
    Ik weet het Stevy.. Maar het is zo.. en eigenlijk komt het mij nog redelijk goed uit.

Heb je trouwens dit weekend nog gespot in Huy... net als je vader trouwens.
    Ja ok maar verschiet ervan dat het zolang was. Bij ons hadden ze een efforke gedaan om de miserie met de 5 wat te compenseren maar blijkbaar hebben ze serieus hun best gedaan
    Ah was je er ook? Kben er jammer genoeg enkel de zondag geweest als toeschouwer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
      LeftLane is dan toch stiekem voor een X6 gegaan!
      Ik wist het!
      Ik dacht ook iets in die aard toen ik naar de nummerplaat keek...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
        LeftLane is dan toch stiekem voor een X6 gegaan!
        Ik wist het!

Ga nog wat op uw paard rijden, zak

Comment

• Ik sta er altijd van te kijken hoe groot zo'n X6 eigenlijk is. Maar dat zal zijn door de verhoogde gordellijn.

Comment

• Welke configuratie

Hey iedereen,

al een tijdje dit forum aan het volgen en uiteindelijk de knoop doorgehakt en een 35d besteld.
            Alleen de juiste 'combo' baart me nog wat kopzorgen.
            Vond de configuratie van de wagen op het autosalon in Brussel gewoon zalig .
            Tasman + Oyster. Leek mij de ideale combinatie, behalve voor mijn vrouwke dan toch.
            Oyster zou namelijk niet te onderhouden zijn. Iemand ervaring mee ?
            Of veiligheidshalve misschien toch gaan voor het 'veilige' zwarte interieur ?

Dus wat denken jullie

1) Tasman + Oyster leder + Bambus dunkel inleg (zoals op beurs)
            2) Tasman + Zwart leder + Alu inleg
            2) Space Grey + Zwart Leder + Alu inleg

THX

Comment

• Tasman met oyster!
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Zwart met beige is voor mij de ideale combo zoals ik hem ook zelf besteld heb :d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
                  Hey iedereen,

al een tijdje dit forum aan het volgen en uiteindelijk de knoop doorgehakt en een 35d besteld.
                  Alleen de juiste 'combo' baart me nog wat kopzorgen.
                  Vond de configuratie van de wagen op het autosalon in Brussel gewoon zalig .
                  Tasman + Oyster. Leek mij de ideale combinatie, behalve voor mijn vrouwke dan toch.
                  Oyster zou namelijk niet te onderhouden zijn. Iemand ervaring mee ?
                  Of veiligheidshalve misschien toch gaan voor het 'veilige' zwarte interieur ?

Dus wat denken jullie

1) Tasman + Oyster leder + Bambus dunkel inleg (zoals op beurs)
                  2) Tasman + Zwart leder + Alu inleg
                  2) Space Grey + Zwart Leder + Alu inleg

THX
                  Heb voor dezelfde keuze gestaan...

Tasman is een zalige kleur. Heel mooi, maar heb toch voor het rood gegaan. En dit na een bezoek aan het testcentrum.

Oyster is heel mooi, maar net als een salon in de huiskamer. Heel sjiek zolang je er niet inzit.

Ik kies dan voor 2...

Wanneer heb je hem?

Comment

• Is mij beloofd voor midden volgend jaar.
                    Ja, je leest het goed .

Vooral de 35d is qua levering een groot probleem.
                    Had oorspronkelijk in februari dit jaar een 30d besteld die voorzien was voor levering eind oktober.
                    Maar in samenspraak met mijn 'begripvolle' dealer toch nog in laatste instantie overgeschakeld naar 35d. De ellenlange levertijden moet je er wel bijnemen.

Vermoed dat omwille van de huidige 'crisis'sfeer de levering wel pak vroeger zal zijn.
                    April gok ik.
                    Maar is nog steeds te lang.

By the way, als iemand geïnteresseerd in de overname van mijn huidige X3 ...
                    Laat gerust iets weten. Is uniek in zijn soort en zal tegen dan zo'n 135000 autostradekilometers gebold hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
                      Is mij beloofd voor midden volgend jaar.
                      Ja, je leest het goed .

Vooral de 35d is qua levering een groot probleem.
                      Had oorspronkelijk in februari dit jaar een 30d besteld die voorzien was voor levering eind oktober.
                      Maar in samenspraak met mijn 'begripvolle' dealer toch nog in laatste instantie overgeschakeld naar 35d. De ellenlange levertijden moet je er wel bijnemen.

Vermoed dat omwille van de huidige 'crisis'sfeer de levering wel pak vroeger zal zijn.
                      April gok ik.
                      Maar is nog steeds te lang.

By the way, als iemand geïnteresseerd in de overname van mijn huidige X3 ...
                      Laat gerust iets weten. Is uniek in zijn soort en zal tegen dan zo'n 135000 autostradekilometers gebold hebben.
                      troost u .. tegen mij hebben ze hetzelfde gezegd. Midden volgend jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odessa Bekijk Berichten
                        Nog enkele iPhone fotokes in afwachting van het betere materiaal.
                        Heb hem zien staan bij Van Osch(stond op slot trouwens )

Comment

• Hoorde bij van Osch dat er een klant met een helicopter om zijne X6 langs geweest is (ja wie geen ander vervoermiddel ter beschikking heeft is wel verplicht om zo langs te komen hé.... )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                            Heb hem zien staan bij Van Osch(stond op slot trouwens )
                            Ah, dat waren jouw vingers op de ruiten .

Nee, van mij mochten ze hem open laten maar ze nemen blijkbaar geen risico's. Ik heb hem vandaag opgehaald en ga de X6 morgen eens uittesten .

Odessa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              Hoorde bij van Osch dat er een klant met een helicopter om zijne X6 langs geweest is (ja wie geen ander vervoermiddel ter beschikking heeft is wel verplicht om zo langs te komen hé.... )
                              Das mijn Ferrari-maatje!

Comment

• Juist bij de voorstelling van de 7-serie nog 2 zwarte X6'en gezien en buiten stond van een klant een witte met zwarte velgen.

Bah

Ik dacht eraan gewend te zijn, maar ik vind hem dus nog altijd niet mooi. Mijn pa ook, vind het een gedrocht.
                                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Vandaag deze kunnen fotograferen in Hasselt:

Comment

• Is dat die van Odessa niet?
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ik zie die dingen echt té vaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                        Is dat die van Odessa niet?
                                        Yup, ik had iemand gezien in Hasselt die mij aan 't fotograferen was en het was geen flitspaal

Mooie foto trouwens ...

Mvg,

Odessa

Comment

• Odessa, Nu vind ik hem toch heel mooi in het rood, ik heb zelf ook getwijfeld om rood te kopen maar dacht dat hij saai zou overkomen in het echt.
                                          Gefeliciteerd.
                                          Hoe rijdt ie is, het een 35d?

Comment

Working...
                                          X