Maw koffer = spreekwoordelijke 0 (kwestie van niet letterlijk op m'n woorden genomen te worden.)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenYup, 't is een ding met issues, die X6. Ik zou ze allemaal met de mantel der liefde bedekken, aangezien ik wég ben van die kar (tactique choc!), maar 't is geen familiewagen, zoveel is zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMaw koffer = spreekwoordelijke 0 (kwestie van niet letterlijk op m'n woorden genomen te worden.)
Voor zo'n bakbeest te zijn toch: dito plaats achteraan, niet voor claustrofobie-patiënten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenYup, 't is een ding met issues, die X6. Ik zou ze allemaal met de mantel der liefde bedekken, aangezien ik wég ben van die kar (tactique choc!), maar 't is geen familiewagen, zoveel is zeker.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk BerichtenDeze velgen staan de X6 echt bijzonder goed IMO:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenZo is hij dik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
Hoe vind je hem rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk BerichtenNice... Een 3.5D?
Hoe vind je hem rijden
Nu ook nog een maandje wachten tot ie op de oprit staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenKwas aangenaam verrast van de baanligging van de X6 tijdens onze testrit ermee. Je hebt imo wel heel weinig snelheidsgevoel wat mss wat jammer is. Maar qua wegligging voorlopig niets op aan te merken (heb wel maar 30-40km ermee gereden)
Nu ook nog een maandje wachten tot ie op de oprit staat.
Odessa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenDat zou natuurlijk wat tegen het M-principe ingaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWie weet.. je kan nog altijd 8000 rpm + hebben met turbo's he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenMisschien wel maar ik kan niet direct op 1 komen buiten de F40 ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenVandaag heb ik vernomen uit vrij goede bron, dat er een M-versie zou komen van de X6 en X5. Al meer info over?
Dat zou natuurlijk wat tegen het M-principe ingaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk BerichtenM X5 en M X6 worden in november 2009 voorgesteld vermogen 550PK 4.4 V8 met 2 turbo's
Comment
Comment