Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maw koffer = spreekwoordelijke 0 (kwestie van niet letterlijk op m'n woorden genomen te worden.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Yup, 't is een ding met issues, die X6. Ik zou ze allemaal met de mantel der liefde bedekken, aangezien ik wég ben van die kar (tactique choc!), maar 't is geen familiewagen, zoveel is zeker.
      Voor haar is't ideaal. Ze wou wel es een "treat", iets gloednieuw - en ze doet redelijk wat lange afstanden ---> geschikt. Tenzij je op smalle wegen zit kom je ongelofelijk uitgerust aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        Maw koffer = spreekwoordelijke 0 (kwestie van niet letterlijk op m'n woorden genomen te worden.)

Voor zo'n bakbeest te zijn toch: dito plaats achteraan, niet voor claustrofobie-patiënten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Yup, 't is een ding met issues, die X6. Ik zou ze allemaal met de mantel der liefde bedekken, aangezien ik wég ben van die kar (tactique choc!), maar 't is geen familiewagen, zoveel is zeker.
          X5 all the way!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
            X5 all the way!
            Not for me, homie.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
                Deze velgen staan de X6 echt bijzonder goed IMO:

Zo is hij dik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                  Zo is hij dik.
                  Dank je voor je compliment ik heb hem zo ook besteld een 35d wel dan en geblindeerde ramen achter

Comment

• Vandaag ook voor de eerste keer in onze X6 gezeten, deftigen bak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                      Vandaag ook voor de eerste keer in onze X6 gezeten, deftigen bak.

Nice... Een 3.5D?
                      Hoe vind je hem rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichten
                        Nice... Een 3.5D?
                        Hoe vind je hem rijden
                        Kwas aangenaam verrast van de baanligging van de X6 tijdens onze testrit ermee. Je hebt imo wel heel weinig snelheidsgevoel wat mss wat jammer is. Maar qua wegligging voorlopig niets op aan te merken (heb wel maar 30-40km ermee gereden)
                        Nu ook nog een maandje wachten tot ie op de oprit staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                          Kwas aangenaam verrast van de baanligging van de X6 tijdens onze testrit ermee. Je hebt imo wel heel weinig snelheidsgevoel wat mss wat jammer is. Maar qua wegligging voorlopig niets op aan te merken (heb wel maar 30-40km ermee gereden)
                          Nu ook nog een maandje wachten tot ie op de oprit staat.
                          Klopt, het snelheidsgevoel is volledig afwezig, je merkt niet hoe hard je rijdt...

Odessa

Comment

• Vandaag heb ik vernomen uit vrij goede bron, dat er een M-versie zou komen van de X6 en X5. Al meer info over?

Dat zou natuurlijk wat tegen het M-principe ingaan...
                            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                              't Is toch om zeep nu ze turbo's gaan steken...

Comment

• Wie weet.. je kan nog altijd 8000 rpm + hebben met turbo's he

We zien wel, die gasrepons komt wel in orde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Wie weet.. je kan nog altijd 8000 rpm + hebben met turbo's he
                                  Misschien wel maar ik kan niet direct op 1 komen buiten de F40 ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                    Misschien wel maar ik kan niet direct op 1 komen buiten de F40 ofzo.
                                    Er zijn héél wat Jappen die dat zonder problemen doen hoor..

Comment

• 't Zijn Jappen voor iets hè...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                        Vandaag heb ik vernomen uit vrij goede bron, dat er een M-versie zou komen van de X6 en X5. Al meer info over?

M X5 en M X6 worden in november 2009 voorgesteld vermogen 550PK 4.4 V8 met 2 turbo's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk Berichten
                                          M X5 en M X6 worden in november 2009 voorgesteld vermogen 550PK 4.4 V8 met 2 turbo's
                                          Vet, M of niet dat blok past als gegoten in die auto..

Comment

Working...
                                          X